![]() |
|
| Napisano: Piątek, 30 Listopada 2007, 13:55:24 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
| Ilość wiadomości: 62 |
| Dołączył: 15.8.2007 |
|
Za przegląd przedsezonowy -synchronizacja gaźników -zawory -filtr powietrza -klocki przód -płyn hamulcowy -wymiana oleju+filtra(olej własny) -ogólna kontrola wszystkiego koszt brutto 800pln pozdrawiam bajrasz |
| Napisano: Piątek, 30 Listopada 2007, 18:23:42 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() |
| Ilość wiadomości: 39 |
| Dołączył: 11.11.2007 |
w sewisie czy u pana juzia...
aro10.4>jeepwagoneer>kiasportage>suzukisamurai>lrdiscovery+hondaATrd03 = ewolucja? |
| Napisano: Piątek, 30 Listopada 2007, 20:59:34 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Ilość wiadomości: 1068 |
| Dołączył: 3.10.2005 |
Piotrze, jeździsz Dyskoteką ?? Ja właśnie niestety swoją sprzedałem Sorry za taki mały offtopic... Królewna RD07 '96 Honda @ 125 Ostatnio modyfikowany przez hubert |
| Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 0:42:53 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
| Ilość wiadomości: 62 |
| Dołączył: 15.8.2007 |
w serwisie, ale weź pod uwagę, ze w tej kwocie są części, czyli klocki przód, płyn hamulcowy, filtr oleju i powietrza, hmm w sumie to i tak sporo, bo w konkurencyjnym serwisie moglem zapłacić 150 mniej za te same usługi,bo części to czesci części, a nawet bardziej sercowe podejście, ale to już jest tzw musztarda. Umyślnie nie podaje gdzie i kto, bo mogą to być subiektywne doznania, a mimo kwoty, z usługi jestem zadowolony, dodam jeszcze, ze motor mam wciągnięty na firmę, czyli to wszystko koszt więcej lista Pastora-bardzo słuszna! w moim przypadku ze wskazaniem na punkt 9!...często zapominamy o pierdoletach, które potrafią zepsuć cala zabawę pozdrawiam bajrasz Ostatnio modyfikowany przez bajrasz |
| Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 10:31:35 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() |
| Ilość wiadomości: 39 |
| Dołączył: 11.11.2007 |
...blad - ale do naprawienia 1 ja ze swojej staruszki-dyskoteki jestem zadowolony...w tym roku zaliczyla krym bez otwierania machy...i licze, ze afryka tez taka bedzie...
aro10.4>jeepwagoneer>kiasportage>suzukisamurai>lrdiscovery+hondaATrd03 = ewolucja? |
| Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 13:01:09 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Ilość wiadomości: 132 |
| Dołączył: 9.5.2007 |
|
Ja robiłem w Moto Top -synchronizacja gaźników -regulacja zaworów -wymiana filtra powietrza -wymiana oleju -wymiana plynu hamulcowego -wymiana filtra paliwa -kontrola łożysk -wymiana linki sprzęgła za wszystko za robote ok 500zł +ok 600zl za sprzęt jestem mocno zadowolony zawsze mozna kupić tani filtr powietrza czy zamiennik linki, mialem kase wiec, zainwestowalem w sprzet droższydlatego tyle kasy. pasowało by mi wymienic olej w lagach na wiosne czy to trudne bo trzeba rozbierać je bo liczy sie poziom oleju to prawda?? Africa Twin RD 07 93r pozdrawiam Ostatnio modyfikowany przez krystek |
| Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 21:01:40 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
| Ilość wiadomości: 853 |
| Dołączył: 11.1.2006 |
|
Nie jest to skomplikowana czynnosc - z Heyenesem w dloni to juz calkiem prosta. Teoretycznie w modelach 93-96 jest sruba spustowa na dole lagi. Ale poniewaz nie znasz stanu w srodku - to trzeba je wyciagnac na stól i rozmontowac poplukac i ogladnac. Niezaleznie od stanu wymienic uszczelniacze. Olej np motul 7,5 - 2 litry wystarczy.
pozdrawiam Podos, '03 RD07A Moja Galeria |
| Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 21:18:57 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Ilość wiadomości: 389 |
| Dołączył: 19.1.2005 |
|
Miszczu Podosie, a u nas nie ma tej sruby do spuszczania oleju z lag na jej dole ??? cos mi sie wydaje ze jest az do samego konca lat produkcji ??? Osobiscie wyciagnalem je na stol...uszczelniaczy nie wymienialem...trzymaja bez klopotu ...wyplukalem i zalalem po 650ml Motorexa do kazdej z nich . Popieram Cie w slowach powyzej....ja nie ruszam sie tylko synchro gaznikow i zaworkow - bo nie kumam, reszta ww czynnosci to przyjemnosc pracy i naprawde zaden klopot....tam sie nie ma co zjebac...baaaa...nawet nie ma tego jak za bardzo samemu popsuc....inaczej niz fabrycznie tez nie pasowac bedzie Nie bujta sie pogrzebac Hej Africa Twin-s |
| Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 23:02:35 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
| Ilość wiadomości: 526 |
| Dołączył: 21.12.2004 |
|
najlepiej zajrzeć do książki serwisowej tam dokładnie jest wyszczególnione dokładnie co należy zrobić i kiedy To taki najprostszy sposób i najszybszy Ropuch Podos nie ma takich śrub do spuszczania oleju bo za nową Africę kupił Robert "Izi" Africa |
| Napisano: Sobota, 01 Grudnia 2007, 23:52:29 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
| Ilość wiadomości: 1710 |
| Dołączył: 11.3.2005 |
olej 7,5W najlepiej syntetyczny i nie ruszac uszczelniaczy jak nie ciekną. nie trzeba tego wszystkiego rozkręcac, ale cza to w srodku ropą wymyc. 3x po 0,5L i potem święrzy olej. zreszta bylo na forum o tym dużo
XRV 750 HRC XL 1000 V |
| Napisano: Niedziela, 02 Grudnia 2007, 17:30:20 |
|
| Zarejestrowany |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
| Ilość wiadomości: 631 |
| Dołączył: 30.3.2005 |
Rambionku - ropą to se możesz nogi umyć Metalicznego szlamu z dna nie wypłuczesz niczem choćbyś przez tą lagę przepuścil całą rafinerię Łukoila. Tylko wybebeszenie całości i powycieranie wyciorem da gwarancje że w środku jest klar. To takie zasady ze starej dobrej szkoły, istotne dla starych dobrych motocykli Zdrowia
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS Ostatnio modyfikowany przez Pastor |
| Skocz do forum: |