Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> kupno nowego tłumika...nietakie proste:)

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007

witam
mam pytanko, ponieważ niewierze w przypadkowy dobór tłumika,
czy jakiejś tam końcówki od sporta(bo przecie ktoś musiał obliczyć wielkość tej puszki) postanowiłem zbanktrutować i kupić w niemcowni końcówke leovinca,dedykowaną do tego modelu. pytanie jest takie: z jakiego materiału końcówke kupić? carbon? alu? tytan? niebiore tu pod uwage względów estetycznych, tylko wytrzymałość. spotkałem sie z opinią zawodnika startującego na wyspach brytyjski w wyścigach drogowych, który powiedział mi że niestostuje sie carbonowych wydechów, ze względu na to że przy jakich kolwiek skokach na chopkach, wydechy takowe lubią pękać na srodku w miejscu opaski mocującej. więc generalnie rzecz biorąc na afrike miało by do jakiś wpływ-niemówie tu bynajmniej o jeżdżeniu i skakaniu na drogach co szanowne grono doświadczonych ridersów sądzi na ten temat? aaaa...cena u producenta każdej końcówki jest dokładnie taka sama. jeśli chodzi o jakoś wykonania to sprawdziełem ją w poprzedniej eSVale,i bardzo to dało rade . posta wrzuciłem też na akcesoria wcześniej,ale była to lekka pomyłka


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 97
Dołączył: 4.7.2007
Jak jest okazja to kup uzywany orginal bo ludzie narzekaja ze na innych wydechach traci maszyna na mocy. Tylko serbing jest ponoc bezstratny.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 93
Dołączył: 23.8.2007
Ja, natomiast słyszałem że jesze MIG jest dobry. Ale wiadomo wybór należy do Ciebie i tylko ciebie, a każdy ma inne preferencjie i wolny wybór. Wychodzę z założenia że jeśli wydech jest dedykowany to powinno być OKEY
Pozdr


XRV 750
LR discovery
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007
uciekł mi na allegro arrow do AT, no i dupa, chciałem zainwestować w nowego
leovinca z niemieckiego ebaya,bo honde chcę sobie zostawić na dłużej.
pisałeś o spadku mocy, ale chodzi tu o jakomkolwiek koncowke czy akurat dedykowane do afryki ale inna niz sebring? wiem ze koncowki trzeba jakos policzyc, w sensie objetosci dlugosci szerokosci itp. bo przecie w wydechu panuje mase zjawisk fizycznych ktore trzeba wziasc pod uwage budujac wydech, i wcale nieznaczy ze im glosniej pierdzi tymszybciej jedzie

Maciach


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007
no ja sie pytam z jakiego material wydech?
czy myślicie ze jest to kwestia czysto estetyczna bo i tak przeciążany az tak
niebedzie.


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
nie od dziś wiadomo że aby wydech działał prawidłowo należy brać pod uwagę ciśnienie i prędkość spalin oraz prędkość fali dźwiękowej......
Każdy wydech czy to samochodowy czy motocyklowy skonstruowany fabrycznie jest dedykowany do danego silnika( pojemności, ilości cylindrów , prędkości obrotowej itp) kombinowanie na własną rękę najczęściej pogarsza sprawność silnika. No chyba że ktoś robi na wzór oryginału.
Kiedyś robiłem różne kombinacje w swojej Vectrze..... no i skończyło sie na tym że wróciłem do oryginału który opracowała fabryka na hamowni a nie z głowy.
Dlatego byłbym ostrożny w wyborze wydechu co nie znaczy że wszystkie inne niż oryginał są od razu złe.




RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 252
Dołączył: 6.6.2007
Nie jestem kumaty w temace ale gdzies słyszłem ze przelotowki opócz łomotu zwiakszają moc...ale moze sie myle ..Na pewno Podos wie.. Podosku odezwiaj sie....


http://www.youtube.com/watch?v=NNTLtolrzxo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Przelotówka w AT u mnie znacznie dodaje pałera. na oryginale jak bam cos na holu ciagnał


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 389
Dołączył: 19.1.2005
Witam,
Panowie, poki co nie zapeszam ale bede mial na sprzedaz Leo Vince SBK dedykowany do ATRD07A (nowka sztuka kosztuje 1150zł) z db kilerem i kompletem mocowan...uzywany jeden sezon....wystarczy nad nim popracowac i bedzie blyszczal jak psu jajca
Zdejmujesz stary-zakladasz nowy...zero kombinacji itp. Piekny dzwiek !!!!
Jakby co sie oglosze
Hej


Africa Twin-s
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007
chlopaki! ale ja dalej pytam! aluminium,tytan,carbon? ktore lepsiejsze?


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Karbon siem nienagrzewa, i siem buciki pani nie przyklejajom do niego, tytan najdroższy i najlżejszy i najszlachetniejszy. alu jak zawsze optimum


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Karbonowych bym nie wzioł- widziałem jak ludziom popękały. Tytanowe bym wybrał- ale źle sie polerują- jak ktoś lubi - ja NIE.


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007
rzecz w tym ze loevina końcówki wydechu, nieważne z czego zrobione, kosztuja tyle samo na ebayu niemieckim.no


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Tytan waga kolo 2kg pewnie, a originał w AT 7,5kg


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007
ha! i stalo sie stalem sie szczesliwym posiadaczem przelotowej carbonowej koncowki Scorpiona a dostalem ja,za to ze kolesiowi przetrzymam motocykl w garazu na zime moto po wypadku, tak stoimy i patrzymy na toto, i sie pytam: ile za wydech? a...jest dla Ciebie jesli Ci niebede musial za garaz placic juuuuupiiiiii! trzeba tylko dosztukowac kawale rury coby orginalu nieciac, i juz jutro bedzie smigal


Maciach i sila powiedzenia: glupi to ma szczescie


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: