Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Naprawa ogumienia

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Jak w temacie, pytanie do fachowców co mają sprawdzone patenty na naprawę dętek.
może jakieś sugestie co do kleju, jaki stosować , który wytrzymuje??
No chyba że macie inne patenty na zaklejenie dziury, oprócz wizyty u wulkanizatora, chodzi o raczej klejenie samemu gdzieś w trasie.


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 111
Dołączył: 13.11.2006
takie cos:

http://www.allegro.pl/item152490542_zestaw_naprawczy_do_detek_48_latki_klej.html


AT RD07 & CBR600F & 12GS - nie gryza sie

nowe gg: 2597944, stare zepsulo sie
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
używam podobnego zestawu w moto i w rowerze. jeśli chodzi o kapcie to ma kurefskiego pecha i średnio w sezonie dwa razy łapię
taki zestaw sprawdza się dobrze. trzeba tylko zaopatrzyć się w większą ilość papieru do czyszczenia bo w zestawie jest z regóły mało. zwróć uwagę na firmę, nie kupój polskich tylko bardziej znanych producentów.


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07


Ostatnio modyfikowany przez klanol
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 147
Dołączył: 26.12.2004
Ja bym polecal latki i klej "Tip Top",sa drozsze ale mysle ze warto
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
tip top są dobre polecam


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Lysy:
Ja bym polecal latki i klej "Tip Top",sa drozsze ale mysle ze warto

A gdzie można to znaleźć......w rowerowym sklepie?
aha znalazłem coś takiego http://www.swistowski.com.pl/product_info.php?products_id=329
na ich stronach są tez i inne drobiazgi


RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
są łatki rowerowe i motorcyklowe niewiele się różnią, chyba tylko wielkością łatek. można kupić w każdym sklepie rowerowym, motocyklowym czy na allegro.


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 126
Dołączył: 18.9.2005
Hej
A jak już posklejacie to czym pompujecie? Mała pompka czy takie ustrojstwo z nabojami na na CO2?


RD04 >>> RD07A
Warszawa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 204
Dołączył: 3.2.2006
Witam
Mam pytanie (może głupie ) przy okazji kapcia.Czy można reanimować przebite koło z dętką takim preparatem w spreiu do wkręcenia w wentyl?Osobiście nie wyobrażam sobie na drodze naprawy zwłaszcza tylnego koła.


AT RD04
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 111
Dołączył: 13.11.2006
Truck:
Hej
A jak już posklejacie to czym pompujecie? Mała pompka czy takie ustrojstwo z nabojami na na CO2?


kup sobie takie cos:
http://www.allegro.pl/item153496116_nowa_mala_pompka_sks_infusion_tt_teleskopowa_.html


AT RD07 & CBR600F & 12GS - nie gryza sie

nowe gg: 2597944, stare zepsulo sie
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 111
Dołączył: 13.11.2006
Baster:
Witam
Mam pytanie (może głupie ) przy okazji kapcia.Czy można reanimować przebite koło z dętką takim preparatem w spreiu do wkręcenia w wentyl?Osobiście nie wyobrażam sobie na drodze naprawy zwłaszcza tylnego koła.


o tym spray'u to slyszalem milion opinii i wszytskie bardzo zle. generalnie jest to do doopy. jak wybierasz sie gdzies naprawde daleko, gdzie moze byc problem z serwisem wulkanizacyjnym to musisz miec lyzki, latki, klej, papier scierny, troche talku technicznego no i pompke. mam na mysli takie wypady jak Mongolia, Syberia czy tez stany gdzie niedawno byla forumowa ekipa. mysle ze wystarczy jak jeden taki zestaw bedzie na wszystkie motocykle jadace razem. co do naprawy detki to da sie to zrobic bez wiekszego problemu. niedawno sam przecwiczylem


AT RD07 & CBR600F & 12GS - nie gryza sie

nowe gg: 2597944, stare zepsulo sie
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 204
Dołączył: 3.2.2006
Nie tak do końca...ostatnio kupiłem na tył nowego Metzelera i wulkanizator tak kombinował przy wymianie rozpierdzielił mi dentkę.Robił to przy pomocy maszyny a zapytany że może lepiej łyżką to stwierdził że on się tego nie podejmuje.Czeka mie wymiana przodu więc sobie na spokojnie sam spróbuje... zobaczymy.


AT RD04
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 111
Dołączył: 13.11.2006
Baster:
Nie tak do końca...ostatnio kupiłem na tył nowego Metzelera i wulkanizator tak kombinował przy wymianie rozpierdzielił mi dentkę.Robił to przy pomocy maszyny a zapytany że może lepiej łyżką to stwierdził że on się tego nie podejmuje.Czeka mie wymiana przodu więc sobie na spokojnie sam spróbuje... zobaczymy.


bo trzeba umiec, hehe. przede wszystkim nie spuszczac calego powietrza z detki - musi ciagle siedziec w oponie a nie podchodzic pod lyzki bo inaczej na bank ja przetrzesz. tak samo jak juz zakladasz opone: 1. zakladasz jeden rant opony 2. wkladasz detke i troche (!!) ja pompujesz i wpychasz w opone zeby sie nie majtala pod lyzkami 3. zakladasz drugi rant opony i dopompowujesz do konca. musisz tylko miec specjalne oslony plastikowe bo felge bardzo latwo porysowac lyzka - a jak nie to kawalki grubszej skory. pojdzie jak po masle...


AT RD07 & CBR600F & 12GS - nie gryza sie

nowe gg: 2597944, stare zepsulo sie
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 95
Dołączył: 8.6.2006
co prawda nie miałem okazji klejenia dętki motocyklowej ale w rowerze robiłem to dziesiątki razy i uwazam,że godne polecenia są polskie łatki firmy EXPAND z Malborka,kolesie robią naprawde dobre rzeczy.W opakowaniu sa 4 łatki,klej i tarka ,a nie papier ścierny i wyrazny termin ważności na opakowaniu w przeciwienstwie do rożnych chińskich szitow,które nie wiadomo jak długo lezą na półce w sklepie.Dobrą,ale droższą rzeczą są amerykańskia łatki samoklejące firmy PARK TOOL,rzecz uzywana podobno przez amerykańskie wojsko do tamowania krwotoków


RD03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 220
Dołączył: 5.9.2006

tu mam taki patent. żeby nie obdzierać felgi wyciąłem kilka kawałków plastiku z wiaderka po farbie.jest twardy i fabrycznie wyprofilowany do założenia na rant.tylko nie pamietam czy wyciąłem z wiadra czy z pokrywki.
warto zostawić dłuższe "wąsy",żeby było za co przytrzymać i łatwiej wyjąć jak wpadnie do środka.
w ostatnim sezonie zmiany opon samochodowych pomagałem kilka dni kumplowi w warsztacie wulkanizacyjnym.on używa łatek TIP TOP.tanie i dobre. w sumie wszystkie są dobre tylko czasem człowiek jest za bardzo niecierpliwy. trzeba poprostu dobrze wytrzeć cienko posmarować , poczekać ile trzeba i konkretnie docisnąc.
pozdrawiam.


stopki centralne do RD07 sprzedam
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: