Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Brak sruby regulacji skladu mieszanki

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 26.6.2007
Moze to nieprawdopodobne ale nie moge znalezc tej regulacji.Mam rd03 88rok. Oblukalem caly gaznik z kazdej strony i nic ! Nie ma srubki ani niczego co by moglo ja przypominac. Moja africa strzela i nie wkreca sie na obroty , wydaje mi sie ze to sklad mieszanki, ale nie moge nic z tym zrobic. Mam zalamanie nerwowe bo nie moge jezdic Dramat!


XRV 650 88r.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 21.12.2006
W gaźniku, który nie był jeszcze "poprawiany" śruba składu mieszanki jest zaczopowana aluminiowym kapslem. Żeby się do niej dostać trzeba ten kapsel bezpowrotnie usunąć. Moim zdaniem ruszanie tej śruby to ostateczność sprawdź wszystkie inne rzeczy i dopiero jak będzie pewność że gaźnik jest czysty, membrany są w porządku, dysze nie są zapchane, benzyna dochodzi do gaźnika i jest prawidłowy poziom, to wtedy dopiero rozkręć te śruby zapamiętując ustawienie.


RD01, RD04 i wiele innych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 26.6.2007
Sam juz nie wiem co to jest. Na wolnych chodzi ok ale wkreca sie tylko do 5000 i go dlawi , no i strzela z wydechu. Jak mu dam ssanie to nie strzela i wkreca sie gladko na czerwone. Zmienialem pieerscienie i wszystko rozbieralem. Po złożeniu jakis czas chodzil ok do momentu zalorzenia siedzenia. Cos pierdlo i zaczal kulec.


XRV 650 88r.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
rosa:
Po złożeniu jakis czas chodzil ok do momentu zalorzenia siedzenia. Cos pierdlo i zaczal kulec.


aaaaa no i wszystko jasne!
zdejmij siedzenie i będzie ok.
Aha i nie pierdź w czasie jazdy bo się będzie dławił



AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 21.12.2006
Ewidentnie dostaje za mało paliwa - może coś z pompą nie tak ? (okolice siedzenia)


RD01, RD04 i wiele innych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 26.6.2007
Pompa daje paliwo-sprawdzalem. Wychodzi na to ze w gazniku cos sie popierniczylo. Swiece sa czarne jak ma to znaczenie.


XRV 650 88r.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 21.12.2006
może filtry przy zaworku iglicowym ?


RD01, RD04 i wiele innych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 14.5.2006
prawdopodobnie sprawa jest prosta - przytkany filtr powietrza. łodkręć ino go, sprawdz dolot czy nie przytkany jakims parpochem, przedmuchaj filtr sprezonym powietrzem i powinno sie kręcic.


RD04 '90
Junak Wciąż Żywy ;-)
Wałbrzych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 26.6.2007
air box mylem i dmuchalem filtr jest nowydoloty tez czyscilem moze jednak ten iglicowy w gazniku?


XRV 650 88r.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Może pisze bzdury bo nie mam RD03 tylko 07 ale z tym siedzeniem to jest zastanawiające - miałem tak kiedyś w Trampku i po 100.000 kombinacji rozwiązaniem okazał się moduł /ale w tramku właśnie pod fotelem są one zamontowane/ obstawiam jednak coś z powietrzem
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
je te iglicowe wymieniałem włąsnie w swojej afri. koszt 20zł lała mi wachą pod moto waliło otro w tumik


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
rambo:
je te iglicowe wymieniałem włąsnie w swojej afri. koszt 20zł lała mi wachą pod moto waliło otro w tumik

No i teraz może zrobisz z litra oszczędności...na 100km.
Mi też czasem delikatnie psiknie w tłumik ...czy to oznacza że za dużo obecnie pali????
Może też powinienem kiedyś zerknąć w gaźniki sprawdzić czy wszystko gra, nie jestem przekonany że kiedykolwiek ktoś tam zaglądał a już 16 lat jeździ.
Wszystko działa ale może sprawdzić..... no chyba że lepiej nie ruszać jak jest dobrze bo jeszcze zacznie mi przepalać powyżej obecnych 4.5 litra ........a to była by katastrofa!!!!



RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
jesli idzie o sruby regulacji to szukaj takich dziwnych niby krzyzakowych w dolnej czesci gaznika. a jesli idzie o te dziwne obroty to poogladaj dokladnie moduly!! sa niestety pod siedzeniem, ktore potrafi sie mocno wgiac i je zdewastowac- szczegolnie wtyczki kabli. a tak nawiasem polecam zalozenie jakichs podwyzszen orginalnych dystansow siedzenie, coby wlasnie nie pukalo w moduly.

dziwi mnie ta normalna praca na ssaniu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
kropek ,jeśli już to nie w dolnej a środkowej części i raczej na śrubokręt płaski...... chyba że inne modele mają inaczej



RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 3.1.2006
a mi się zdaje że to jest pierdoła jakaś ja bym sprawdził właśnie linki ssania przy gażnikach czy aby się nie wiesza jedna strona bo obiawy na to wskazują tak mi się zdaje


co za popieprzony kraj ale za to ja cy ludzie fajni !!!!!!1
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: