dabal4
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 17:28:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 53 |
Dołączył: 2.11.2007 |
|
siemka.tak mi się nudzi co tam można pogrzebać przy mojej biednej afryczce.Ktoś ma może pojęcie jak można zamontować większe tarcze hamulcowe na przód i czy jest to możliwe.Wiem że żółtki wszystko obliczyły wcześniej ale ...zmieniałem już tarcze klocki przewody płyny i waz heble nie są takie jakbym chciał.(na offie lipa straszna)
|
|
|
wieczny
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 17:46:52
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 529 |
Dołączył: 23.12.2006 |
|
Co to znaczy na offie lipa straszna? Ja nie narzekam. Na asfalcie u mnie jest lipa, ale to chyba kwestia kupienia zestawu naprawczego do pompy, bo stalufki już mam.
Czarna RD04'91- nówka z salonu.
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 17:49:31
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
No trudno żeby hamulce były dobre jak są upaćkane np błotem. A na asfalcie seryjne są dobre, a jak są zmienione na oplot plus miękkie klocki( dobrze klejące) to czego chcieć więcej? Kiedyś miałem ( przez chwilę bo je wywaliłem) twarde klocki, efekt był taki że klamkę ściskałem z całej siły a hamulec stawał sie spowalniaczem. Na lucasach jest bezwzględnie lepiej....oczywiście jak na jedna tarczę. Ale gdy wskoczę na jakąś 07 ze swojej 03 to przyciśnięcie przedniego robi bardzo dobre wrażenie.
Ale przytoczę w tym momencie sławne powiedzenie które wygłosił IZI : " TYLKO TCHÓRZE HAMUJĄ"
RD 03
Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
|
|
|
wieczny
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 18:07:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 529 |
Dołączył: 23.12.2006 |
|
Prawdą jest, że dobry kierowca bardzo rzadko używa hamulców.
Czarna RD04'91- nówka z salonu.
|
|
|
szwedzkikucharz
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 19:02:19
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 108 |
Dołączył: 4.10.2007 |
|
wieczny: | Prawdą jest, że dobry kierowca bardzo rzadko używa hamulców. |
A ja gdzieś czytałem (może u Hougha?), że nie jest dobrym pomysłem przyzwyczajanie się do hamowania silnikiem. Wg tego autora (którego pewien nie jestem) taki kierowca nie będzie w stanie - w razie potrzeby - szybko i mocno użyć hamulca. Potrza pewnie jakiegoś zlotego środka
|
|
|
wieczny
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 19:22:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 529 |
Dołączył: 23.12.2006 |
|
Bo ja wiem... jak dotąd zawsze byłem w stanie .
Z resztą za duże hamulce w terenie to też nie jest dobra sprawa - łatwiej będzie koło zablokować. Już bardziej logicznym byłoby montowanie większych talerzy na asfalt, ale tu też technicznie ogranicza nasz 21" koło z przodu o powierzchni styku z asfaltem mniejszej niż koło 19", a tym bardziej 17". Można by iść za ciosem, zmieniać przednie koło, zaciski i pompę, ale z czasem większość doszłaby do wniosku, ze lepiej kupić Tigera955
Czarna RD04'91- nówka z salonu.
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 21:12:50
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
albo vfr800
a serio to jak sie wymyje wszytsko wyczyści. da orygunalne klocki swieży płyn i stalflexy to afri ma ostry hebel jak diabli
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
wieczny
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 22:00:15
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 529 |
Dołączył: 23.12.2006 |
|
Oj nie, jeździłem kiedyś w weekend VFR, zrobiłem koło 350km, z czego ze stówkę po mieście i tej stówki nie wspominam za dobrze. Upał przy jajach, kurna tragedia. No i na stojaka się niewygodnie jeździ , o krawężnikach nie wspominając .
A tak w ogóle to korci, żeby jeździć szybko, a mnie to nie rajcuje za bardzo.
Czarna RD04'91- nówka z salonu.
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 22:51:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
i co heble kiepskie tak..?
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
wieczny
|
Napisano: Poniedziałek, 25 Lutego 2008, 22:55:56
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 529 |
Dołączył: 23.12.2006 |
|
Nie no, są niezłe. Ale są lepsze . VFR jako punktu odniesienia bym nie obierał. Chociaż nie, czekaj, wrrróć. Jeździłem RC36II, ostatnią 750. Nie wiem jakie hamulce ma 800.
Czarna RD04'91- nówka z salonu.
Ostatnio modyfikowany przez wieczny
|
|
|
dabal4
|
Napisano: Wtorek, 26 Lutego 2008, 11:40:17
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 53 |
Dołączył: 2.11.2007 |
|
już wiem.a ja głupi myślałem że jak założę twarde to będzie lepiej.Gówno dziś zmieniam na miękkie no i zobaczymy.Dzięki za cenne wskazówki
|
|
|
Maciach
|
Napisano: Wtorek, 26 Lutego 2008, 19:40:26
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
zajebiste są też klocki EBC ze złotej serii, do tego stalowe przewodu i gites to współgra jeśli chodzi o przód. ewentualnie możesz się bawić w większe tarcze z innego moto i potem struganie aprobatora aluminiowego do tych zacisków z afryki. tak robiłem do DR z kołami supermoto, i dało rade. tarcza była mega duża z GSXRa. mała przejściówka aluminiowa między piastą i tarczą. i dało to po całości rade. ale szczerze powiem że była to rzeźba w gównie męcząca dla 3 osób przez wiele godzin zanim to zadziałało, a ten sam sposób przyjeliśmy dla 2 motocykli jednocześnie. ogólnie chyba lepiej i taniej doprowadzić stare heble do porządku i doinwestować w nowe porządne klocki.
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|
Franek
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 0:07:41
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 308 |
Dołączył: 27.3.2006 |
|
szwedzkikucharz: | wieczny: | Prawdą jest, że dobry kierowca bardzo rzadko używa hamulców. |
A ja gdzieś czytałem (może u Hougha?), że nie jest dobrym pomysłem przyzwyczajanie się do hamowania silnikiem. Wg tego autora (którego pewien nie jestem) taki kierowca nie będzie w stanie - w razie potrzeby - szybko i mocno użyć hamulca. Potrza pewnie jakiegoś zlotego środka |
Całkowicie się zgadzam. W samochodzie to samo. Panika ,heble do końca i łup! a to trzeba odpuścić i ominąć.
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 27 Lutego 2008, 0:12:38
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
Maciach: | zajebiste są też klocki EBC ze złotej serii, do tego stalowe przewodu i gites to współgra jeśli chodzi o przód. ewentualnie możesz się bawić w większe tarcze z innego moto i potem struganie aprobatora aluminiowego do tych zacisków z afryki. tak robiłem do DR z kołami supermoto, i dało rade. tarcza była mega duża z GSXRa. mała przejściówka aluminiowa między piastą i tarczą. i dało to po całości rade. ale szczerze powiem że była to rzeźba w gównie męcząca dla 3 osób przez wiele godzin zanim to zadziałało, a ten sam sposób przyjeliśmy dla 2 motocykli jednocześnie. ogólnie chyba lepiej i taniej doprowadzić stare heble do porządku i doinwestować w nowe porządne klocki. |
EBC to najgorsza liga aftermarketówcyh produktów. cały motur masz na takich podzespołach NIE POLECAM
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Maciach
|
Napisano: Środa, 05 Marca 2008, 7:02:27
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
a testowałeś złotą serie EBC? drogie owszem, i gdybym miał płacić za nie pełną cene w życiu bym nie płacił, ale że miałem duuuuuży upust przez kumpla to sie pokusiłem i uważam że nie wypadają najgorzej.
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|