Napisano: Piątek, 30 Listopada 2007, 13:55:24 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 62 |
Dołączył: 15.8.2007 |
Za przegląd przedsezonowy -synchronizacja gaźników -zawory -filtr powietrza -klocki przód -płyn hamulcowy -wymiana oleju+filtra(olej własny) -ogólna kontrola wszystkiego koszt brutto 800pln pozdrawiam bajrasz |
Napisano: Piątek, 30 Listopada 2007, 18:23:42 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 39 |
Dołączył: 11.11.2007 |
w sewisie czy u pana juzia...
aro10.4>jeepwagoneer>kiasportage>suzukisamurai>lrdiscovery+hondaATrd03 = ewolucja? |
Napisano: Piątek, 30 Listopada 2007, 20:59:34 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 1068 |
Dołączył: 3.10.2005 |
Piotrze, jeździsz Dyskoteką ?? Ja właśnie niestety swoją sprzedałem Sorry za taki mały offtopic... Królewna RD07 '96 Honda @ 125 Ostatnio modyfikowany przez hubert |
Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 0:42:53 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 62 |
Dołączył: 15.8.2007 |
w serwisie, ale weź pod uwagę, ze w tej kwocie są części, czyli klocki przód, płyn hamulcowy, filtr oleju i powietrza, hmm w sumie to i tak sporo, bo w konkurencyjnym serwisie moglem zapłacić 150 mniej za te same usługi,bo części to czesci części, a nawet bardziej sercowe podejście, ale to już jest tzw musztarda. Umyślnie nie podaje gdzie i kto, bo mogą to być subiektywne doznania, a mimo kwoty, z usługi jestem zadowolony, dodam jeszcze, ze motor mam wciągnięty na firmę, czyli to wszystko koszt...a Pan Józiu...jest zapewne tańszy, ale często brak wiedzy zastępuje "polskimi metodami" a one może dają rade, ale mamy zbyt krotki sezon by tego doświadczać, już nie wspominając o bezpieczeństwie, które od pewnego czasu jest dla mnie warte tą stówę więcej lista Pastora-bardzo słuszna! w moim przypadku ze wskazaniem na punkt 9!...często zapominamy o pierdoletach, które potrafią zepsuć cala zabawę...i właśnie te zapomniane kabelki za regulatorem...wrrrr, należy je często kontrolować! pozdrawiam bajrasz Ostatnio modyfikowany przez bajrasz |
Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 10:31:35 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 39 |
Dołączył: 11.11.2007 |
...blad - ale do naprawienia 1 ja ze swojej staruszki-dyskoteki jestem zadowolony...w tym roku zaliczyla krym bez otwierania machy...i licze, ze afryka tez taka bedzie... aro10.4>jeepwagoneer>kiasportage>suzukisamurai>lrdiscovery+hondaATrd03 = ewolucja? |
Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 13:01:09 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 132 |
Dołączył: 9.5.2007 |
Ja robiłem w Moto Top -synchronizacja gaźników -regulacja zaworów -wymiana filtra powietrza -wymiana oleju -wymiana plynu hamulcowego -wymiana filtra paliwa -kontrola łożysk -wymiana linki sprzęgła za wszystko za robote ok 500zł +ok 600zl za sprzęt jestem mocno zadowolony zawsze mozna kupić tani filtr powietrza czy zamiennik linki, mialem kase wiec, zainwestowalem w sprzet droższydlatego tyle kasy. pasowało by mi wymienic olej w lagach na wiosne czy to trudne bo trzeba rozbierać je bo liczy sie poziom oleju to prawda?? Africa Twin RD 07 93r pozdrawiam Ostatnio modyfikowany przez krystek |
Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 21:01:40 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 853 |
Dołączył: 11.1.2006 |
Nie jest to skomplikowana czynnosc - z Heyenesem w dloni to juz calkiem prosta. Teoretycznie w modelach 93-96 jest sruba spustowa na dole lagi. Ale poniewaz nie znasz stanu w srodku - to trzeba je wyciagnac na stól i rozmontowac poplukac i ogladnac. Niezaleznie od stanu wymienic uszczelniacze. Olej np motul 7,5 - 2 litry wystarczy.
pozdrawiam Podos, '03 RD07A Moja Galeria |
Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 21:18:57 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 389 |
Dołączył: 19.1.2005 |
Miszczu Podosie, a u nas nie ma tej sruby do spuszczania oleju z lag na jej dole ??? cos mi sie wydaje ze jest az do samego konca lat produkcji ??? Osobiscie wyciagnalem je na stol...uszczelniaczy nie wymienialem...trzymaja bez klopotu ...wyplukalem i zalalem po 650ml Motorexa do kazdej z nich . Popieram Cie w slowach powyzej....ja nie ruszam sie tylko synchro gaznikow i zaworkow - bo nie kumam, reszta ww czynnosci to przyjemnosc pracy i naprawde zaden klopot....tam sie nie ma co zjebac...baaaa...nawet nie ma tego jak za bardzo samemu popsuc....inaczej niz fabrycznie tez nie pasowac bedzie Szkoda kasy na serwisy wydawac, a samemu bedzie pewniej ze naprawde wymieniles i zalales to co chciales Nie bujta sie pogrzebac Hej Africa Twin-s |
Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 23:02:35 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 526 |
Dołączył: 21.12.2004 |
najlepiej zajrzeć do książki serwisowej tam dokładnie jest wyszczególnione dokładnie co należy zrobić i kiedy To taki najprostszy sposób i najszybszy Ropuch Podos nie ma takich śrub do spuszczania oleju bo za nową Africę kupił Robert "Izi" Africa |
Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 23:52:29 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
olej 7,5W najlepiej syntetyczny i nie ruszac uszczelniaczy jak nie ciekną. nie trzeba tego wszystkiego rozkręcac, ale cza to w srodku ropą wymyc. 3x po 0,5L i potem święrzy olej. zreszta bylo na forum o tym dużo
XRV 750 HRC XL 1000 V |
Napisano: Niedziela, 02 Grudnia 2007, 17:30:20 |
Zarejestrowany |
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
Rambionku - ropą to se możesz nogi umyć Będą dłużej pachnące i to czarne spod paznokci szybciej zejdzie Metalicznego szlamu z dna nie wypłuczesz niczem choćbyś przez tą lagę przepuścil całą rafinerię Łukoila. Tylko wybebeszenie całości i powycieranie wyciorem da gwarancje że w środku jest klar. To takie zasady ze starej dobrej szkoły, istotne dla starych dobrych motocykli Jak masz świeższy sprzęt to możesz sobie szorowanie śmiało odpuścić, ale Piotrek ma padlinę w wieku mojej, więc nie ma co oszczędzać. Tym bardziej że jak Żaba napisała: wszystko jest dla ludzi i można z tym wojować samemu. Zdrowia Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS Ostatnio modyfikowany przez Pastor |
Skocz do forum: |