Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> RD07 - RD07A ???

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
witam, temat juz pewnie byl ale pytam jeszcze raz bo stoje byc moze przed kupnem i ja nie widze drastycznych roznic .......
a Wy ???????

pozdrawiam


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
gaznik, modul i inne pierdoly. Nominalnie ta z literka na koncu powinna spalac mniej...


Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
07 to kocie oczka i złote felgi. I z tego co widziałem, niektóre maja pompowane lagi, ale to mogą być samoróby



AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Pompowane lagi to seria. Podobnie jak regulacja tlumienia tylnego amorka.

Inna jest przednia czasza wraz z szyba, tlumik jest wiekszy, siedzenie deczko inne. Gazniki maja prawdopodobnie czujnik polozenia przepustnicy.




Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 97
Dołączył: 4.7.2007
oto wszystkie roznice miedzy rd07 i rd07a nie mam czasu na tlumaczenie dzis moze innym´razem :

Etwas veränderte Frontmaske
- Alle Modelle mit 2 Scheinwerfern (Beide mit Abblend- und Fernlicht)
- Silberfarben eloxierte Felgen
- Federbein OHNE mechanisch verstellbare Druck-/Zugstufeneinrictung (weggespart)
- Gabel OHNE Luftunterstützung (weggespart)
- Keine Ölablassschraube an der Gabel mehr (weggespart)
- Nur noch 1 Zündspule pro Zylinder (weggespart)
- ICM-Transistorzündung + Dosselklappensensor und nur noch 1 Zündspule pro Zylinder (weggespart) statt wie bis her Doppel CDI-Einheit mit Doppelzündspuhlen. Dadurch etwas sparsamer im Verbrauch.
- verändertete, bessere Vergaserentlüftung als bei Vormodellen (dort einfach nachgerüstbar.)

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
O schaise


Może ktoś to przetłumaczy ??


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
dj_1:
oto wszystkie roznice miedzy rd07 i rd07a nie mam czasu na tlumaczenie dzis moze innym´razem :

Etwas veränderte Frontmaske
- Alle Modelle mit 2 Scheinwerfern (Beide mit Abblend- und Fernlicht)
- Silberfarben eloxierte Felgen
- Federbein OHNE mechanisch verstellbare Druck-/Zugstufeneinrictung (weggespart)
- Gabel OHNE Luftunterstützung (weggespart)
- Keine Ölablassschraube an der Gabel mehr (weggespart)
- Nur noch 1 Zündspule pro Zylinder (weggespart)
- ICM-Transistorzündung + Dosselklappensensor und nur noch 1 Zündspule pro Zylinder (weggespart) statt wie bis her Doppel CDI-Einheit mit Doppelzündspuhlen. Dadurch etwas sparsamer im Verbrauch.
- verändertete, bessere Vergaserentlüftung als bei Vormodellen (dort einfach nachgerüstbar.)



nigdy w zyciu nie uczylem sie ani 5 minut niemieckiego, ale po roku na ebay.de powoli jestem juz tlumaczem zawodowym

inna czaszka
podwojne swiatlo
srebrne felgi
tylna zawiecha bez regulacji cisnienia w zbiorniczku
brak sruby do spuszczania oleju z lag
po jednej cewce zapolonowej na cylinder
Mapa zaplonu w CDI wraz z czujnikiem polozenia przepustnicy - mniejsze spalanie
poprawione odpowietrzanie gaznika (na stronce jest przepis jak to poprawic)

Moze byc? Wszystko to wiemy.

od siebie moge dodac:

Roznice w wielkosci dyszy glownych
3 rodzaje CDI (stare jak w RDO4 i nowe CDI z mapa zaplonu i bez niej)








pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria


Ostatnio modyfikowany przez podosek
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: