Truck
|
Napisano: Czwartek, 26 Lipca 2007, 12:19:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 126 |
Dołączył: 18.9.2005 |
|
Mądre ludzie mówią że jak sie przewrócisz albo coś w podobie to w pólkach mogą sie przekosić lagi co prowadzi do skrzywienia kierownicy względem kierunku jazdy. Podobnież sposób na to jest taki żeby poluzować śruby na pułkach i umiejętnie stuknąc gumowym młotem w odpowienie miejsca. Wszytko winno wrócić do normy. Z poluzowaniem dam sobie rade ale jak i gdzie uderzyc? Bo już mi się ręce nierówne robią P.S. Nie jest to opowieść babci klozetowej bo jakieś 1,5 roku temu mechanik mi tak uczynił - niestety jego juz nie ma w serwisie a inne mechaniki nie wiedzą MMA
RD04 >>> RD07A Warszawa
|
|
|
aker
|
Napisano: Czwartek, 26 Lipca 2007, 12:53:59
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 76 |
Dołączył: 21.12.2006 |
|
Lekko luzujesz 4 śruby trzymające kierownicę, łapiesz przednie koło w kolana i wykręcasz kierownicę tak, żeby było prosto. Następnie jedną ręką dalej trzymasz kierownicę tak żeby nie zmieniła położenia i drugą skręcasz śruby. Ważne, żeby potem sprawdzić, czy taka akcje nie doprowadziłą do tego, że przy skrajnym położeniu kierownica wali w bak. Przy którejś kolejnej próbie w końcu trafisz na dobre ustawienie.
RD01, RD04 i wiele innych
|
|
|
Truck
|
Napisano: Czwartek, 26 Lipca 2007, 17:27:19
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 126 |
Dołączył: 18.9.2005 |
|
Tak to wiem tyle ze podobno właściwie "dotknięta" zawiech sama ustawia się we właściwy sposób. MMA
RD04 >>> RD07A Warszawa
|
|
|
KML
|
Napisano: Niedziela, 29 Lipca 2007, 10:04:31
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 176 |
Dołączył: 21.6.2007 |
|
Mi w poprzednim moto kiedyś lagi przesuneły się w półkach, musiałem poluzować mocowania lag, ruszyć kierą w prawo,w lewo, tak aby sie zrobiło prosto i poskręcać.
W warunkach polowych udało mi się kiedyś wyprostować, zapierając się o drzewo bokiem koła i pożądnie szarpnąć za kierownice.
Ostatnio modyfikowany przez KML
|
|
|