zajxt
|
Napisano: Niedziela, 05 Sierpnia 2007, 16:58:47
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 12 |
Dołączył: 5.8.2007 |
|
Skrzynia głośno chodzi na drugim biegu. Czy ktoś mógłby coś doradzić o co chodzi jaka może być tego przyczyna?"
AT 07 Lepiej mieć siostrę w burdelu niż brata na Suzuce.
|
|
|
franek525
|
Napisano: Sobota, 11 Sierpnia 2007, 22:09:41
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 6 |
Dołączył: 11.8.2007 |
|
Witam Mam ten sam problem... Kupiłem niedawno motor i wygląda na to że będę musiał zajżeć do skrzyni. pozostałe biegi są ok. 2 hałasuje. nasila się hałas przy obciązaniu motoru (np. nagłe przyspieszanie) ps. do sprzęgła zaczynam się przyzwyczajać ale tego to moje uszy nie zniosą
|
|
|
KML
|
Napisano: Poniedziałek, 13 Sierpnia 2007, 21:22:37
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 176 |
Dołączył: 21.6.2007 |
|
Ja u siebie dziwny dzwięk słyszę na 1 i 2-ce dojeżdzając do świateł, gdy hamuję silnikiem, słychac wyraźne wycie. Podczas przyspieszania nie ma żadnych odgłosów.
|
|
|
zajxt
|
Napisano: Poniedziałek, 13 Sierpnia 2007, 23:38:17
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 12 |
Dołączył: 5.8.2007 |
|
Witam.oglądałem schemat skrzyni i zauważyłem,że zębatki poszczególnych biegów są na tulejkach lub łożyskach igiełkowych i to pewni zużycie tych elementów jest przyczyną głośnej pracy dwójki ,ale jak jest w rzeczywistości,czy są to tulejki czy łożyska dowiem sie dopiero zimą ,teraz jeszcze jest czas na jeżdżenie a zimą na myślenie i rozbieranie silnika,schemat był mało czytelny a i tak teoria nie zawsze zgadza sie z praktyką .Pozdrawiam
AT 07 Lepiej mieć siostrę w burdelu niż brata na Suzuce.
|
|
|
franek525
|
Napisano: Środa, 15 Sierpnia 2007, 23:04:40
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 6 |
Dołączył: 11.8.2007 |
|
Masz racje też tak zrobie… Mam prośbę mógłbyś podesłać mi ten schemat mailem franek525@poczta.onet.pl, z góry wielkie dzięki. Chętnie z nim się zapoznam. Jaki przebieg i rocznik ma twoja honda?. Moja jest z 93r Rd07 sprowadzona z włoch w przebieg jakoś nie wierzę 30.000. Dziwnym zbiegiem okoliczności był fakt że wszystkie z pośród kilkunastu motorów z tego komisu miały podobne przebiegi 30.000 (+, - 4000). Myśle że masz rację z tymi łożyskami. W sumie 1 i 2 to najbardziej obciążane przełożenia i na pewno pierwsze siadają.
|
|
|
zajxt
|
Napisano: Niedziela, 19 Sierpnia 2007, 18:34:33
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 12 |
Dołączył: 5.8.2007 |
|
Witam jeżeli chcesz obejrzeć schemat skrzyni to wejdź na stronę http://zsf-motorrad.de/ i w okienko wpisz numer vin swojego sprzętu. Pozdrawiam miłej lektury.
AT 07 Lepiej mieć siostrę w burdelu niż brata na Suzuce.
|
|
|
jochen
|
Napisano: Poniedziałek, 20 Sierpnia 2007, 9:51:25
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
" /> |
Ilość wiadomości: 356 |
Dołączył: 8.1.2007 |
|
Franek525 - z przebiegiem masz najpewniej rację. Wystarczy po prostu policzyć, Twoja AT musiałaby jeździć ok. 2000 km rocznie, co jest niemożliwe. We Włoszech sezon trwa praktycznie cały rok, wszyscy jeżdżą i to dużo, taki przebieg to byłoby za mało nawet dla skuterka o pojemności 50ccm. Nie zdziwiłbym się gdyby w Twojej królowej licznik robił drugą rundę, czyli mógłbyś spokojnie doliczyć dodatkowe 100 000 km. No ale dbaj o nią, porządnie serwisuj to będzie dobrze!
AT RD07 '98
|
|
|