Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Przegląd instalacji elektrycznej.

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Zmierzyłem ładowanie tak jak trzeba, wyszło 13,7V. Przeczyściłem styki w dwóch kostkach wiązek, które wychodzą z reglera (okrągła 5 przewodów i "prostokątna" trzy przewody). Wyszło 13,9V. Co jeszcze przeczyścić i zabezpieczyć? Gdzie jest podpięta masa (rama/silnik)?

Wieta?


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Do silnika za tylnym cylindrem


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
czyść, konserwuj, ewentualnie polutuj żeby reglera nie wykończyć bo widzę że lubisz kąpiele błotne


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 204
Dołączył: 4.8.2006
polecam sprawdzić kostke podłączeniową tripmastera. u mnie jako jedyna kostka była zasniedziała. trzeba czachę zdjać


nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły

Ostatnio modyfikowany przez chinol
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 77
Dołączył: 20.5.2007
Jako środek czyszczący polecam do tych celów:
http://www.allegro.pl/item298223928_wurth_kontakt_ol_200ml_super_cena.html


piotr
RD07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 85
Dołączył: 24.3.2005
Jezeli chodzi o styki to dobrze jest zagladnac do kazdej wtyczki. W sobote rozebralem cale "centrum sterowania" i okazalo sie ze prawie we wszystkich styki byly zielone. Do czyszczenia nadaja sie wszystkie srodki przeznaczone do usuwania tlenkow czyli tzw CONTACT SPRAY-e. Nie wszystkie wymagaja odparowania przed ponownym polaczeniem i to ich zaleta. Nie trzeba czekac.


RD03 + RD07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Szpreja trzeba będzie dla spokoju ducha zakupić. Tripa nie mam, więc odpada, choć zdjęcie czachy to 5 minut .

A kąpiele błotne... Dobrze wiesz jakie to fajne . Ja zachowuję umiar (w sumie mało tego była patrząc na resztę niedzielnej grupy ), a po każdej jeździe serwis, czyszczenie i smarowanie. Coś za coś .


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 220
Dołączył: 5.9.2006

jak widzę że jakaś kostka jest mocno zgnita to wyjmuję z niej blaszki, czyszczę mechanicznie na połysk a nie jakimiś sprajami, konserwuję, składam do kupy i spinam. każda miedziana końcówka niezależnie czy męska czy żeńska ma taki mały ząbek (odgięta blaszka), który w plastikowej kostce zaczepia i mocuje złączkę w kostce. w każdej kostce od strony złączanej jest takie małe wcięcie na zazębienie tej blaszki. wkładam tam jakiś mały śrubokręcik , wciskam ząbek i wyjmuję złączkę do tyłu. po czyszczeniu wkładam na swoje miejsce, ząbek zaskakuje i zrobione.
nie wierzę że jakiś sprey wyczyści śniedź tak jak ręcznie mechanicznie.


stopki centralne do RD07 sprzedam
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: