baran
|
Napisano: Niedziela, 14 Stycznia 2007, 20:30:43
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 8 |
Dołączył: 14.1.2007 |
|
hey własnie sprowadziłem RD07 nie mam serwisówki i potrzebuje prostą informacje mianowicie jakie powinno być napięcie łańcucha napędowego oczywiście....zauważyłem przy mocowaniu tylniego koła po lewej stronie motocykla owalną blache z jakby skalą z niebieskim i czrwoym polem jak sie do niej odnieść....i czym smarujecie swoje napędy...???
|
|
|
Krzysiek_Chojne
|
Napisano: Niedziela, 14 Stycznia 2007, 20:34:04
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 38 |
Dołączył: 15.1.2006 |
|
http://www.africatwin.strefa.pl/download.html tu zajrzyj.
RD 04
Ostatnio modyfikowany przez Krzysiek_Chojne
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Niedziela, 14 Stycznia 2007, 20:53:23
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Naciąg łańcucha to 3.5 - 4.5 cm ( oczywiście po środku między zembatkami). A smarowanie...... od oleju przekładniowego ( używany np w automatycznym smarowaniu) do różnych psikaczy puszkowych. Każdy ma swoje preferencje , przyzwyczajenia i pomysły. Osoboście używam psikaczy , choć przez jakiś czas próbowałem też oleju ale myślę że to lepsze rozwiązanie do smarowania typu scotoil( czy jak to się tam pisze) . Na psikaczach shela robiłem do 500-600km na smarowaniu.
RD 03
Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
|
|
|
chinol
|
Napisano: Niedziela, 14 Stycznia 2007, 21:02:27
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 204 |
Dołączył: 4.8.2006 |
|
jak załozyłem nowy łańcuch i zebatki u mnie wypadło odpowiednie naciagniecie na początku zielonego paska ( niebieskiego )
nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Niedziela, 14 Stycznia 2007, 21:30:44
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Ja nie mam żadnych pasków i nie ma kłopotu .
RD 03
|
|
|
DANIEL
|
Napisano: Poniedziałek, 15 Stycznia 2007, 21:53:19
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 45 |
Dołączył: 16.11.2006 |
|
no cześć te kolory są po to żebyś wiedział kiedy masz zmienić napęd niebieski nowy a czerwony szrot
POZDROWIENIA Z GŁOGOWA DANIEL AT RDO4 91
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Wtorek, 16 Stycznia 2007, 20:10:03
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Eeee jeździ się do ostatniego "dołka" na regulacji.
RD 03
|
|
|
AtomeXT
|
Napisano: Środa, 17 Stycznia 2007, 11:41:56
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 230 |
Dołączył: 1.12.2006 |
|
Wazne, czy mierzyc naciag na moto stojacym na podnozku, czy obciazonym. Zaraz popatrze na fachowa strone. Jesli trzeba na obciazonym mierzyc, to samemu troche trudno - siedziec i sprawdzac
Milka R80GS '93 181 tkm
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Środa, 17 Stycznia 2007, 19:03:36
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Oczywiście że moto musi stać na kołach , dobrze jeśli ktoś będzie podczas kontroli na nim siedział. Jest jeszcze pewien drobiazg , w 03 wachacz idzie bardziej w dół niż np w 07 dlatego różnica między obciążonym a pustym w 03 będzie większa. Dlatego obciążenie jedną osobą podczas kontroli jest istotniejsze w 03 niż w 07. Również latając na naciągu jednoosobwym a mając w planie załadowanie afryki np na max obciążenie trzeba to uwzględnić (szkoda obciążać łożyska ) Przynajmniej u mnie tak jest,
RD 03
|
|
|
Lewar
|
Napisano: Środa, 17 Stycznia 2007, 20:34:22
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 191 |
Dołączył: 27.11.2005 |
|
No dobra fachury. Przeto odpowiedzta na zapytowywanie takie. Mam regulację na 26 rowku ( kolory Karcher zmył ) czyli gdzieś pośrodku. Napęd jest prawdopodobnie fabryczny ( DID ) a wskazuje na to chromowany dynks ( kółko ) przy tylniej zębatce. Moto ma przejechane 31tys km. i jest to przebieg realny ( dbam ci o ten łańcuch i smaruję go smalcem co Kajtkowi smakował ). Za to przednia zębatka jest jak zęby białego rekina. ZMIENIAĆ, CZY NIE ZMIENIAĆ !!!!
At Rd 07 i Zundapp DBK 200 zawsze gotowe do jazdy w pizdu...
|
|
|
rambo
|
Napisano: Czwartek, 18 Stycznia 2007, 11:33:22
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
natychmiast!
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
giziu
|
Napisano: Czwartek, 18 Stycznia 2007, 11:47:28
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 636 |
Dołączył: 2.1.2006 |
|
Lewar, Ty jeszcze się zastanawiasz czy zmieniać napęd? Bez gadania zakupuj nowy bo w każdej chwili może Ci trzasnąć na trasie i wtedy dopiero będziesz miał problem
XRV 750 RD07A XL1000VA
|
|
|
Lewar
|
Napisano: Czwartek, 18 Stycznia 2007, 14:29:41
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 191 |
Dołączył: 27.11.2005 |
|
Problemy to moja specjalność. No dobra, nie gorączkujta się. Zrobię jeszcze z 10 tys. i się zastanowię
At Rd 07 i Zundapp DBK 200 zawsze gotowe do jazdy w pizdu...
|
|
|
Ropuch
|
Napisano: Czwartek, 18 Stycznia 2007, 16:12:20
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 389 |
Dołączył: 19.1.2005 |
|
Witek, nie czekaj zbyt długo z ta przednia zebatka bo jak luzów dostała to wałek zdawczy zaczyna obrabiac, a jak zacznie to juz nowa zebatka luzy miec bedzie i wkoncu go zetnie tak jak bylo u mnie !!!!! potem juz tylko wyjecie silnika i wymiana wałka fuul work and kupa money !!!! Znaczy sie najlepiej wymien komplet, stac Cie To pisalem ja..........kolejny specjalista od klopotów
Africa Twin-s
|
|
|
kropek
|
Napisano: Czwartek, 18 Stycznia 2007, 16:37:24
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 298 |
Dołączył: 28.5.2005 |
|
kiedys- kiedy jeszcze nie bylem "XRV dodatni", ogladalem XTZ, podczas ogledzin przed komis zajechala drogowka, a znad przeciwka dwojka szczeniakow na WSK bez kaskow i papierow. jakze pociesznie to wygladalo, gdy owi mlodziency zaczeli spier..c przed glinami a z motocykla zaczely dochodzic straszne dzwieki-
|
|
|