4x4piotr
|
Napisano: Poniedziałek, 12 Listopada 2007, 20:54:08
|
|
|
Zarejestrowany |
   |
|
|
Ilość wiadomości: 39 |
Dołączył: 11.11.2007 |
|
witam! ok sob/niedz jade ogladac rd03 z 89 ...a ze w temacie AT jestem lamer to prosba o kilka slow na co w AT zwrocic szczegolna uwage pod katem zakupu...
aro10.4>jeepwagoneer>kiasportage>suzukisamurai>lrdiscovery+hondaATrd03 = ewolucja?
|
|
|
wieczny
|
Napisano: Poniedziałek, 12 Listopada 2007, 21:04:56
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
 |
Ilość wiadomości: 529 |
Dołączył: 23.12.2006 |
|
Weź woltomierz i sprawdź napięcie ładowania na klemach akumulatora przy 5000rpm z włączonymi światłami mijania. Powinno być koło 14V. Nie więcej niż 15 i nie mniej niż 13V. To taka rada... Czynność wybiegająca poza normalne czynności oględzinowe.
A tak to sprawdź na przykład czy nie ma luzów na wahaczu z tyłu... Nie martw się termostatem (niedogrzaniem motocykla podczas jazdy), niedziałającymi kontrolkami rezerwy, dwiema okrągłymi lampami na żarówki typu bańka 35/35W (włoskie wersje). Są to rzeczy na których można targować, bo naprawa/zmiana ich jest bardzo droga w Hondzie. I tego się trzymaj. Potem wejdź na forum i dowiedz się jak to ponaprawiać za grosze, bo się da .
Czarna RD04'91- nówka z salonu.
|
|
|
wasilczuk
|
Napisano: Poniedziałek, 12 Listopada 2007, 22:52:21
|
|
|
Zarejestrowany |
      |
|
 |
Ilość wiadomości: 220 |
Dołączył: 5.9.2006 |
|
zwróć uwagę jak zużywają się opony. czy są wyząbkowane i czy z dwóch stron zjedzone równomiernie. popatrz na chłodnice czy nie są pogięte ograniczniki skrętu przy główce ramy czy nie są wybite mocnym dzwonem zjeżdzając z krawężnika słuchaj czy nie ma stuków w przednim zawieszeniu. puść kierownicę - ma jechać prosto niech ktoś jedzie prosto na ciebie a ty patrz przy asfalcie czy tylne koło nie wygląda zza przedniego z którejś strony za dużo. looknij od spodu na płytę a "płyta prawdę ci powie" jak moto było użytkowane. a najważniejsze to nie pij za dużo ze szczęścia że jedziesz po motor
stopki centralne do RD07 sprzedam
|
|
|
4x4piotr
|
Napisano: Wtorek, 13 Listopada 2007, 17:35:55
|
|
|
Zarejestrowany |
   |
|
|
Ilość wiadomości: 39 |
Dołączył: 11.11.2007 |
|
dzieki wielkie...a czy wg was rd03 warto wogole brac...stare to troche... ale cus w sobie ma...
aro10.4>jeepwagoneer>kiasportage>suzukisamurai>lrdiscovery+hondaATrd03 = ewolucja?
|
|
|
kropek
|
Napisano: Wtorek, 13 Listopada 2007, 17:55:46
|
|
|
Zarejestrowany |
      |
|
|
Ilość wiadomości: 298 |
Dołączył: 28.5.2005 |
|
ja tez zaczynalem od RD 03 i nie nzrekam. Stara, ale w terenie nie jednemu by pokazała co jest warta. Sprawdz 3 przy modułach zaplonu nik nie grzebał (nie kleil, lutował itd.)- lubia sie wtyczki nadrywac i jest problem! Najlepiej zabron ziomkowi jej odpalac i sam sprawdz na zimno jak pali- moze lapac na jeden gar i to tez obnizy cene! Milej zabawy
|
|
|
Misza
|
Napisano: Wtorek, 13 Listopada 2007, 17:56:26
|
|
|
Zarejestrowany |
     |
|
|
Ilość wiadomości: 74 |
Dołączył: 15.5.2007 |
|
4x4piotr: | dzieki wielkie...a czy wg was rd03 warto wogole brac...stare to troche... ale cus w sobie ma... |
HHmmm, za tą cenę weź lepiej Super Tenere!!! ha, sorrry za głupi żart 
RD03 ma sporo zalet: najmniej pali z wszelkich późniejszych modeli Afryk, ma najmniejszą masę, nie jest dużo wolniejsza, ma największy bak i chyba wskaźnik poziomu paliwa, ponoć najmniej awaryjna (o ile w ogóle AT można nazywać awaryjnymi ), niepowtarzalny wygląd - szczególnie wersja z podwójna lampą fajnie wygląda. Na pewno jeszcze sporo zalet by się znalazło
Jednym z minusów chyba jest nieurodzaj części.
