Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> stuki w przednim zawieszeniu

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 73
Dołączył: 11.10.2006
Panowie mam taki problem że cos stuka w przednim zawieszeniu. W pierwsze chwili pomyslałem ze to łożysko główki.
Zmontowałem na szybko cos na co by mozna postawić afri postawiłem ja na tym czymś łapie za lagi i ruszam przód - tył i nic, sladu luzu nigdzie. Ale odkryłem że jak wcisne koło i puszcze to jak opadnie słychać takie udzerzenie jakby jakis odbojnikow brakowało czy coś?
co to może być???


RD07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 20
Dołączył: 2.2.2007
No można by zgadywac... (tamto sramto?) bez rozbierania przodu i tak sie nie obędzie . Napewno jak chcesz jezdzic sezon spokojnie to chyba lepiej zrobic to teraz .Potem szkoda troszke marnowac czasu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 179
Dołączył: 6.9.2006
Mam podobne objawy. Łożyska w główce ramy wyglądają na dobre. Trzeba zajrzeć do zawieszenia, nie ma rady
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 8
Dołączył: 17.4.2007
Na początku powiem że mam podobny problem i dopiero teraz przyszedł mi do głowy pewien pomysł, szczególnie gdy przeczytałem że pukanie jest w momencie dekompresji amora. Miałem podobny problem tylko na mniejszą skalę w amorze rowerowym, był to problem tłumika który po prostu był uszkodzony i nie działał, problem w AT może być np za niski poziom oleju w zawieszeniu, tłumienie w tedy nie będzi pracować i tzw rebound nie działa a co z tym idzie sprężyna rozpręża tak mocno amora że lagi próbują wyskoczyć i blokują się śrubie która je trzyma.

oczywiście chyba bo AT mam niedługo a remonty robi Łysy i mówi żeby zlać pukanie bo tak AT ma
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Biniu:
Na początku powiem że mam podobny problem i dopiero teraz przyszedł mi do głowy pewien pomysł, szczególnie gdy przeczytałem że pukanie jest w momencie dekompresji amora. Miałem podobny problem tylko na mniejszą skalę w amorze rowerowym, był to problem tłumika który po prostu był uszkodzony i nie działał, problem w AT może być np za niski poziom oleju w zawieszeniu, tłumienie w tedy nie będzi pracować i tzw rebound nie działa a co z tym idzie sprężyna rozpręża tak mocno amora że lagi próbują wyskoczyć i blokują się śrubie która je trzyma.

oczywiście chyba bo AT mam niedługo a remonty robi Łysy i mówi żeby zlać pukanie bo tak AT ma


Nie ma czegoś takiego, że to AT i tak ma. pewnie ten łysy co robi ci te remonty to ten sam łysy co w obu jego 15 lletnich motocyklach ma błoto od nowości w zawieszeniu(nigdy oleju nie wymienił) jak i wymiany termostatów też nie uznaje

znajdziesz tu na forum dokładny opis jak dokładnie przeprowadzić operacje wymiany oleju w zawieszce z przodu. pierwsze 1000km moze byc przy twardo ale motoru nie poznasz i nie ma mowy o żadnym stukaniu pukaniu. to nie suzuki


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: