Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> NIe kicha, ale duzo pali

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Pali sporo, ale tez jezdzi jak nalezy. Jedynie przy zimnym rozruchu na ssaniu po kilku sekundach pracy zamiast sie wkrecac na coraz wyzsze obroty zalewa sie i pyrka tak 1000 - 1200obr/min.

Zauwazylem natomiast ze w czasie pracy silnika jest wilgotna od benzyny rurka odplywowa pod silnikiem, prawdopodobnie jest to rurka idaca od gaznikow (czarna, cienka). Ramboo mowil, ze plywak nie ma blaszki do regulacji poziomu paliwa...moze wiec nieszczelny zaworek plywakowy...ale wtedy powinien chybastrzelac w gaznik (lub wydech) a nic takiego nie ma miejsca. Poradzcie..., ale duzo pali


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 55
Dołączył: 14.12.2006
re


Nie ważne jak facet zaczyna-ważne jak kończy !!! Leszek Miller

Grupa XTZ rośnie w siłę!!!


Ostatnio modyfikowany przez Losiu
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Mi ciekło z rurki przelewu z gaźników i winę za to oczywiście ponoszą zaworki nad pływakami. Puszczają od zużycia lub od jakegoś paprochu między iglicą zaworka a gniazdem. Nieststy zaworki z Larsona nie do końca pasują tzn. Iglice pasują, ale zaworki już nie (rd03).
ps. Jak wykręcisz gniazdo zaworka to pod nim jest tam jeszcze małe sitko - warto go przeczyścić.
ps2 Zobacz na bagnecie czy olej nie wali benzyną- jak nie trzymają zaworki to jest to możliwe....


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl


Ostatnio modyfikowany przez motormaniak
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Zdecydowanie chodzi o za wysoki poziom paliwa w gazniku. Albo zaworek iglicowy albo dziurawy plywak.




pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 32
Dołączył: 6.9.2007
W układzie zasilania AT pompa paliwa i gaźniki bez tak zwanego przelewu lub powrotu ważne są:
--Ciśnienie pompy paliwa
--Szczelność zaworków w komorach pływakowych
W układzie tym stoi ciśnienie każda nieszczelność nawet chwilowe wahnięcie pływaka np. dziura w drodze podskok natychmiast zwiększa się poziom paliwa czasami pocieknie z wężyka przelewowego komór pływakowych
Zapomniałem ostatnio sprawdzić jakie ciśnienie generuje pompa podczas pracy silnika (wydajność jest podana w manualu)
Zużyte elementy styki trzpień pompy mogą doprowadzić do wzrostu ciśnienia i tym samym do większego zużycia paliwa. Zwiększa się skok trzpienia można to regulować !
Sprawdzę to ciśnienie dobrze byłoby na kilku dobrych AT co by wynik uśrednić ale nic moja pompa (styki) wyglądała na dobrą to podam na forum
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Artur_ntv:
Pali sporo, ale tez jezdzi jak nalezy. Jedynie przy zimnym rozruchu na ssaniu po kilku sekundach pracy zamiast sie wkrecac na coraz wyzsze obroty zalewa sie i pyrka tak 1000 - 1200obr/min.


Tak jak opisalem w innym watku padla mi pompa paliwa, ktora to odlaczylem i jechalem "na grawitacji". Ku mojemu zaskoczeniu odpalajac po jakims czasie zimne moto "na ssaniu" nie zaobserwowalem zalewania gaznikow, AT pracowala na ssaniu rowno, wkrecala sie na 2500obr, czego wczesniej nie robila. Czyzby wiec przyczyna klopotow byla niesprawna pompa paliwa?


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ja zmieniłem te zaworki na te z larsona ale wali mi w tube juz na maxa ze hej, i podcieka z przelewów. kurna czasme ponoc w ogniem z tuby mi zionie


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 171
Dołączył: 12.1.2005
Podkleję się pod temat bo mam od roku podobne objawy i nie wiem co z tym zrobić. Otóż silnik chodzi prawidłowo, szafa gra, ale przy uruchamianiu na zimnym 1 cylinder się zalewa a po chwili zaczyna kopcić z wydechu. Obroty na ssnaiu ok 1000. Przy odpalaniu bez ssania problemu nie ma. Linki ssania sprawdziłem. Czy może to być wina pompy paliwa???


Transalp '96 i ETZ 250
http://www.mzrider.republika.pl gg: 1722416 ; skype: mzrider
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Kiku:
Podkleję się pod temat bo mam od roku podobne objawy i nie wiem co z tym zrobić. Otóż silnik chodzi prawidłowo, szafa gra, ale przy uruchamianiu na zimnym 1 cylinder się zalewa a po chwili zaczyna kopcić z wydechu. Obroty na ssaniu ok 1000. Przy odpalaniu bez ssania problemu nie ma. Linki ssania sprawdziłem. Czy może to być wina pompy paliwa???


Mysmy tez sprawdzali linki i wydawalo sie OK a nie było. Dla pewnosci ze linki ssania sie nie zakleszczaja jednak, demontujesz linki, wsadzasz do korpusu gaznika same koncowki , i zakrecasz szczelnie zaslepionymi (tasma izol) plastikowymi "koreczkami" (element linki) pojezdzij z 20km i sprawdz jak wyglada swieca. Jak to nie pomoze to albo zaworki iglicowe albo dziurawy plywak albo nieprawidlowy poziom jednego z nich.
A pompe omin (z pelnym bakiem) i bedziesz wiedzial.

HEJ OD KIEDY SA POMPY W TRANSALPACH????




pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria


Ostatnio modyfikowany przez podosek
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: