Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Pierścienie tłokowe i uszczelniacze zaworowe

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 41
Dołączył: 21.2.2006
potrzebne namiary na pierścionki i uszczelniacze zaworów do AT 750 gdzie i za ile na rozpoczęcie sezonu pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 21.12.2006
W honda plaza komplet pierścieni na cały silnik kosztuje około 550 PLN, uszczelniacze zaworowe to groszowe sprawy - w larsonie około 6 sztuk po 6 zł. Pamiętaj jednak, że jak to będziesz robił, to jeszcze uszczelki pod głowicę i pod cylinder (około 300 PLN), możliwe że warto by przy okazji wymienić łańcuchy rozrządu (około 350 pln)


RD01, RD04 i wiele innych

Ostatnio modyfikowany przez aker
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 220
Dołączył: 5.9.2006
iet
a jakiej firmy łańcuszki rozrządu są najlepsze i jakie stosuje honda?bo widze że jest spory wybór a nie chce kupić i zakładać szajsu.
pozdro



stopki centralne do RD07 sprzedam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
a masz luz na zebach na wałku na tym łancuchu?

to sie ponoc nie zużywa za bardzo


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 76
Dołączył: 21.12.2006
Łańcuch rozrządu jest wyciągnięty, gdy ruchomy element naciągacza (taki stalowy klocek, który powoli , w miarę wyciągania łańcucha wysówa się do góry) wystaje więcej niż 6 mm. Moim skromnym zdaniem najlepsze łańcuchy to DID.


RD01, RD04 i wiele innych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
Maja Afri dostała nowe łańcuszki rozrządu kupione w Hondzie na metry i kosztowały mnie ponad połowe taniej niż bym kupił zakute.
Kolejny plus kupowania łańcuszka na metry to taki, że przy wymianie nie trzeba rozkładać połowy silnika, a to obniża koszty wymiany łańcuszków.
Sławku, czyżby przyszedł czas w Twojej Afri na pierścionki i tłoki


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
Giziu, a jaki ty masz przebieg tej Afryki, bo nie pamiętam


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
W chwili obecnej mam 51 tyś. ale jestem zdania że takie części trzeba wymieniać bez względu na przebieg, tym bardziej że jadę na podbój Skandynawi i parę tysiączków zrobie i nie mam ochoty później pchac motorku ze względu na awarię silnika.
Zresztą co ja pieprze, Afri się nie psuje


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
o kurcze to ja zaraz musze drugi raz łańcuszki wymienić a jeszcze 1 nie zmeniłem

a może Izi mial by ochote w tym temacie sie wypowiedzieć, bo Goziboy nam zniknął na dobre


XRV 750 HRC
XL 1000 V




Ostatnio modyfikowany przez rambo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 103
Dołączył: 24.2.2006
aker:
W honda plaza komplet pierścieni na cały silnik kosztuje około 550 PLN, uszczelniacze zaworowe to groszowe sprawy - w larsonie około 6 sztuk po 6 zł. Pamiętaj jednak, że jak to będziesz robił, to jeszcze uszczelki pod głowicę i pod cylinder (około 300 PLN), możliwe że warto by przy okazji wymienić łańcuchy rozrządu (około 350 pln)


tylko jaki sens ma wymiana pierścieni?? takie wymiany to dobre w junakach były... zastanów sie nad tym.... no chyba ze robisz po calosci, ze szlifem i nadwymiarowymi tlokami... bo zalozenie nowych pierscionkow na stary gar i tlok... to mozesz sie zdziwic


AFRICA TWIN
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: