Bonjour
|
Napisano: Niedziela, 04 Marca 2007, 7:44:00
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 73 |
Dołączył: 11.10.2006 |
|
Panowie mam taki problem że cos stuka w przednim zawieszeniu. W pierwsze chwili pomyslałem ze to łożysko główki. Zmontowałem na szybko cos na co by mozna postawić afri postawiłem ja na tym czymś łapie za lagi i ruszam przód - tył i nic, sladu luzu nigdzie. Ale odkryłem że jak wcisne koło i puszcze to jak opadnie słychać takie udzerzenie jakby jakis odbojnikow brakowało czy coś? co to może być???
RD07
|
|
|
elcecztery
|
Napisano: Niedziela, 04 Marca 2007, 8:05:50
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 20 |
Dołączył: 2.2.2007 |
|
No można by zgadywac... (tamto sramto?) bez rozbierania przodu i tak sie nie obędzie . Napewno jak chcesz jezdzic sezon spokojnie to chyba lepiej zrobic to teraz .Potem szkoda troszke marnowac czasu.
|
|
|
Mijamoto
|
Napisano: Niedziela, 04 Marca 2007, 13:55:51
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 179 |
Dołączył: 6.9.2006 |
|
Mam podobne objawy. Łożyska w główce ramy wyglądają na dobre. Trzeba zajrzeć do zawieszenia, nie ma rady
|
|
|
Biniu
|
Napisano: Wtorek, 17 Kwietnia 2007, 21:56:43
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 8 |
Dołączył: 17.4.2007 |
|
Na początku powiem że mam podobny problem i dopiero teraz przyszedł mi do głowy pewien pomysł, szczególnie gdy przeczytałem że pukanie jest w momencie dekompresji amora. Miałem podobny problem tylko na mniejszą skalę w amorze rowerowym, był to problem tłumika który po prostu był uszkodzony i nie działał, problem w AT może być np za niski poziom oleju w zawieszeniu, tłumienie w tedy nie będzi pracować i tzw rebound nie działa a co z tym idzie sprężyna rozpręża tak mocno amora że lagi próbują wyskoczyć i blokują się śrubie która je trzyma.
oczywiście chyba bo AT mam niedługo a remonty robi Łysy i mówi żeby zlać pukanie bo tak AT ma
|
|
|
rambo
|
Napisano: Czwartek, 19 Kwietnia 2007, 9:18:34
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
Biniu: | Na początku powiem że mam podobny problem i dopiero teraz przyszedł mi do głowy pewien pomysł, szczególnie gdy przeczytałem że pukanie jest w momencie dekompresji amora. Miałem podobny problem tylko na mniejszą skalę w amorze rowerowym, był to problem tłumika który po prostu był uszkodzony i nie działał, problem w AT może być np za niski poziom oleju w zawieszeniu, tłumienie w tedy nie będzi pracować i tzw rebound nie działa a co z tym idzie sprężyna rozpręża tak mocno amora że lagi próbują wyskoczyć i blokują się śrubie która je trzyma.
oczywiście chyba bo AT mam niedługo a remonty robi Łysy i mówi żeby zlać pukanie bo tak AT ma
|
Nie ma czegoś takiego, że to AT i tak ma. pewnie ten łysy co robi ci te remonty to ten sam łysy co w obu jego 15 lletnich motocyklach ma błoto od nowości w zawieszeniu(nigdy oleju nie wymienił) jak i wymiany termostatów też nie uznaje
znajdziesz tu na forum dokładny opis jak dokładnie przeprowadzić operacje wymiany oleju w zawieszce z przodu. pierwsze 1000km moze byc przy twardo ale motoru nie poznasz i nie ma mowy o żadnym stukaniu pukaniu. to nie suzuki
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|