Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Kranik w RD07A - upierdliwy problem

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 124
Dołączył: 10.10.2006
Witam!
Zawsze po tankowaniu jeździłem aż do momentu przełączenia na rezerwę, a potem na stację i tankowanie.

Robiłem przegląd w serwisie (24000km). Odebrałem motor z otwartym kranikiem w normalnej pozycji i prawie pełnym bakiem. No i pewnego dnia na skrzyżowaniu brakło paliwa, w baku suchutko.
Aby się upewnić, że nie mam omamów i nie zapomniałem, że kranik przekręcałem, dotankowałem do pełna i nie włączając rezerwy znowu wyjeździłem do sucha, ledwo się zaczołgałem na stację.

Wydaje mi się, że kranik to nie jest skomplikowane cudo, dwie dziury, jedna wyżej druga na dole i już.

Co się mogło stać?

Na razie nie odkręcałem kranika od baku, bo zbiornik jest pełny i trochę czasu brak.

Piotr


Piotr
-------------------------------------
AT RD07 & KAWA VN 1600
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 149
Dołączył: 4.3.2006

nie jestem do końca pewien(czy tak się da ) ale może pokrętło kranika założyli do góry nogami i jeździsz cały czas na rezerwie a nie na "on"
oczywiście jeżeli sugerujesz sie napisami na pokrętle


eno chyba sie jednak nie da bo przecież napisy też by były do góry kołami


sebastian rd07 B

Wolę mieć brzuch od piwa, niż garb od pracy


Ostatnio modyfikowany przez misiak
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 526
Dołączył: 21.12.2004
da się (jak ktoś się nie zna wcićnie na chama) i i tak Ci pewnie założyli
weż długi krzyżakowy śrubokręt odkręć pokrętło (kranika nie odkręcaj, zbiornika nie ściągaj) operacja zajmuje minutę, załóż dobrze
jak odkrecisz będziesz wiedział w czym był problem pokrętło jest zakładane na kranik na wypust "kwadratowy z jednej strony zaokrąglony" jest tylko jedna pozycja w której można założyć, ale są siłowe sposoby i można to założyć inaczej
powinna być po sprawie, musieli w serwisie ściągać zbiornik żeby coś takiego zrobić


Robert "Izi" Africa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 124
Dołączył: 10.10.2006
Izi:
...
musieli w serwisie ściągać zbiornik żeby coś takiego zrobić


Musieli ... regulacja gaźników i zaworów...

Ale niestety z tymi napisami to racja. Gdyby było odwrotnie zamontowe pokrętło to:
1. Napisy byłyby do góry kołami
2. Kranik w pozycji zamknętej miałby na odwrót "dinksy" pokrętła, mniejszy do ramy.
A niestety ma jak w instrukcji...Byłem w serwisie robić zadymę, pokazałem problem, rozkręcili i sprawdzili przy mnie - było dobrze. Ale oczywiście sprawdzę - rozkręcę samodzielnie.

Sprawdziłem, było dobrze, poprzednio też musiało być dobrze bo nie ma żadnych odcisków na okrągłym kącie.,.


Piotr
-------------------------------------
AT RD07 & KAWA VN 1600


Ostatnio modyfikowany przez MrHW
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Ale jaja...
Jedyne co przychodzi go głowy ze niemasz juz tej "wyzszej" rurki w kraniku. W ten sposób rezerwa staje sie tą wyzszą. Przetestuj. Przekrec na rezerwe a jak sie siano skonczy daj na ON. Jak jeszcze pojedziesz - to jestes w domu. A rurka w baku


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 220
Dołączył: 5.9.2006
a
ale jaja jak u karingtonów.
kilka dni temu zdejmowałem zbiornik w kumpla 07. zdziwiło mnie ze tak skaszanili ten plastikowy pypeć od kranika. gdyby był 2cm dalej byłoby po problemie.
widocznie świat się uwstecznia.


stopki centralne do RD07 sprzedam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
jezu aż stracha mam przed przesiadką na RD07A

AT 750 for ever


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 124
Dołączył: 10.10.2006
podosek:
Przekrec na rezerwe a jak sie siano skonczy daj na ON. Jak jeszcze pojedziesz - to jestes w domu. A rurka w baku


To może lepiej odkręcę kranik od baku, po co mam stanąć 20km od stacji benzynowej .


Piotr
-------------------------------------
AT RD07 & KAWA VN 1600
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: