Lysoll
|
Napisano: Poniedziałek, 20 Sierpnia 2007, 11:06:09
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 45 |
Dołączył: 13.10.2006 |
|
Jak ktoś ma jakieś ciekawe myki to niech pisze. Oczywiście nie chodzi mi o ściąganie głowic.
:-P
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 20 Sierpnia 2007, 16:59:06
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
Polecam uszczelniacze z larsonna. mozna je wymieniac za pomoca wysysarki do oleju z silnikow. dzial a jakze
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
wuja
|
Napisano: Poniedziałek, 20 Sierpnia 2007, 20:12:13
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 223 |
Dołączył: 12.3.2006 |
|
Jak nie chcesz sciagac glowic to zawory po rozpieciu sprezyn mozna zabezpieczyc przed wpadaniem podajac sprezone powietrze do komory spalania przez otwor od swiecy.
Moja AT na szczescie nie zlopie oleum wiec wiecej rad nie mam
wuja RD07A '96 DRZ E '04
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Poniedziałek, 20 Sierpnia 2007, 21:17:13
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Duzo latwiej jest ustawic tlok w GMP (podzialka jest na wale - ci co ustawiali rozrzad wiedza o co chodzi)- wtedy na pewno nie wpadnie i mozna dzialac do woli.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
rambo
|
Napisano: Wtorek, 21 Sierpnia 2007, 0:51:59
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
wuja: | Moja AT na szczescie nie zlopie oleum wiec wiecej rad nie mam |
moja AT ma 95 000 i zaczela wciagac 50ml na 1000km. a myslalem ze do 100 000km bedzie spokuj
CZODA !!!!!!!!!!!!!!
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
siwy
|
Napisano: Niedziela, 26 Sierpnia 2007, 21:54:02
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 20 |
Dołączył: 30.1.2007 |
|
w moim trampku po wymianie uszczelniaczy nic się nie zmieniło. jak żłopał olej tak i żłopie dalej.
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 27 Sierpnia 2007, 1:31:10
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
pierscienie olejowe chyba kolega ma do wymiany. a jak z kompresja na zimnym i cieplym silniku?
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
motormaniak
|
Napisano: Poniedziałek, 27 Sierpnia 2007, 9:31:40
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 285 |
Dołączył: 25.11.2005 |
|
Sam NIE SPRAWDZIŁEM , ale napisze: kawałek przewodu od żelazka/ przedłużacza wsadzić przez otwór od świecy, a potem wałem korbowym pokręcić aż tłok przez ten kabel przyblokuje zawory tuż przed GMP. Dzięki kablowi który jest troche elastyczny zawory sie nie cofną i nie będzie problemu z zapięciem .....
pozdr
750 Africa Twin & Suzuki Dr 350 www.mojemotocykle.prv.pl
|
|
|
Lysoll
|
Napisano: Sobota, 20 Października 2007, 1:25:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 45 |
Dołączył: 13.10.2006 |
|
No dobra to może zapytam inaczej. Wymieniał ktoś z forum w africe twin uszczelniacze zaworowe bez ściągania głowic?
:-P
|
|
|