ATomek
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 14:29:28
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 31 |
Dołączył: 11.11.2007 |
|
Witam. Według ściągawki - identyfikacja modelu - wynika, że RD07 "95 i numer 22.....to wersja z mocą 59KM a w brifie (wersja afryki ze Szwajcarii) stoi 26,5 kw (37 KM). Sam już nie wiem co myśleć, bo że niemieckie wersje kastrowano do 50 KM to wiadomo, ale żeby aż tyle? Czy możliwe jest odblokowanie do pełnej mocy i czy się to opłaca? Proszę o opinię, jeśli ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... Pozdrawiam
Czarna AT rd07 "Alleluja i do przodu" ks. Peszkowski
|
|
|
hubert
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 14:36:01
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
Nie wiem jak to wygląda w Afryce ale w cebuli Magdy zdławienie polegało na innym kroćcu dolotowym oraz innym zaworku w gaźniku.
Królewna RD07 '96 Honda @ 125
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 14:49:31
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Nie zalamuj sie od razu. Byc moze ma tak tylko wbite w papierach (nizsze oplaty w niektorych krajach), a w rzeczywistosci moze byc odblokowana. Najlepiej sam sprawdz jaka ma predkosc maksymalna
Paweł RD 04 '92
|
|
|
Truck
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 17:29:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 126 |
Dołączył: 18.9.2005 |
|
Sądząć po tym jak ostatnio z Tobą jechałem to raczej nie byłeś zdławiony (tak przez porównanie mojej Afri z Twoją i 3 innymi z którymi jeździłem)
RD04 >>> RD07A Warszawa
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 19:38:03
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Może pomogę, w przepisach niemieckich istnieje ( istniał) przepis że początkujący motocykliści przez rok czy dwa mogą jeździć ale na pewnych zasadach. A mianowicie stosunek masy motocykla do jego mocy musi się zawierać w pewnych wartościach. Spotkałem się już z suzuki bandit który miał ograniczenie do 38KM z tego powodu. Podczas jazdy testowej było czuć że coś jest nie tak, parę dni wcześniej dosiadłem normalnej wersji nie ograniczonej , stąd miałem porównanie. Przelicznika nie pamiętam ale całkiem możliwe że dla Afryki może on wynosić ok 37KM. Jest też możliwe że motocykle które zostały już odetkane nie miały tego faktu odnotowanego w dokumentach.
RD 03
Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 19:53:35
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
1) zgadza sie panowie - "odetkane" nie maja tego w papierach 2) kroćce dolotowe po prostu maja węższy przelot w dławionych
moja at 92' miala wpisane tez 26 kW o ile sie nie myle wiec jakos tak kolo 30-paru koni
moze to i dobrze bo silnik dobrze "dotarty" był sprawdź dobrze osiagi moto i sie nie martw
pozdro
98' real nigaz never die
|
|
|
ATomek
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 20:14:07
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 31 |
Dołączył: 11.11.2007 |
|
Dzięki. Pomyłki w brifie nie brałem pod uwagę, ale "pomyłka" dla paru funciaków możliwa. TRUCK- dobrze pamiętasz: moja dzida idzie bez zastrzeżeń ale trafia się nowa Afri w rodzinie i grzech jej nie przygarnąć - taka miła. Super pracuje, przyspiesza bez zastrzeżeń (porównuję z 07A) ale tak do 120. Póżniej w o l n i e j do 140. max 150, a z dużej górki i przebierając nogami , z wiatrem 160. Wiem, że nie kupuje się Afryki dla prędkości, ale tylko tak na razie mogę sprawdzić jak jest mocna. I wydaje mi się niemożliwa tak duża rozbieżność 37-59 KM. Tak na czuja z -10 KM to tak. Jakie są sposoby na ew. odetkanie? Pozdrawiam
Czarna AT rd07 "Alleluja i do przodu" ks. Peszkowski
|
|
|
ATomek
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 20:24:04
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 31 |
Dołączył: 11.11.2007 |
|
Dzięki raz jeszcze. Sprawdzę króćce. Szwagier i tak jeżdzi z uśmiechem dookoła głowy!
Czarna AT rd07 "Alleluja i do przodu" ks. Peszkowski
|
|
|
hubert
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 20:49:27
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
ATomek: | Dzięki. Póżniej w o l n i e j do 140. max 150, a z dużej górki i przebierając nogami , z wiatrem 160. |
Wydaje mi się że przy 37 KM Afri by nie pojechała 150 km/h...
Królewna RD07 '96 Honda @ 125
|
|
|
MUTT
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 21:02:23
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 176 |
Dołączył: 5.2.2007 |
|
Króćce dolotowe miały średnice 36 mm- pełna moc , 32 mm - zaklokowany /trzeba powycinać gumę lub zmienić na 36mm/ 36 mm+włożona zwężka - trzeba wyjąć " cnotkę " . Synchro i MOC odzyskana . Powodzenia
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 21:03:29
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Taka roznica predkosci moze wynikac ze ch regulacji
Paweł RD 04 '92
|
|
|
Bonjour
|
Napisano: Czwartek, 28 Lutego 2008, 19:56:03
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 73 |
Dołączył: 11.10.2006 |
|
Ja Swoją kupiłem sprowadzona ze Szwajcarji. Wg briefa ma 37 koni. Czyli w momencie zakupu z salonu była zdławiona. Czy nadal jest, cholera wie. Leciałem najwiecej 160. Może dałaby rade wiecej ale odpuściłem. Przeyspieszeń rewelacyjnych nie ma. Ale tak sobie mysle że przecież moja Czarna Barakuda waży dobrze ponad 200 kg. Za to pali na trasie 5,5. Nic nie zaczepiam.
RD07
|
|
|
samul
|
Napisano: Piątek, 29 Lutego 2008, 10:48:57
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 406 |
Dołączył: 2.2.2007 |
|
Potwierdzam, moja kupiona w Szwajcarii, ma w papierach 26,5 KW , zeby ich szlag trafil! Nie bede sie powtarzal, gadalem o tym dluugo na forum W skrocie, te kilowaty pochodza z ograniczen homologacji szwajcarskiej, ple ple ple, do 2000 dlawione byly naprawde (metalowy krazek w kroccach albo plastikowe "waskie gardlo"), potem juz nie!
rocznik 2002 do 8000 obr. na nizszych biegach, a potem do 150 ciagnie jak smok (smoczyha w siatami pelnymi zakupow, powiedzmy ), dalej nie sprawdzalem tak wiec moja ma w papierach co innego, a naprawde co innego, jak to z kobietami
samul
XRV750 RD07A '02
Ostatnio modyfikowany przez samul
|
|
|
barthez
|
Napisano: Piątek, 29 Lutego 2008, 22:32:17
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 401 |
Dołączył: 5.4.2006 |
|
no moja też była zdławiona u helmutów wg papierów. W zeszłym roku sprawdziłem króćce paluchem i są zeszlifowane. Z tym że pełnej mocy wg mnie nadal nie ma, bo max 160-165km/h. Nie wiem czy jest jeszcze coś co zmniejsza fabrycznie moc, czy tylko niechlujnie zeszlifowane kanały... A nie chce mi sie rozbierać, bo odpala od pół obrotu i w trasie pali nawet poniżej 5l...
AT RD07A/B '96
|
|
|
ATomek
|
Napisano: Sobota, 01 Marca 2008, 13:52:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 31 |
Dołączył: 11.11.2007 |
|
Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Sprawa jest oczywista: brak zapisu w briefie odwołującego likwidacjię zdławienia, moto kupione od pierwszego właściciela. Co do pełnej mocy, to sprawdzi się przy okazji, bo i tak jest nieżle. A i jeszcze jedno: przed zakupem MOTÓR stał rok w letargu z tą samą wachą....
Czarna AT rd07 "Alleluja i do przodu" ks. Peszkowski
|
|
|