Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Odchudzanie Afrykanskiej

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 63
Dołączył: 25.9.2005
Witojcie!

W związku ze związkiem itakie tam, wstęp musi byc Mysleliscie o odchudzeniu AT coby mozna bylo predzej w blotach i piaskach smigac? AT stworzona została przez konstruktorów do turystyki, nia dbali oni o kazdy zbedny kilogram... natomiast wszyscy znamy jej rodzicow z Dakaru (NXR), szybka i lekka ebduro mama Z materialow z netu uzbieralem co następuje:

-zbiornik od transalpa (tworzywo)
-mniejszy lzejszy akumulator, jednk wystarczajacy do rozruchu, (5Ah?)
-demontaz zegarów i zamatowanie np licznika rowerowego (zostawiamy wsk temp i kontrolke oleju)
-demontaz przedniej sub ramy (wspornik swiatel i zegarow) mocowanie lamp/lampy do przedniego zawieszenia wraz z owiewka
-wywalenie tylnej sub ramy
-calkowity lub nie demontarz owiewek
-demontaz zbiornika na olej z odmy-wyprowadzenie odmy bezposrednio do gleby

Nie chodzi mi tu o przerobke na motocykl ktorym nie bedzie mozna latwo i wygodnie sie przemieszczac jak dotychczas (nie zrezygnuje raczej z szyby, ale o zrobienie z niego prawdziwego turystyka enduro tak by w burzy piasku i blota poczul smak dawnych zwyciestw

Jesli ktos uwaza ze wowczas lepiej kupic sobie mniejsze slabsze enduro jakiegos singla to niechaj nawet o tym w tym temacie nie wspomina wszyscy wiemy ze jest taka mozliwosc

Pozdrawiam
Biskup


Junak M10 62
Suzuki dr650 SE 97
Paprica Twin Rd04 90
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Ja najbardziej odchudzilem swoja Afryczke hhehe ciekawe ile waza same oslony na lamy... a mysle ze to duzo zalezy od umiejetnosci w terenie a pozniej faktycznie waga... Ale to juz w rajdach ze kazdy gram sie liczy... Ale jak dla nas amatorow mysle ze nie robi to roznicy
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: