Artur_ntv
|
Napisano: Poniedziałek, 07 Maja 2007, 4:57:57
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 195 |
Dołączył: 13.1.2006 |
|
Witam
Opowiem po krotce co mnie ostatnio spotklo. Otoz lecac w trasie zauwazylem, ze tripmaster zaczal oszukiwac i strasznie zawyzal przejechany dystans. Po zjezdzie na stacje benz. nie moglem odpalic moto, nie palily sie kontrolki po przekreceniu stacyjki. Dotknalem do akumulatora - goracy.Po kilku minutach kontrolki zaczely sie minimalnie tlic, afri zapalila na pych i w droge. Po kilkudziesieciu km spalily mi sie zarowki w przednich reflektorach. Kolejne odpalanie z pychu - wtedy aku nie wydawal juz zadnych oznak zycia. Az w koncu afri zrobila buuuuu... i stanela. Po zalozeniu aku z innego moto odpalila i pracowala ok.
Aku do wymiany - to pewne, regulator pewnie tez, ale martwie sie o alternator, jechalem dluzszy kawalek z zupelnie rozladowanym akumulatorem, zawysokie napiecie podawane przez walniety regulator moglo uszkodzic alternator? (altek miesci sie pod prawym deklem i pracuje w kapieli olejowej? ma jakies diody itp ktore padaja w pierwszej kolejnosci?
Jej Wysokosc, RD-07
|
|
|
Pastor
|
Napisano: Poniedziałek, 07 Maja 2007, 7:22:18
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 631 |
Dołączył: 30.3.2005 |
|
Artur_ntv: | ma jakies diody itp ktore padaja w pierwszej kolejnosci? |
Y! Nie bój nic. Mała szansa że wykopciłeś sam alternator, bo dla niego obciążenie było praktycznie takie same jak robocze. Dziwne co? , ale to wynika ze sposobu regulacji jego napięcia. A diody to on owszem ma - ale razem w jednej paczce z reglerem. Cała reszta efektów specjalnych to typowa padaczka reglera. Ciesz się tylko że modułu zapłonowego nie usmażyłeś i pompy paliwa tysz. Wymień spaleniznę i przebadaj dokładnie przewody i styki na okoliczność przegrzania, zwłaszcza w pobliżu regulatora. Zdrowia!
Nie odkryję Ameryki Że też kocham te Afryki. Ale dane niech mi będzie Wał kardana mieć w napędzie... ======================== PastoR100GS
|
|
|