hejjacek
|
Napisano: Wtorek, 18 Października 2005, 11:01:55
|
|
|
|
witam zeszłego roku wymieniłem stabilizator napięcia (chyba tak to się nazywa małe ożebrowane ustrojstwo pod prawą pokrywą na wysokosci siedzienia), nie mogłem dostać użwanej do AT więc zamontowałem od VRF troszke dłuższy ale na jedną śróbe załapał a kostke pzełożyłem,działało dobrze do teraz znowu ten sam problem ładuje ale nie wystarczająco około 9 V ,czy to możliwe aby po roku padło to samo ,czy może przyczyna leży gdzieś indziej ,a tak na marginesie to ile kosztuje taki stabilizator napięcia
Ostatnio modyfikowany przez hejjacek
|
|
|
Andrzej_Gdynia
|
Napisano: Wtorek, 18 Października 2005, 11:38:40
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 407 |
Dołączył: 31.3.2005 |
|
O ile pamiętam ok. 350 zł kosztuje u Klasy w Gdańsku
AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Wtorek, 18 Października 2005, 12:00:30
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Ropuch placil chyba 380.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Wtorek, 18 Października 2005, 12:23:23
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
To najprawdopodobnie regulator.Koszt tak jak chlopaki pisza ale widzialem niedawno na allegro -wizualnie taki sam jak do AT-bylo napisane tylko ze do Hondy.Koszt to 100zl.Mysle ze bylby dobry.Moze masz gdzies zwarcie ze regulator leci, a moze to pech .
|
|
|
jarek
|
Napisano: Środa, 23 Listopada 2005, 10:11:04
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
cześć, wreszcie, po 3,5 tygodnia dostałem z larsona zamówiony regulator - i tu sie okazało, że nie pasuje(choć na pudełku był napis-AT 90-92)- ta okrągła wtyczka jest z 5-cioma wyjściami , a u mnie są cztery-prawdopodobnie regulator jest od rd 07 - nie chce mi się jeszcze raz wydzwaniać do Larssona- może ktoś z Was wie jak połączyć te kable (czyli jak z 5-ciu zrobić wyjście na 4, które połączyć lub pominąć)- , muszę też zamienic wtyczki ,- stara jest mniejsza- HELP ! - pzdr, jarek
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|
MIREK
|
Napisano: Środa, 23 Listopada 2005, 18:50:28
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 310 |
Dołączył: 30.12.2004 |
|
Jarek, zalecam dużą ostrożność z tymi kabelkami, na Twoim miejscu zrobiłbym wszystko żeby zamienić na odpowiedni regulator. Za oknem zima, chłopie z jazdy i tak nici, co nagle to po diable. Odeślij i niech zamienią na taki jaki ma być Pozdrawiam. Oby do wiosny.
POZDRAWIAM RD 07 96r
|
|
|
Pawel_z_Jasla
|
Napisano: Środa, 23 Listopada 2005, 20:08:32
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 960 |
Dołączył: 13.11.2004 |
|
Witam Jarku - popieram Mirka w 100% - takie kombinowanie to co najwyżej może ci "kręgosłup przetrącić" - wyślij to "nadawcy" i jest jego sprawą aby zamienił na takie urządzenie, które będzie pasowało - zima chwilke potrwa więc czasu masz sporo - POZDRAWIAM
|
|
|
hejjacek
|
Napisano: Piątek, 25 Listopada 2005, 21:09:35
|
|
|
|
witam też miałem problem z regulatorem w rd-o4 i zamontowałem regulator rodzimej produkcji ,działa świetnie, a co do kabli to żółte mozna podłączyć w dowolnej kolejności, czerwono-białe wychodzace z prądncy połączyłem z czerwonym regulatora a dwa zielone z prądnicy połączyłem z czarnym reg. i wszystko działa elegancko , nie wiem czy to ci ułatwi sprawe ale życze powodzenia hejjacek
|
|
|
jarek
|
Napisano: Poniedziałek, 28 Listopada 2005, 9:27:48
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
cześć, już po problemie- zgodnie ze schematem (oryginalnym) połączyłem przewody i... gra ( problem był w tym, że poprzedni właśc.wymieniał regulator na ten od rd07 i trochę porobił przeróbek- a ja dostałem taki jak trzeba- ale dałem radę) - w każdym razie dzięki za rady.. pzdr, jarek
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|