Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Regulacja tylnego zawieszenia

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 73
Dołączył: 11.10.2006
Szanowni koledzy mam pytanie dotyczace regulacji tylnego zawieszenia.
Moto kupiłem sprowadzone i musiał na nim jakis straszny byk jezdzić wcześniej, bo żeby byle śróbe odkręcić to musze półcalówke rurke na klucz nakładać. To samo sie tyczy nakrętek regulacyjnych napięcia wstępnego tylnej sprężyny, która notabene jest skręcona na maxa i jest za twardo. I teraz pytanie czy tam jest gwint prawy czy może lewy? I czy w ostateczności możnaby to obuchem potraktować. Może ktoś miał podobny problem. Prosiłbym o jakieś pomocne wskazówki nim przejde do ostatecznych środków Pozdrawiam.


RD07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Gwint jest normalny, smialo wal prętem mosięznym i mlotkiem spsikawszy wczesniej WD40
Ja skrecilem na maksa w tym roku - jest twardo ale fajnie, nie buja tak, stabilnie wchodzi w zakrety, i nie swieci w niebo jak zaladowany z pasazerem i kuframi jedziesz. Ale kopie trzoche po krzyzach, trzeba wstawac przed diurami. Fabrycznie jest ustawiony w 1/2. ale daj na 3/4 zeby za mieki nie był. Ja waze 79kg




pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
" />
Ilość wiadomości: 356
Dołączył: 8.1.2007
Ja mam tak samo ustawiony tył jak mój szanowny przedmówca i też bardzo sobie chwalę. Po przestawieniu na początku czułem się dziwnie, ale szybko się przyzwyczaiłem i teraz za miękkie tylne zawieszenie mi po prostu nie leży. Polecam.


AT RD07 '98
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 406
Dołączył: 2.2.2007
Hej!
Tez mam ustawione na maxa i ... bardzo mi to nie pasuje Nie powiem, prowadzi sie dobrze, ale nie po to sie przesiadalem z choppera na enduro, zeby walilo tak po dupsku! Waze tak wiecej niz 80... Sie wlasnie zabieram do odkrecania. Jak bedzie nazbyt bujac, to sie przykreci. Niestety zadnej regulacji hydrauliki w mojej 2000 nie ma. Podobno skasowali, zeby bylo taniej Przod tez niezbyt wybiera wyboje, ale za to nurkuje. Tja, chyba sie zanosi na wydatki. Skoro tak, moze trzeba raczej bylo tego Bedziesz Mial W... Rozumiem prosza sie progresy i lzejszy olej ???

A co do WD40, to to jest wlasnie dla niego robota!!! Nie mam, wiec psikne "siarczkiem molibdenu"

ciao,
samul


XRV750 RD07A '02
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 73
Dołączył: 11.10.2006
He, no sie teraz zastanawiam czy ruszac ten amor. Też waże 80 kg i fakt że we dwoje to nawet na tym ustawieniu delikatnie buja. Dzięki za info i pozdrawiam.


RD07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 433
Dołączył: 21.4.2005
Z tym tylem za bardz osie nie bawilem, wiem ze wysoko bylo to znizylem ale brak tego pompowania z przodu by mi strasznie przeszkadzal. Jak skakalem na tych Marokanskich wydmach to strasznie to podpompowanie robilo roznice. Zrobilem taki patent zeby pompowac 2 na raz, zeby rownomiernie to robic i jakas taka mala skala cisnienia jest 0.1 - 0.2 chyba?




QrczaQ, كَلِمَة نِدَاء في التِّليفُون سَمَّى فــــعــــــــل
N 46 14'42.94" E6 01'38.10"
www.flickr.com/photos/qrczaq
http://qrczaq.blogspot.com/
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 176
Dołączył: 5.2.2007
Lubie mieć sztywny przód ....... , ale jeśli nie mogę w moto dopompować lag , to stosuję dodatkowe podkładki aby bardziej napiąć sprężynę .Nieraz te kilka mm daje całkiem niezły efekt . Sprawdziłem wielokrotnie . Pozdrawiam Mutt
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 288
Dołączył: 20.10.2004
Ja póki co śmigam na 1/2 ale chyba trochę podkręce...
A czy ktoś z Was zna koszty pompowanego przodu?


MIO
AT RD07
N52 13'46.50"
E21 02'25.00"
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: