Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Uszczelniacze zaworów

  

Strony: 123>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Mam pytanko czy ktoś zmieniał uszczelniacze zaworow bez zdejmowania głowicy w Afryce?
I czy ewentualnie jest to możliwe? oraz jaki jest ich koszt.



RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
a dużo ci żłopie?


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Nie zmienialem, ale ich cena w sklepie hondy na pewno bedzie zawyzona. Jak bedziesz znal srednice zewn i wewn. oraz dlugosc uszczelniacza, to na pewno w kazdym dobrym sklepie z czesciami do silnikow kupisz cos takiego. Cena to ok 10 zl /szt.


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
hondowskie oryginalne 40zł sztuka. larsson 8zł
ale po 20 000km są znowu do wymiany.


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 325
Dołączył: 26.5.2005
Jakie zuzycie oleju macie? I przy jakiej gestosci oleju?


RobiFire
Transalp '98
DT 125 '97
Zmienilem nr telefonu!


Ostatnio modyfikowany przez robifire
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
czesc.Uszczelniacze da sie wymienic bez zdejmowania glowicy-trzeba tylko rozebrac cala klawiature-ale nie jest do duzo roboty.Uszczelniacze kup ORYGINALNE !! ,chyba ze po sezonie znowu chcesz je zmieniac.Pozatym oryginalne sa odrobinke ciasniejsze co przy juz podtartym trzonku zaworowym pozwoli uzyskac 100 % szczelnosci.Taki zwyczajny uszczelniacz w juz schodzonym silniku nigdy nie jest szczelny.Co do poboru oleju to moja Afri przy przebiegu 86 tys bierze setke na 10000-slownie sto ml na dziesiec tys km.Czyli moge powiedziec ze nic nie bierze.Olej-Castrol 10-50 R4-fulsyntetyk.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 325
Dołączył: 26.5.2005
Ciekawe czy wymiana uszczelniaczy skutecznie ograniczy zuzycie? Cy to bedzie jedyny koszt tej operacji? Czy nie trzeba by jeszcze wymieniac uszczelek pod dekle? W sumie to sa z elastycznej gumy i nie powinny zdechnac przy rozbieraniu...


RobiFire
Transalp '98
DT 125 '97
Zmienilem nr telefonu!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
te gumy o ktorych piszesz przeżyja, nie masz sie co martwić. nie wyciagaj ich tylko z dekli. oczysc w deklu. taka moja mała sugestia. albo ja mam takie wrażenie albo unikasz odpowiedzi ile CI żłopie tego oleju. 1 napisz też jakiego i przy jakim przebiegu i przy jakiej jeżdzie z jakimi prędkosciami.


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 325
Dołączył: 26.5.2005
Nie ja zaczalem ten temat ale dosc mnie interesuje.
Moj przy przebiegu 40 tys (ale ma pewnie 50pare - bo w Polsce kupiony) wdoil mi w Chorwacji ok 1litr na ok 3,5 tys km to jest w przyblizeniu 0,3l /1tys km. Czy to duzo? - Nie wiem sam.
Podaje wszystko tak okolo bo mi licznik padl ale jakos tak to bedzie. Aha - przy predkosci 5tys obrotow - obrotomierz chodzil do samego konca - czyli nie wiecej jak 120 km/h i obciazeniu MAX chociaz paliwa nie duzo bral
Ocencie sami czy to duzo i czy warto brac sie za uszczelniacze czy lepiej kupic banke oleju?


RobiFire
Transalp '98
DT 125 '97
Zmienilem nr telefonu!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ja wybralem bańke oleju pare lat temu. stoi dalej w garażu hehehhe
tak serio to moim subiektywnym zdaniem ja bym takie zużycie oleju olał. one wszystkei tak maja.(TA) nawet te co maja po 20000km przebiegu chleją ten olej jak sie śmiga na trasie. pozdro !


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 433
Dołączył: 21.4.2005
TA z 98 olej i benzyne pil tym wiecej im wiecej obrotow wskazowka rpm pokazywala. Max 0,5l/100 i 7l/100 min 0/100 i 3.3/100. AT 91pila wiecej, no ale jest wieksza przeciez i prawie pelnoletnia :-)

No jak sie ryje to tez diametralnie wzrasta spalanie.

PS. Jak jechalem do Estonii na AT 91 w 2 osoby, full baGAZ , +PATENTOWANY filtr powietrza z samochodu, COOLVA, to sie po 1szym tankowaniu opamietalem z nawijaniem linki na kierownice. Nie powiem jakie spalanie wyszlo bo wstyd... Nie bede robil antyreklamy tak dobremu motocyklowi. Zwlaszcza, ze po wymianie filtra na oryginalny na wyjezdzie do Bulgarii spalal 0,4 i 5,5.

!!!SPALANIE ZALEZY OD KULTURY JAZDY!! ewentualnie od jej braku...


QrczaQ, كَلِمَة نِدَاء في التِّليفُون سَمَّى فــــعــــــــل
N 46 14'42.94" E6 01'38.10"
www.flickr.com/photos/qrczaq
http://qrczaq.blogspot.com/
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 49
Dołączył: 18.1.2005
Afryka 98r. 80000km i między przeglądami nie dolewam oleju. Zalewam silnik olejem MOTUL półsyntetyk do kreski max i po przejechaniu 12tkm jest go 3/4 na bagnecie. Preferuję umiarkowany styl jazdy.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Jaki ma przebieg moja Afryka mogę tylko przypuszczać, w/g wskazań licznika 152000. ( hmm niezła antyreklama przy sprzedaży )
Jeżdżę na mobilu 10/40 jak zaleca fabryka. Zużycie oczywiście jest zależna od prędkości, latając spokojnie ok 4-4.5 tys obr ubywa raczej niewiele ale idąc już 5-5.5 tys daje się ciut odczuć.
Na ostatniej trasie (zlotowej, 1130km) dolałem ok 0.75 ltr oleju / czyli ok 0,67 ltr oleju na 1000km/, benzyny
natomiast spaliła 4.52 na setkę. :-))))))
Prędkość przelotowa 110-130km/h czasem ciut więcej.
Słysząc że niektórym nic nie spala ( ale i przebiegi znikome 50-70tyskm) a innym bierze, zastanawiam się czy moje zużycie oleju jest w normie i czy warto coś z tym robić?
Bo na spalanie paliwka to teraz nie narzekam.


RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 325
Dołączył: 26.5.2005
Tu stanowczo zgadzam sie z przemowcami
To by sie u mnie zgadzalo - bo czasami jak sprawdzalem na dluzszej trasie, po podobnym odcinku drogi zuzycie bylo rozne.(oleju) 1
P.S.
Czy zauwazyl ktos roznice w zuzyciu oleju miedzy Motulem a Mobilem - oba 10W40. Czy zuzycie moze byc rozne jak np przy Castrolu Actevo - bo ten juz przerabialem i wiem ze znika go wiecej.


RobiFire
Transalp '98
DT 125 '97
Zmienilem nr telefonu!


Ostatnio modyfikowany przez robifire
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Kiedyś przejechałem jedną wymianę na castrolu actevo..... i rzeczywiście znikał bardzo szybko.
Obecnego mobila ubywa mi o połowę mniej. Oczywiście lepkość olejów była taka sama.


RD 03
 
Strony: 123>>

  

     Skocz do forum: