arturro007
|
Napisano: Sobota, 14 Kwietnia 2007, 8:34:03
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 56 |
Dołączył: 28.3.2007 |
|
tak jak gdzies juz wspomnialem uczymy sie z moja hondzią siebie. ostatnio znalazlem filtr powietrza wychodzi mi, ze mam wersje przejsciowa (są takie?) bo filtr jest pod lewym boczkiem. filterek oczywiscie pamięta jeszcze kurz pierwszego wlasciciela. PYTANIE: tylko orginal tam zapodac moge, czy moze koledzy opracowali juz ominięcie wyłączności na tą część. pozdrawiam.
AT 04 '92 Black-Silver (silver już niedługo)
|
|
|
wieczny
|
Napisano: Sobota, 14 Kwietnia 2007, 9:05:00
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 529 |
Dołączył: 23.12.2006 |
|
Z tego co ja wiem rd04 zawsze miała filter pod lewym boczkiem... Więc nie ma co mówić o "przejściówce". Przejściówką może być nie ze względu na filter, a na to, że buda rd04, a już ma Tripmastera
Czarna RD04'91- nówka z salonu.
|
|
|
arturro007
|
Napisano: Sobota, 14 Kwietnia 2007, 9:38:52
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 56 |
Dołączył: 28.3.2007 |
|
sugerowalem sie instrukcja obslugi, ktora teraz pilnie studjuje. sa tam opisy trzech sprzetow. 600, 750 i 1000. no i ten moj filterek pod 600 podchodził. pewnie mieli na mysli nowsze roczniki. instrukcja z tej strony sciagnieta. a woim sprzecie to na odwrot jest. buda z 4 ale bez tripa
AT 04 '92 Black-Silver (silver już niedługo)
|
|
|
Andrzej_Gdynia
|
Napisano: Niedziela, 15 Kwietnia 2007, 21:19:10
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 407 |
Dołączył: 31.3.2005 |
|
Rozpietość cen filtra paliwa i w ziazku z tym wybór jest wielki. Nie zdawałem sobie też sprawy z tego jak wazny jest filtr powietrza az do pamietnego wyjazdu na pustynię błędowską co to motor wziął i stanął. A po wymianie filtra powietrza palił 0,5 l mniej. Zwróć tylko uwagę na to zeby filtr miał wklejona uszczelkę od strony kolektora (taką z gabki) bo mnie trafił się kiedyś taki golas i po dokręceniu obudowy nie miałem pewności czy jest szczelny i musiałem dorabiać takową.
AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 16 Kwietnia 2007, 2:11:52
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
filtr od TA 600. ok 70zł
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
AtomeXT
|
Napisano: Poniedziałek, 16 Kwietnia 2007, 14:27:18
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 230 |
Dołączył: 1.12.2006 |
|
Ja mam przy RD-04 filtr K&N. To moj pierwszy filtr, wiec nie mam porownania z oryginalem lub zamiennikami papierowymi. Moto chodzi na nim ladnie, co do spalania pytanie do Was: w trasie z pasazerem i trzema wyladowanymi kuframi brala najmniej 5,9 l/100km (90 - 100 km/h) najwiecej prawie 8 (autostrada ok. 120-130 km/h). Czy to normalne spalanie? Dodam, ze gazniki przed wyjazdem byly synchronizowane, czyszczone itp.
Milka R80GS '93 181 tkm
|
|
|
AtomeXT
|
Napisano: Poniedziałek, 16 Kwietnia 2007, 14:32:48
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 230 |
Dołączył: 1.12.2006 |
|
Jeszcze o samym filtrze - kupilem K&N, bo chcialem miec z glowy kupowanie nowego, jak sie zabrudzi, a tez z powodu dobrej ceny, jaka zaoferowal Kolega Misiak (chyba 190 pln). Oryginal kosztuje ze 150 pln, zamienniki po okolo 70 pln. Ciekaw jestem, jak ten moj KN przezyl 6000 km po asfaltach, zaraz do niego zajrze. Swoja droga duza ilosc oliwki w niego wchodzi
Milka R80GS '93 181 tkm
|
|
|
Padre
|
Napisano: Wtorek, 17 Kwietnia 2007, 0:57:29
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 69 |
Dołączył: 5.6.2005 |
|
Jezdzilem na papierowym od Hondy za 130 zl. Teraz mam K&N i nie zaluje wydanych pieniedzy. Po prostu inne moto , ma kopa ze az milo . Pozdrawiam
|
|
|
AtomeXT
|
Napisano: Wtorek, 17 Kwietnia 2007, 1:03:35
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 230 |
Dołączył: 1.12.2006 |
|
Powiedz Padre, czy po zmianie filtra na KN Afri pali inaczej (wiecej)?
Milka R80GS '93 181 tkm
|
|
|
rambo
|
Napisano: Wtorek, 17 Kwietnia 2007, 11:24:12
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
kupiłem raz ten filtr z hondzie za 130zł. w exploatacji niczym sie nie różni od hilfo za 40zł. wiec kupuje hilfo i zmieniam co 10 000km.
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Wtorek, 17 Kwietnia 2007, 23:20:14
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
hej ! wydawalo mi sie ze na K%N pali wiecej, ale to raczej bujdy a kopa........ hmmm, czy ma lepszego ?moze jest troszke wiecej dotleniona i tyle widocznych roznic brak, tylko jakos lepiej sie rozpedza w zakresie predkosci 230-270 km/h
pozdrawiam
98' real nigaz never die
|
|
|
arturro007
|
Napisano: Środa, 18 Kwietnia 2007, 12:06:45
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 56 |
Dołączył: 28.3.2007 |
|
Rambo. To powiedz jeszcze gdzie to hlifo najszybciej kupie?
AT 04 '92 Black-Silver (silver już niedługo)
|
|
|
AtomeXT
|
Napisano: Środa, 18 Kwietnia 2007, 12:08:23
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 230 |
Dołączył: 1.12.2006 |
|
W Larssonie są jakies zamienniki po 70 pln.
Milka R80GS '93 181 tkm
|
|
|
barthez
|
Napisano: Środa, 18 Kwietnia 2007, 12:36:56
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 401 |
Dołączył: 5.4.2006 |
|
arturro007: | gdzie to hlifo najszybciej kupie? |
Zobacz tu:
http://sklep.scigacz.pl/
ja u nich kupowałem i nigdzie nie znalazłem lepszych cen. Na tej stronie w dziale filtry masz link do strony producenta i wyszukiwarki.
AT RD07A/B '96
|
|
|
Padre
|
Napisano: Środa, 18 Kwietnia 2007, 22:07:59
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 69 |
Dołączył: 5.6.2005 |
|
Czy wiecej pali ??? Raczej powinna mniej, bo opory przeplywu powietrza sa mniejsze, w rezultacie w uzytkowaniu moze wychodzic wiecej bo nam sprzet sie szybciej wkreca , a my w tym pomagamy :-)
Jezeli nasza reka bedzie pracowala tak jak na papierowym powinna AT mniej palic.
Musze poprobowac, ale czy to sie da?
Pozdrawiam Padre co to nie bedzie na rozpoczeciu :-((((((((
|
|
|