Maciach
|
Napisano: Poniedziałek, 29 Października 2007, 12:28:09
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
witam mam pytanko, ponieważ niewierze w przypadkowy dobór tłumika, czy jakiejś tam końcówki od sporta(bo przecie ktoś musiał obliczyć wielkość tej puszki) postanowiłem zbanktrutować i kupić w niemcowni końcówke leovinca,dedykowaną do tego modelu. pytanie jest takie: z jakiego materiału końcówke kupić? carbon? alu? tytan? niebiore tu pod uwage względów estetycznych, tylko wytrzymałość. spotkałem sie z opinią zawodnika startującego na wyspach brytyjski w wyścigach drogowych, który powiedział mi że niestostuje sie carbonowych wydechów, ze względu na to że przy jakich kolwiek skokach na chopkach, wydechy takowe lubią pękać na srodku w miejscu opaski mocującej. więc generalnie rzecz biorąc na afrike miało by do jakiś wpływ-niemówie tu bynajmniej o jeżdżeniu i skakaniu na drogach co szanowne grono doświadczonych ridersów sądzi na ten temat? aaaa...cena u producenta każdej końcówki jest dokładnie taka sama. jeśli chodzi o jakoś wykonania to sprawdziełem ją w poprzedniej eSVale,i bardzo to dało rade . posta wrzuciłem też na akcesoria wcześniej,ale była to lekka pomyłka
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|
dj_1
|
Napisano: Poniedziałek, 29 Października 2007, 16:26:17
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 97 |
Dołączył: 4.7.2007 |
|
Jak jest okazja to kup uzywany orginal bo ludzie narzekaja ze na innych wydechach traci maszyna na mocy. Tylko serbing jest ponoc bezstratny.
|
|
|
kudlacz
|
Napisano: Poniedziałek, 29 Października 2007, 18:29:13
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 93 |
Dołączył: 23.8.2007 |
|
Ja, natomiast słyszałem że jesze MIG jest dobry. Ale wiadomo wybór należy do Ciebie i tylko ciebie, a każdy ma inne preferencjie i wolny wybór. Wychodzę z założenia że jeśli wydech jest dedykowany to powinno być OKEY Pozdr
XRV 750 LR discovery
|
|
|
Maciach
|
Napisano: Poniedziałek, 29 Października 2007, 18:33:39
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
uciekł mi na allegro arrow do AT, no i dupa, chciałem zainwestować w nowego leovinca z niemieckiego ebaya,bo honde chcę sobie zostawić na dłużej. pisałeś o spadku mocy, ale chodzi tu o jakomkolwiek koncowke czy akurat dedykowane do afryki ale inna niz sebring? wiem ze koncowki trzeba jakos policzyc, w sensie objetosci dlugosci szerokosci itp. bo przecie w wydechu panuje mase zjawisk fizycznych ktore trzeba wziasc pod uwage budujac wydech, i wcale nieznaczy ze im glosniej pierdzi tymszybciej jedzie
Maciach
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|
Maciach
|
Napisano: Poniedziałek, 29 Października 2007, 18:47:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
no ja sie pytam z jakiego material wydech? czy myślicie ze jest to kwestia czysto estetyczna bo i tak przeciążany az tak niebedzie.
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Poniedziałek, 29 Października 2007, 18:53:56
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
nie od dziś wiadomo że aby wydech działał prawidłowo należy brać pod uwagę ciśnienie i prędkość spalin oraz prędkość fali dźwiękowej...... Każdy wydech czy to samochodowy czy motocyklowy skonstruowany fabrycznie jest dedykowany do danego silnika( pojemności, ilości cylindrów , prędkości obrotowej itp) kombinowanie na własną rękę najczęściej pogarsza sprawność silnika. No chyba że ktoś robi na wzór oryginału. Kiedyś robiłem różne kombinacje w swojej Vectrze..... no i skończyło sie na tym że wróciłem do oryginału który opracowała fabryka na hamowni a nie z głowy. Dlatego byłbym ostrożny w wyborze wydechu co nie znaczy że wszystkie inne niż oryginał są od razu złe.
RD 03
|
|
|
puszek
|
Napisano: Poniedziałek, 29 Października 2007, 21:33:50
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 252 |
Dołączył: 6.6.2007 |
|
Nie jestem kumaty w temace ale gdzies słyszłem ze przelotowki opócz łomotu zwiakszają moc...ale moze sie myle ..Na pewno Podos wie.. Podosku odezwiaj sie....
http://www.youtube.com/watch?v=NNTLtolrzxo
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 29 Października 2007, 22:59:05
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
Przelotówka w AT u mnie znacznie dodaje pałera. na oryginale jak bam cos na holu ciagnał
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Ropuch
|
Napisano: Wtorek, 30 Października 2007, 9:04:49
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 389 |
Dołączył: 19.1.2005 |
|
Witam, Panowie, poki co nie zapeszam ale bede mial na sprzedaz Leo Vince SBK dedykowany do ATRD07A (nowka sztuka kosztuje 1150zł) z db kilerem i kompletem mocowan...uzywany jeden sezon....wystarczy nad nim popracowac i bedzie blyszczal jak psu jajca Zdejmujesz stary-zakladasz nowy...zero kombinacji itp. Piekny dzwiek !!!! Jakby co sie oglosze Hej
Africa Twin-s
|
|
|
Maciach
|
Napisano: Wtorek, 30 Października 2007, 22:49:07
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
chlopaki! ale ja dalej pytam! aluminium,tytan,carbon? ktore lepsiejsze?
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|
rambo
|
Napisano: Wtorek, 30 Października 2007, 22:53:38
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
Karbon siem nienagrzewa, i siem buciki pani nie przyklejajom do niego, tytan najdroższy i najlżejszy i najszlachetniejszy. alu jak zawsze optimum
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
motormaniak
|
Napisano: Środa, 31 Października 2007, 8:28:29
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 285 |
Dołączył: 25.11.2005 |
|
Karbonowych bym nie wzioł- widziałem jak ludziom popękały. Tytanowe bym wybrał- ale źle sie polerują- jak ktoś lubi - ja NIE.
750 Africa Twin & Suzuki Dr 350 www.mojemotocykle.prv.pl
|
|
|
Maciach
|
Napisano: Środa, 31 Października 2007, 9:16:18
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
rzecz w tym ze loevina końcówki wydechu, nieważne z czego zrobione, kosztuja tyle samo na ebayu niemieckim.no
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|
rambo
|
Napisano: Środa, 31 Października 2007, 9:42:46
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
Tytan waga kolo 2kg pewnie, a originał w AT 7,5kg
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
Maciach
|
Napisano: Środa, 07 Listopada 2007, 23:03:47
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 115 |
Dołączył: 26.10.2007 |
|
ha! i stalo sie stalem sie szczesliwym posiadaczem przelotowej carbonowej koncowki Scorpiona a dostalem ja,za to ze kolesiowi przetrzymam motocykl w garazu na zime moto po wypadku, tak stoimy i patrzymy na toto, i sie pytam: ile za wydech? a...jest dla Ciebie jesli Ci niebede musial za garaz placic juuuuupiiiiii! trzeba tylko dosztukowac kawale rury coby orginalu nieciac, i juz jutro bedzie smigal
Maciach i sila powiedzenia: glupi to ma szczescie
WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
|
|
|