Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Problem z odpaleniem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 50
Dołączył: 15.7.2007
Witam!!! Przykra sprawa!!! Podczas transportu motocykla coś się musiało stać...jest problem z elektroniką, tye wiem. Podczas kręcenia rozrusznikiem silnik za ch... nie chce zaskoczyć, kidy rozrusznik puszczam, wywala bezpiecznik ( czerwony 10A, trzeci od lewej). Panowie/Panie co to ku... może być? Dodam, że przed transportem nie było żadnych problemów!! Dajcie znać, jeśli coś wiecie, PROSZĘ, bo tu zaraz kurwa wyjdę z siebie!


RD03 88 Irlandia
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 3.1.2006
ja bym sprawdził włącznik ON-OFF mógł się uszkodzić podczas załadunku niby działa ale jakieś zwarcie może być na masę albo jakąś wiązkę przecieło podczas mocowania moto KTO SZUKA ZNAJDZIE sobie jeszcze przypomniałem czujnik bocznej stopki sprawdż na razie to do głowy mi tylko przychodzi


co za popieprzony kraj ale za to ja cy ludzie fajni !!!!!!1

Ostatnio modyfikowany przez LAPA_PD06
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 50
Dołączył: 15.7.2007
Zapomniałem określić, że chodzi o rd03! Wiesz Lapa ja taki
świerzy w klimacie jestem i tak na prawdę to nie wiem jak np. sprawdzić czujnik stópki, a kable posprawdzam dziś jeszcze raz tylko na razie muszę kupić nowe bezpieczniki bo wczoraj 5 mi poszło . Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł? Śmiało...nie ma się co wstydzić Jak się uda stawiam przy najbliższej okazji, tylko pomóżcie desperacie!!!


RD03 88 Irlandia
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 21.12.2006
Sprawa rzeczywiście dziwna. Ja widzę taką możliwość, że obudowa przekaźnika rozrusznika styka się z masą motocykla i przy zwalnianiu guzika rozrusznika zwora przekaźnika odskakuje robiąc chwilowe zwarcie, lub jest takowe zwarcie w samym przekaźniku lub na kostce łączówek, która jest na nim. Wymontuj przekaźnik i zewrzyj grube kable - rozrusznik powinien zakręcić i nie powinno nic wywalić.


RD01, RD04 i wiele innych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 50
Dołączył: 15.7.2007
AFRYKA DZIKA URUCHOMIONA!!!!!!!!!! Pompa paliwa padła, a właściwie to te styki. Kompletnie zjechane i blaszki się stykały powodując zwarcie...podobno to się bardzo często zdarza!!! Teraz jest obejście, ale działa trzeba tylko uważać żeby poziom paliwa nie spadł poniżej gaźnika. Już zostało tylko wyczekiwanie na nową pompę i w Zieloną Wyspę!!!



RD03 88 Irlandia
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
a tak w temacie pomp paliwa. czy nie można zamontować jakiejś innej (nie mówię o mikuni) o podobnej wielkości? miałem starą xlv i ani regulator napięcia (jest zamontowany ok 5cm od tylniego cylindra) ani pompa mi nie siadała. pompa była mitsubishi i wyglądała prawie jak afrykańska. może warto poszukać takiej


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 21.12.2006
swego czasu kupiłem na Allegro pompę mitsubishi od Kawy ZX9 i jest identyczna z tą z Afryki. Co do XLV to przyznaję - tam się nic nie psuje


RD01, RD04 i wiele innych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 50
Dołączył: 15.7.2007
Z tego co się dowiadywałem wynika, że powinna pasować każda popa byle podciśnieniowa. Tak mi powiedział właściciel dobrego sklepu motocyklowego i motocyklista od wielu lat więc powinien wiedzieć co mówi jednak i tak kupiłem oryginalną, bo koszt ok 700zł rozkłada się jak też się dowiedziałem na 100 tys km Więc co tam...nie ma co przesadzać z oszczędzaniem!


RD03 88 Irlandia
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
to fuckt, widziałem w kilku moto takie same pompy. w poście poniżej opisałem patent z przekaźnikiem. u mnie działa i rzeczywiście iskra na stykach jest mniejsza, prawie niezauważalna.


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: