Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Osłona zębatki

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 566
Dołączył: 15.2.2006
karwa ..... że tak zaczne..
może ja jakieś mam drewniane łapy ale Qr,,a mać wczoraj się męczyłem z 1,5 godziny co by ta plastikową osłone sciągnąć osłaniająca przednia zębatke..
Srube górna odkręciłem . dolaje chyab nie ma jak udało mi sie zoabczyć
ale zaczepia od dołu o przewody i ni kija niemogę jej sciągnać ...
Mocowanie gmola odkreciłem i osłony silnika i gówno nie pomaga ... ..

Jak kto ruszyc ,co by nie pomałac... ( już ukruszyłem troche plastiku )

Wiem ,że pytanie tandetne ... ale nie spodziewałem się ,ze z tym gównem plastikowym będe miał jakieś problemy..


Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Kurcze to dziwne ja nie miałem żadnego problemu z jej zdjęciem Ale może w RD04 jest inaczej ???

Może jednak jest ta dolna śruba ??


Królewna RD07 '96
Honda @ 125


Ostatnio modyfikowany przez hubert
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ja jak sie na czymś nie znam oddaje to w ręce tych co sie znają
PS: na dole jest druga śruba taka jak na górze. 1


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 566
Dołączył: 15.2.2006
rambo:
ja jak sie na czymś nie znam oddaje to w ręce tych co sie znają
PS: na dole jest druga śruba taka jak na górze. 1


No ba.... jak sie znam to oddaje w ręce tych co się znaja... Karwa odkrecic dwie sruby czy też w porywach 4 potrafie jeszcze..

Tylko sie blokuje oslona i z tym mam problem bo w oslonie jest otwor ktora wchodzi w tuleje od mocowanie , jak sie nie myle.


Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
mi to schodzi normalnie. jak czegoś nie wiem to poprostu dzwonie po kolegach
teraz misie zjebały manetki grzane, cieknie mi wacha z odpływów, silnik sie zalał czymś zółtym w okolicach głowicy.... do kogo moge zadzwonić serio tak


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1068
Dołączył: 3.10.2005
Kurza dupa nie wiem co tu może się blokować ??



Może ten łańcuch masz już tak luźny że gdzieś Ci coś blokuje


Królewna RD07 '96
Honda @ 125
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Jeśli śruby są odkręcone to jedynie nie zdjęta dźwignia zmiany biegów może blokować ..... a tak poważnie nic tam nie powinno trzymać gdy wszystko jest rozkręcone.
Jak już wszystko zawiedzie....mam gdzieś trochę C-4 na pewno zejdzie.


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
chodzi zapewne o to ze tamten plastik sie zawija na przewodach olejowych i tak pod katem trzeba kombinowac zeby to wyjąc. problem nieistnieje w RD07 o ile pamietam
Nowy : DAMY RADE !



98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 204
Dołączył: 3.2.2006
Faktycznie jest z tym trochę problemu...ja ściągam to w ten sposób że najpierw zsuwam z ośki a potem przechylam do siebie górną część.
Ta dolna co osłania przewody musi wejść lekko pod spód.
Powodzenia.


AT RD04
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 220
Dołączył: 5.9.2006

z tego co pamiętam to pod tym plastikiem jest jeszcze taki metalowy "bumerang". nie zdejmuj tego razem tylko najpierw plastikową osłonę a później tą blachę.
powodzenia.


stopki centralne do RD07 sprzedam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 526
Dołączył: 21.12.2004
jest dolna śruba tylko ciężko ją zobaczyć jak jest zabłocona/zaolejona. Na rysunku nr 3 to śruba dolna i górna.


Robert "Izi" Africa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 21.12.2006
U mnie ten metalowy bumerang był nieco zardzewiały i trzymał wszystko w kupie, dopiero lekkie szarpanie pomogło


RD01, RD04 i wiele innych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 364
Dołączył: 9.5.2005
Ćwiczyłem to ostatnio (oczywiście nie obyło się bez "tel do przyjaciela"). 2 śruby, i wajcha od biegów. Nic nie haczy nic nie wadzi, żadne przewody olejowe. Odkręć tylko śrubę od osłony silnika (ta pod plastikiem) łatwiej ci będzie dojrzeć tą dolną śrubę (ta co Izi o niej pisał).
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 566
Dołączył: 15.2.2006
Izi:
jest dolna śruba tylko ciężko ją zobaczyć jak jest zabłocona/zaolejona. Na rysunku nr 3 to śruba dolna i górna.


racja zajebana olejem , smarem piachem i h..j wie czym jeszcze

ale po ogledzinach stwierdzma ,że tam sruby ni ma i sie pierdoleone nie chce zsunąć...
i teraz mam wniosek chyba najgorszy jaki sobie moge wyobrazic ..
ze sie poprostu łeb upierd..ił.. i czpien od sruby blokuje ... jeżeli to racja to kór... czeka mnei rozwiercanie jeszcze musze dzisiaj zejsc na parking i lepsza lutlampa zoabczyc dokłądnie co to jest ..
wczoraj w przerwie miedzy deszczami udałomi sie ,,szuwaksem" wypłukać syf... ale to i tak gowno dało wizualnie bo zajebane cały czas jest dobrze..

bede informował na bieżąco...

Zawsze najwiecej roboty jest qr,., z pierdołami .....wszystko porozkercane tylko ta osłona .,,..,., została.. szmata jedna/../wrrrrrrrrrrrrrr


Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 566
Dołączył: 15.2.2006
Dzieju:
Jeśli śruby są odkręcone to jedynie nie zdjęta dźwignia zmiany biegów może blokować ..... a tak poważnie nic tam nie powinno trzymać gdy wszystko jest rozkręcone.
Jak już wszystko zawiedzie....mam gdzieś trochę C-4 na pewno zejdzie.


hehe... spokojnie... wyładowałem swoja energie na samochodzie sasiada który znowu zaparkował częściowo na stanowisku AT..

Wiecie jak wyglada BIAŁA Toyota z odcisnietymi łapami po smarze? ... bosssskkoooo


Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: