sambor1965
|
Napisano: Wtorek, 27 Września 2005, 23:29:32
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 481 |
Dołączył: 4.1.2005 |
|
Witka, czy ktos testowal ten patent? W mojej feldze sa dwa wyjscia na wentyle. Patent podobno stosowany w trudnych warunkach. Poniewaz wybieram sie w listopadzie w bardziej extremalne tereny zapytuje czy ktos probowal uzywac tego patentu. Chodzi mianowicie o to ze jedna detka spoczywa w kole nienapompowana i jej wentyl wystaje jak najbardziej przez didowska felge, natomiast druga pracuje. W razie awarii po prostu upuszcza sie powietrza z jednej pompujac druga... Nowe srebrne kolka w afrykach chyba nie dopuszczaja takiej mozliwosci, ale moje zlote jak najbardziej tak... A poniewaz nie lubie niespodzianek zastanawiam sie nad tym patentem. Co kto wie? Smialo...
Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Wtorek, 27 Września 2005, 23:44:08
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Patent jest rzeczywiscie przedni. Nigdy o tym nie myslalem. Moze dlatego, ze "miejsce na drugi wentyl" wcale nim nie jest. Jest to miejsce do mocowanie dodatkowej obejmy do opony. Motocykle enduro (cross???) jezdzace w ciezkich warunkach terenowych jezdza na zmniejszonej ilosci powietrza w oponach (daja to wieksza powierzchnie styku oony z nawierzchnia- a co za tym idzie lepsza przyczepnosc). W takim przypadku latwo o oberwanie wentyla podczas dodania gazu. Opona wtedy nie "siedzi dobrze" na obreczy i moze sie na niej obrocic i oberwac wentyl. Aby temu zapobiec stosuje sie specjalne uchwyty montowane w miejsce "drugiego wentyla". Pozdrawiam. P.S. A swoja droga z ta dodatkowa detka moze i by sie cos wymyslilo. Chcociaz meczy mnie jak te dwie detki bylyby poukladane zeby jedna drugiej "nie przeszkadzala" w ulozeniu sie.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
Land
|
Napisano: Środa, 28 Września 2005, 13:16:33
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 884 |
Dołączył: 5.12.2004 |
|
W crossach widzialem wentyki takie wykrzywione. TO co mowi Puff dodajesz gazu i opona sie moze zakrecic dlatego wentule sa wykrzywiole jak litera L.
|
|
|