Chociaż co ja tam będę... niech się wypowiedzą posiadacz trójek, a ja nadal sobie będę szukał AT dla siebie . Pozdr i miejmy nadzieje, że nie wyleczysz się z bakcyla
-AT RD07, `93 -CB750 SevenFifty
Real adventure starts where road ends...
|
|
|
samul
|
Napisano: Wtorek, 13 Listopada 2007, 18:37:58
|
|
|
Zarejestrowany |
       |
|
 |
Ilość wiadomości: 406 |
Dołączył: 2.2.2007 |
|
popatrz na chłodnice czy nie są pogięte |
takoz od strony silnika ! nie jest trudno cos rozpieprzyc grzebiac przy swiecach przedniego garnka
z mojego doswiadczenia: zobacz tarcze hamulcowe (-wa?) z przodu, jest nieprzyjemnie droga, min. grubosc jest wybita na tarczy
posluchaj sprzegla, jedynka ma prawo stuknac
zobacz kolor oleju (i jego konsystencje), niektorzy afrykanerzy sadza, ze wymiana oleju to dla panienek a prawdziwi mezczyzni potrafia zrobic i 100 tys bez zmiany
aaaaaa, i wez KONIECZNIE ze soba kogos - druga pare oczu! - najlepiej zeby sie jeszcze znal (-a) na motorach
samul
XRV750 RD07A '02
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Wtorek, 13 Listopada 2007, 18:47:26
|
|
|
Zarejestrowany |
        |
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Misza: | 4x4piotr: | dzieki wielkie...a czy wg was rd03 warto wogole brac...stare to troche... ale cus w sobie ma... |
HHmmm, za tą cenę weź lepiej Super Tenere!!! ha, sorrry za głupi żart 
RD03 ma sporo zalet: najmniej pali z wszelkich późniejszych modeli Afryk, ma najmniejszą masę, nie jest dużo wolniejsza, ma największy bak i chyba wskaźnik poziomu paliwa, ponoć najmniej awaryjna (o ile w ogóle AT można nazywać awaryjnymi ), niepowtarzalny wygląd - szczególnie wersja z podwójna lampą fajnie wygląda. Na pewno jeszcze sporo zalet by się znalazło
Jednym z minusów chyba jest nieurodzaj części.
Chociaż co ja tam będę... niech się wypowiedzą posiadacz trójek, a ja nadal sobie będę szukał AT dla siebie . Pozdr i miejmy nadzieje, że nie wyleczysz się z bakcyla |
Nie ma wskaźnika poziomu paliwa ale 2 kontrolki które pokazują stan ok 8 i ok 5 litrów., jeśli jest mniej awaryjna to i części za bardzo nie trzeba Nie będę się rozwodził na temat 03 bo już trochę o tym było, ale jak wspomniał Misza 03 ma parę zalet których brak w 07.
No i może też to że 03 jest bezpośrednią następczynią wersji latającej w Dakarze a np 07 została już z lekka ucywilizowana (co nie znaczy że jest gorsza...o nie, jest już tylko trochę inna). Jeśli zależy ci na nowszym sprzęcie to szukaj 07 jak potrzebujesz sprzęt tańszy to spokojnie poszukaj sobie idealnej 03 ( a takowe się zdarzają). A jak by co to zdarza się czasem 03 do sprzedania na części......ale jak będziesz miał ładny egzemplarz to po co ci części
RD 03
|
|
|
tom42
|
Napisano: Wtorek, 13 Listopada 2007, 20:27:16
|
|
|
Zarejestrowany |
      |
|
 |
Ilość wiadomości: 193 |
Dołączył: 21.7.2006 |
|
No i co kupileś? Bo szukasz serwisówki
Prowadź motocykl tak, jak byś chciał żeby to robiły twoje dzieci...
|
|
|
rosa
|
Napisano: Wtorek, 13 Listopada 2007, 20:36:31
|
|
|
Zarejestrowany |
     |
|
|
Ilość wiadomości: 76 |
Dołączył: 26.6.2007 |
|
Warto tez zmierzyć ciśnienie w garach. Jesli nie masz odpowiedniego urzadzenia mozna takowe zakupic na allegro za ok 70 pln. Jesli cisnienie jest za niskie to niechybnie silnik prosi sie o remont. A cena czesci niezbednych do tego moze wyniesc nawet 1/4 ceny rd03 ( bez robocizny).
XRV 650 88r.
|
|
|
4x4piotr
|
Napisano: Sobota, 24 Listopada 2007, 23:39:26
|
|
|
Zarejestrowany |
   |
|
|
Ilość wiadomości: 39 |
Dołączył: 11.11.2007 |
|
tom42: | No i co kupileś? Bo szukasz serwisówki |
...taa, od 18go listopada jestem wlascicielem 03ki "bieszczadzkiej"...nie bylo zmiluj sie, po tym czego sie nasluchalem na biesowisku od pamirowcow nie bylo sily zebym z ustrzyk moto nie wyjal jak to mowia facet cieszy sie 2x 1 ...no to witam w klubie ... przez zime mam zamiar troche przy niej podlubac i na wiosne do zobacenia gdzies na trasie...
aro10.4>jeepwagoneer>kiasportage>suzukisamurai>lrdiscovery+hondaATrd03 = ewolucja?
|
|
|
Gość: palel_
|
Napisano: Sobota, 24 Listopada 2007, 23:50:48
|
|
|
Zarejestrowany |
      |
|
 |
Ilość wiadomości: 181 |
Dołączył: 23.7.2006 |
|
poka i gratuluje zakupu
transalp'06
|
|
|