Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Witam

  

Strony: 1
Administrator
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 5.11.2007
Witam. Jestem tu nowy :-) Mówią mi Gregor, ale nick był już zajęty.

Potrzebuję porady, chyba technicznej.
Mam nadzieję że nie wsadzę kija w mrowisko :-)

Dlaczego mam kupić AT rok około 2000, a nie małego GS w wersji Dakar??? Zwłaszcza, że (to rzadkość) BMW jest tańsze.

Dodam, że jakiś czas już jeżdżę na moto i nie będzie to moja pierwsza maszyna.
Liczę na jakąś konstruktywną krytykę i dyskusję.


Poznasz głupiego po czynach jego.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
witaj, wejdź w dział podróze lub wyjazdy i zobacz do czego można używać AT. bedziesz mial jedną niewiadomą w równaniu mniej. GS napewno ma swoje zastosowanie ale nie wiem do czego docelowa maszyna ma ci służyc. pozdro




XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
dlaczego mam kupić..... a kto ci każe kupić at ;P a tak na poważnie to sam sobie musisz zadać to pytanie a nie nam, bo my już wybraliśmy. to tak jakbyś zapytał z którą dziewczyną masz chodzić zastanów się do czego będziesz motora potrzebował i już, poczytaj forum i obadaj co i jak.


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
W sumie mały GS jest dość sympatyczny. Mało pali (nawet poniżej 4L), nie psuje się, ma wygodną kanapę w standardzie, mocniejszy alternator, nie pala się regulatory. Mniej przy nim zrobisz niż przy AT (ma wtrysk, zawory na płytkach). Z racji jednego cylindra jest trochę poręczniejszy w terenie. Części nie są strasznie drogie. Co do wygody w trasie to się nie wypowiem. Mogę jedynie spekulować, iż AT lepiej chroni przed wiatrem i deszczem. Z drugiej jednak strony znajomy jadąc z dziołchą do Chorwacji zrobił jednego dnia 1100km. Ja AT zrobiłem na raz 420km max (seryjna kanapa).

Reasumując - i tak najważniejsze jest pytanie: "Do czego służyć Ci ma motocykl?"


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Dakar to napewno fajna maszyna. Ale porownanie chyba nie ma sensu.

Dakar to SINGIEL an Afryka to TWIN. To są rozne motocykle. Na pewno mozesz zrobic dakarem offroadaową wyprawe SOLO, z bagazem na jedna osobe, unikajac autostrad (wibracje singla). Ciezko bedzie ci we dwojke sie spakowac. Maly bak, ale chlopaki w Angoli dali rade jakos:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=269251

Do czego Ci to moto potrzebne?


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Administrator
Ilość wiadomości: 108
Dołączył: 5.11.2007
Dzięki za wypowiedzi. faktycznie trochę mało napisałem. A więc... jakiś już czas poruszam się głównie motocyklami sportowo-turystycznymi. Europę "cywilizowaną" oraz asfaltowy fragment Afryki mam objeżdżony. No i postanowilem spróbowac czegoś innego. Azja, Afryka ta dziksza i ładniejsza. Żadnych extremalnych przepraw (od tego mam quada). Szutry, łatwy teren. Podrózuję bez pasażera.

Do wyboru byly: AT, Trampek, Mały GS, (jest już nowy F800gs), Tenere, DR Big.
Ostatecznie ostały AT i BMW.

Naczytalem się już masę informacji, i opinii. Specjalnie napisałem na tym forum, gdyż może ktoś zna wady BMW. Wiadomo, że Waszym zdaniem AT będzie najlepszy. Ale nie chodzi mi o wychwalanie swego tylko co Was np. denerwuje w AT, albo czego przy zakupie mam się wystrzegać.

Mam nadzieję, że trochę wyjaśniłem, czego tak naprawdę oczekuję.



Poznasz głupiego po czynach jego.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 85
Dołączył: 24.3.2005
Jedna wada BM-ki. Troche za mały.


RD03 + RD07
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: