Biskup
|
Napisano: Piątek, 04 Listopada 2005, 13:28:53
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 63 |
Dołączył: 25.9.2005 |
|
Witojcie!
W związku ze związkiem itakie tam, wstęp musi byc Mysleliscie o odchudzeniu AT coby mozna bylo predzej w blotach i piaskach smigac? AT stworzona została przez konstruktorów do turystyki, nia dbali oni o kazdy zbedny kilogram... natomiast wszyscy znamy jej rodzicow z Dakaru (NXR), szybka i lekka ebduro mama Z materialow z netu uzbieralem co następuje:
-zbiornik od transalpa (tworzywo) -mniejszy lzejszy akumulator, jednk wystarczajacy do rozruchu, (5Ah?) -demontaz zegarów i zamatowanie np licznika rowerowego (zostawiamy wsk temp i kontrolke oleju) -demontaz przedniej sub ramy (wspornik swiatel i zegarow) mocowanie lamp/lampy do przedniego zawieszenia wraz z owiewka -wywalenie tylnej sub ramy -calkowity lub nie demontarz owiewek -demontaz zbiornika na olej z odmy-wyprowadzenie odmy bezposrednio do gleby
Nie chodzi mi tu o przerobke na motocykl ktorym nie bedzie mozna latwo i wygodnie sie przemieszczac jak dotychczas (nie zrezygnuje raczej z szyby, ale o zrobienie z niego prawdziwego turystyka enduro tak by w burzy piasku i blota poczul smak dawnych zwyciestw
Jesli ktos uwaza ze wowczas lepiej kupic sobie mniejsze slabsze enduro jakiegos singla to niechaj nawet o tym w tym temacie nie wspomina wszyscy wiemy ze jest taka mozliwosc
Pozdrawiam Biskup
Junak M10 62 Suzuki dr650 SE 97 Paprica Twin Rd04 90
|
|
|
Land
|
Napisano: Sobota, 05 Listopada 2005, 16:21:05
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 884 |
Dołączył: 5.12.2004 |
|
Ja najbardziej odchudzilem swoja Afryczke hhehe ciekawe ile waza same oslony na lamy... a mysle ze to duzo zalezy od umiejetnosci w terenie a pozniej faktycznie waga... Ale to juz w rajdach ze kazdy gram sie liczy... Ale jak dla nas amatorow mysle ze nie robi to roznicy
|
|
|