zibiano
|
Napisano: Niedziela, 07 Stycznia 2007, 23:15:31
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
apropo, to jest filtr 6 czy 7 mm ?
98' real nigaz never die
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Poniedziałek, 08 Stycznia 2007, 2:23:20
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
może poprostu zmierz jakie masz przewody paliwowe...wtedy masz 100% pewności
RD 03
|
|
|
motormaniak
|
Napisano: Poniedziałek, 08 Stycznia 2007, 8:57:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 285 |
Dołączył: 25.11.2005 |
|
A przewody są grube jak cholera więc i 8 mm -by było najlpiej. Większy- mniejsze opory.
750 Africa Twin & Suzuki Dr 350 www.mojemotocykle.prv.pl
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Środa, 24 Stycznia 2007, 12:12:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
okazuje sie ze filtra paliwa 10mm nie tak łatwo dostac nic szukamy dalej
98' real nigaz never die
|
|
|
nowy011
|
Napisano: Środa, 24 Stycznia 2007, 12:51:26
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 566 |
Dołączył: 15.2.2006 |
|
no się tak głośno zastanowię i dam temat do dyskusji : A jak to różnica czy średnica będzie miała 8 czy też 10 mm.. ? no wiem że filtr bedzie spadał z przewodu ... Ale pytanie dotyczy ,,przejścia" paliwa czy też ,,oporów" zasysanego paliwa. Czy to ma aż takie znaczenie ? przecież paliwo nie będzie leciało ciurkiem z baku... ?????????/ hmm Nie rozumiem..
Dawać do tablicy znawców tematu , bo jam głupi jak but... ale dla mnie te 2 mm. to raczej nie powinna być róznica
Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Środa, 24 Stycznia 2007, 20:02:18
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
jako że filtr jest przed pompą to te 2mm może powodowac ciut wiekszą robotę dla pompy paliwa, zawsze można zrobic 2 redukcje na mniejszą średnicę lub poprostu zmienić przewody paliwowe. Ja kupiłem kiedyś filtr paliwa za parenaście zł właśnie tej oryginalnej średnicy....w sklepie motocyklowym. Aha skoro czasem do silników ponad litrowych stosują śr 8mm to powinno i w Afryce bez problemu działać.
RD 03
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|
|
Napisano: Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00
|
|
|
Gość |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1 |
|
|
|
|