Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> łanćuch

  

Strony: 123>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 8
Dołączył: 14.1.2007
hey własnie sprowadziłem RD07 nie mam serwisówki i potrzebuje prostą informacje mianowicie jakie powinno być napięcie łańcucha napędowego oczywiście....zauważyłem przy mocowaniu tylniego koła po lewej stronie motocykla owalną blache z jakby skalą z niebieskim i czrwoym polem jak sie do niej odnieść....i czym smarujecie swoje napędy...???
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 38
Dołączył: 15.1.2006
http://www.africatwin.strefa.pl/download.html tu zajrzyj.


RD 04

Ostatnio modyfikowany przez Krzysiek_Chojne
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Naciąg łańcucha to 3.5 - 4.5 cm ( oczywiście po środku między zembatkami).
A smarowanie...... od oleju przekładniowego ( używany np w automatycznym smarowaniu) do różnych psikaczy puszkowych.
Każdy ma swoje preferencje , przyzwyczajenia i pomysły.
Osoboście używam psikaczy , choć przez jakiś czas próbowałem też oleju ale myślę że to lepsze rozwiązanie do smarowania typu scotoil( czy jak to się tam pisze) .
Na psikaczach shela robiłem do 500-600km na smarowaniu.


RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 204
Dołączył: 4.8.2006
jak załozyłem nowy łańcuch i zebatki u mnie wypadło odpowiednie naciagniecie na początku zielonego paska ( niebieskiego )


nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Ja nie mam żadnych pasków i nie ma kłopotu .



RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 45
Dołączył: 16.11.2006
no cześć te kolory są po to żebyś wiedział kiedy masz zmienić napęd niebieski nowy a czerwony szrot


POZDROWIENIA Z GŁOGOWA DANIEL AT RDO4 91
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Eeee jeździ się do ostatniego "dołka" na regulacji.


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 230
Dołączył: 1.12.2006
Wazne, czy mierzyc naciag na moto stojacym na podnozku, czy obciazonym. Zaraz popatrze na fachowa strone. Jesli trzeba na obciazonym mierzyc, to samemu troche trudno - siedziec i sprawdzac


Milka R80GS '93 181 tkm
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Oczywiście że moto musi stać na kołach , dobrze jeśli ktoś będzie podczas kontroli na nim siedział.
Jest jeszcze pewien drobiazg , w 03 wachacz idzie bardziej w dół niż np w 07 dlatego różnica między obciążonym a pustym w 03 będzie większa.
Dlatego obciążenie jedną osobą podczas kontroli jest istotniejsze w 03 niż w 07.
Również latając na naciągu jednoosobwym a mając w planie załadowanie
afryki np na max obciążenie trzeba to uwzględnić (szkoda obciążać łożyska )
Przynajmniej u mnie tak jest,


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 191
Dołączył: 27.11.2005
No dobra fachury. Przeto odpowiedzta na zapytowywanie takie.
Mam regulację na 26 rowku ( kolory Karcher zmył ) czyli gdzieś pośrodku.
Napęd jest prawdopodobnie fabryczny ( DID ) a wskazuje na to chromowany dynks ( kółko ) przy tylniej zębatce. Moto ma przejechane 31tys km. i jest to przebieg realny ( dbam ci o ten łańcuch i smaruję go smalcem co Kajtkowi smakował ). Za to przednia zębatka jest jak zęby białego rekina.
ZMIENIAĆ, CZY NIE ZMIENIAĆ !!!!


At Rd 07 i Zundapp DBK 200 zawsze gotowe do jazdy w pizdu...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
natychmiast!


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
Lewar, Ty jeszcze się zastanawiasz czy zmieniać napęd?
Bez gadania zakupuj nowy bo w każdej chwili może Ci trzasnąć na trasie i wtedy dopiero będziesz miał problem


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 191
Dołączył: 27.11.2005
Problemy to moja specjalność.
No dobra, nie gorączkujta się.
Zrobię jeszcze z 10 tys. i się zastanowię


At Rd 07 i Zundapp DBK 200 zawsze gotowe do jazdy w pizdu...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 389
Dołączył: 19.1.2005
Witek, nie czekaj zbyt długo z ta przednia zebatka bo jak luzów dostała to wałek zdawczy zaczyna obrabiac, a jak zacznie to juz nowa zebatka luzy miec bedzie i wkoncu go zetnie tak jak bylo u mnie !!!!! potem juz tylko wyjecie silnika i wymiana wałka fuul work and kupa money !!!!
Znaczy sie najlepiej wymien komplet, stac Cie
To pisalem ja..........kolejny specjalista od klopotów


Africa Twin-s
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
kiedys- kiedy jeszcze nie bylem "XRV dodatni", ogladalem XTZ, podczas ogledzin przed komis zajechala drogowka, a znad przeciwka dwojka szczeniakow na WSK bez kaskow i papierow. jakze pociesznie to wygladalo, gdy owi mlodziency zaczeli spier..c przed glinami a z motocykla zaczely dochodzic straszne dzwieki-
 
Strony: 123>>

  

     Skocz do forum: