Marek_Krakow
|
Napisano: Środa, 09 Listopada 2005, 17:30:19
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 17 |
Dołączył: 9.11.2005 |
|
Witam. Mam pytanie odnosnie obrotomierza w rd04 Nie ma wskazania skad bierze impuls Czy jest jakaś prawdopodobna inna przyczyna?? Czy posiada ktoś scgemat. Pr4osze o pomoc Pozdrawiam Marek z Krakowa
|
|
|
sambor1965
|
Napisano: Środa, 09 Listopada 2005, 18:44:48
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 481 |
Dołączył: 4.1.2005 |
|
Sluze Ci moja do RD04 do testow porownawczych. Na miejscu w Krakowie
Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Środa, 09 Listopada 2005, 22:35:24
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
sambor: ta afryczka jest dopiero do kupienia. stoi we wroclawiui jest sprawa taka,ze sie marek dopiero orientuje jakie sa koszty ewentualnej naprawy. poki co szuka co moglo nawalic ze nie dziala obrotomierz. ja obstawiam modul zaplonowy, ale podobno silniczek ladnie chodzi.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
Marek_Krakow
|
Napisano: Czwartek, 10 Listopada 2005, 8:32:23
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 17 |
Dołączył: 9.11.2005 |
|
Witam szanownego administratora. Wczoraj dostałem fotki tej africzki. Pozwoliłem sobie przesłać koledze na meila. Chyba jest to to samo malowanie co na Twojej. Jutro rano jade oglądnąć. Może masz ochote na wycieczke do Wrocławia?? Pozdrowionka
|
|
|
sambor1965
|
Napisano: Czwartek, 10 Listopada 2005, 9:58:12
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 481 |
Dołączył: 4.1.2005 |
|
Nie to zebym sie narzucal, ale byc moze bede jutro jechal do Wrocka. Z Krakowa...
Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
|
|
|
Marek_Krakow
|
Napisano: Czwartek, 10 Listopada 2005, 10:29:17
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 17 |
Dołączył: 9.11.2005 |
|
Sambor. Witka kolo. Ja startuje o godzinie 6 tej rano albo jeszcze w nocy. Jesli masz ochote to prosze bardzo. Jade samochodem,wiec smiało sie ze mna zawijaj. Podaje Ci mój telefon kom. 501-731-001 Jak cos to tyrknij. Ze swojej strony zapraszam. Aha czy moduł i regulator to jedno zespolone urządzenie? Czu dwie osobne puszki????
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Czwartek, 10 Listopada 2005, 10:44:23
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
1. Maila nie dostalem - moj nowy adres to grzywalski@wp.pl 2. To jest na pewno moje malowanie 3. Regulator i modul to dwa rozne elementy
Paweł RD 04 '92
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Czwartek, 10 Listopada 2005, 16:17:08
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
Czesc.Impulsik do obr.mierza jesr z modulu.Tak ze schematu to 1 przwod od prawej-patrzac na obrotomierz od dolu.Jest to przewod dwobarwny(zolto czarny) i biegnie do pierwszej wtyczki w module(RD7) tu moze wchodzic do pierwszego modulu(ten przewod daje impols takze na przekaznik pompy i do jednej z cewek-najlepiej sprawdzic go miernikiem.Na schemacie widac ze jest na tym przewodzie zlaczka gdzies na wysokosci glownej wiazki (moze to byc jakis element elektroniczny ) .Najpierw sprawdzilbym czy niema przerwy gdzies na tym przewodzie, a pozniej zostaje juz tylko obrotomierz i modul .Pozdrawiam
|
|
|
sambor1965
|
Napisano: Czwartek, 10 Listopada 2005, 23:22:24
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 481 |
Dołączył: 4.1.2005 |
|
E no, ja tez posuwam na czterech kolach. W dodatku dopieor sie zalogowalem i nie bede dzwonil po nocy... Bede we Wrocku po poludniu. Pozdowka
Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
|
|
|
Marek_Krakow
|
Napisano: Piątek, 11 Listopada 2005, 21:16:58
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 17 |
Dołączył: 9.11.2005 |
|
Siemka Sambor. Moze to i wariactwo ale o 10.20 bylem juz po zawodach. Ta autostrada to rewelka. Ale dzieki za propozycje. Co do rd04 to troszke lepiej wyglada na zdjęciach. Regulator daje 13.40 na swiatłach a po dodaniu gazu podaje 12.35 Chyba lipa co? poza tym 3 kable z regulatora sa wpiete w jakies rękodzieło ludowe a jeden z nich jest opalony z izolacji. Kostka w która sa wpięte jest przypalona i to właśnie ona jest tym rękodziełem. Na wyswietlaczu nad zegatami (TRIP)wyświetlaja sie wszystkie opcie tzn. są same ósemki,tak jakby był zawieszony i po wcisnieciu przycisków nie reaguje.Ciagle swieci sie to samo. Sprzęgło pod psem,wyłącznik-kontrolka luzu- nie zawsze zadziała,co powoduje problemy z uruchomieniem silnika Klamki LiP do wymiany-powyginane. Masa drobnych uszkodzeń. Cena spada do 7000 zł. Ale czy warto sie ubierac??? Prosze o opinie szanownych kolegów. Pozdro Maras
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Piątek, 11 Listopada 2005, 21:26:39
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Marek: Regulator - 380 zl Tripmaster - ok 500 zl (uzywka) Klamki - pewni ok 100 za sztuke + kupe drobnych (kazde na pewno drogie) uszkodzen
Odpowiedz sobie sam..... Chociaz z drugiej strony ...dla tego malowania moze i warto - w koncu to jest najpiekniejsza kolorystyka (Jarek moze potwierdzic) Ale wybor oczywiscie pozostaje dla Ciebie
Paweł RD 04 '92
Ostatnio modyfikowany przez PUFF
|
|
|
sambor1965
|
Napisano: Niedziela, 13 Listopada 2005, 23:51:35
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 481 |
Dołączył: 4.1.2005 |
|
Mam rd04, nie wiem co to tripmaster. Za klamki place 25-30 zl. Jakby kto spojrzal na moja Afryke to pewnie by nie dal 6000 zl. A ja jej nie sprzedam za 10 ani 12. Rob co chcesz, trudno radzic. Jak dla mnie Afryka ma bardziej jezdzic niz wygladac. Ale szanuje zdanie tych co mysla inaczej...
Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
|
|
|