Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> RD-07 COŚ NIE TAK

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 100
Dołączył: 12.4.2005
Witam - pytanko odnośnie Kacykowego sprzęta.Motocykl wyposażony w filtr K&N w zakresie obrotów do 6000 działa lux póżniej jednak zaczynają się schody tzn. nie osiągnie większych obrotów jak 7100 i nie jest to normalne wkręcanie się na obroty tylko "bujanie", nie jest to cięcie zapłonu tylko poprostu dalej nie chce i już. Najprwdopodobniej kiedyś był dławiony (ale króćce są już standartowe), dysze niby standart 42, 118 i 120. Czyżby cosik z innymi nastawami. Aha - filtr czysty,świece w porządku.
Może ktoś coś podpowie.
KIlka dodatkowych informacji: nie wygląda to na brak paliwa - wtedy silnik by przerywał i się dławił- a tutaj nie ma tego objawu, można jechać 7100 obr/ co równa się prędkości około 160, co ciekawe na luzie (czyli bez obciążenia) silnik wkręca się do czerwonego i przycina zapłon,motocykl odpala lux i pracuje równiutko że aż miło posłuchać. Jeśli chodzi o zabiegi jakie były wykonywane : pełen serwis : czyszczenie i synchronizacja gażników,mycie filtra ( wcześniej było jeszcze gorzej - takie same efekty ale przy 6500obr., z głowicami i zaworami też powinno być dobrze - ciśnienie równe na obydwóch cylindrach - może te informacje pomoga.
Pozdrawiam.

Ostatnio modyfikowany przez Mazy
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 230
Dołączył: 1.12.2006
Nie doszukiwalbym sie problemu po stronie filtra KN, bo to filtr, ktory w porownaniu z innymi stawia chyba najmniejszy opor powietrzu. Moze jednak paliwko nie chce plynąć? Swoją drogą nigdy jeszcze nie wkrecalem mojej Babci powyzej 7000 . Moze dlatego, ze to Babcia


Milka R80GS '93 181 tkm
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Objawy zbliżone jak by było zbyt mało paliwa.....
Nie piszesz czy to było nagle czy po jakiś czynnościach..... to by pomogło w poradach czytającym.
A co do luźnego filtra...... system gaźnikowy działa na zasadzie podciśnienia,
i gdy filtr stawia mniejsze opory niż to przewidział producent może to doprowadzić do zmniejszenia wysysania paliwa poprzez podciśnienie.
A tym samym do zubożenia składu mieszanki, co w skrajnych przypadkach przez wyższą temp spalania się mieszanki może skutkować np wypaleniem zaworów czy innymi uszkodzeniami głowicy......
Przy wtrysku nie ma aż takich problemów , bo przepływomierz poda informacje ile ma być wtryśnięte paliwa, przy gaźniku ten numer nie przechodzi....


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
a jak odpala..? moze filtr paliwa..


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 147
Dołączył: 26.12.2004
Walczylismy ostatnio z Kropkiem z takimi samymi objawami .V max.120 km/h,i gora 5000-6000obr.min
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 193
Dołączył: 21.7.2006
No i.....
Łysy nie daj sie prosić!


Prowadź motocykl tak, jak byś chciał żeby to robiły twoje dzieci...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 3
Dołączył: 20.4.2006
Witam
Jeśli zmiemiłeś filtr i potem zaczeły się problemy ,to zmień go jeszcze raz (na stary) i będziesz wszystko wiedział.
Na brudnym filtrze silnik pali więcej bo zamiast ciągnąć powietrze ciągnie więcej paliwa, na "szybkim filtrze sytuacja jest odwrotna. Wolnym obrotami się nie sugeruj.Przy małym przepływie powietrzetrza morzesz zawęzić dolot do ok.1 cm i silnik będzie dalej pracował ,dodasz gazu to zgaśnie. W twoim przypadku wypalisz zawory.


AT RD07 96'
601 561 118
E 20* 00' 28"
N 49* 20' 20"
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 104
Dołączył: 12.3.2007
sprawdz szczelnoś airboxu . miałem podobne w suce. POZDRO



Sztuka sztuce nie jest równa...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 147
Dołączył: 26.12.2004
Okazalo sie ze to przepustnica jest przyczyna takich objawow
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: