Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Wysokie naloty

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 230
Dołączył: 1.12.2006
Przeczytałw właśnie ciekawą dyskusję na forum boxer-motor - o maksymalnych przebiegach. Myśle, ze to ciekawy wątek, osobiscie mnie interesuje. Ile kilometrow wytrzyma silnik AT? Koledzy od boxwrow wspomnieli, ze chlodzenie cieczą solidnie wspomaga proces "nawijania kaemów".
Prosze wszystkich, którzy dysponują udokumentowanymi informacjami o wysokich, nieprzeciętnych przebiegach AT o podzielenie sie nimi w tym wątku. Mile widziane fotki sprzetow wrac z widokiem licznika.


Milka R80GS '93 181 tkm
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 230
Dołączył: 1.12.2006
Da sie na prawidlowo serwisowanym silniku zrobic 500 tys. km? Co pierwsze padnie? Nie licząc kierowcy


Milka R80GS '93 181 tkm
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Powiem tak, na silnikach samochodowych daje się zrobić bez problemu
300 tyskm a i do 400-500też się udaje ( mam na myśli benzynowe).
Biorąc pod uwage że Afryka ma o 80% większe obr silnika przy tej samej prędkości ( KM z litra porównywalne do siln samochodowych) to myślę że można
przyjąć przebieg ciut ponad połowę samochodowego
Czyli 170-270tyskm, ale jako ze Afryka jest japońska to przyjoł bym tą górną granicę230-270tyskm.
Pytanie tylko jaki moment bierzemy pod uwagę, początek dużego brania oleju( jaka ilość jest duża?), spadek ciśnienia w cylindrach( o ile %) czy brak możliwości odpalenia,........
Całkiem możliwe że moja może mieć prawie 160tyskm, i jak narazie nic jej nie dolega, nie szalejąc to i z olejem jest oszczędna(ok 0.4). Jedynie mieszając 5-8tysobr to wtedy trochę sobie łyknie(ok 0.6) na tys.km.
Naprawdę sporo zależy od tego kto nią jeździł. Kupując naprawdę zadbaną lub nówkę to myślę że spokojnie i do 250tys sie dolata.
No ale czekamy na fakty od tych co rzeczywiście mają minimum 200tys na szafie bo mniej to każda zrobi.


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 230
Dołączył: 1.12.2006
Hm... Bumiarze mówią o nalotach rzędu 400 - 500 kkm, do tego mysląc o bokserach , natomiast że "cegły" wytrzymają spokojnie więcej...
Nawet zdjęcia takich doświadczonych GSow mozna obejrzec http://www.boxer-motor.com/index.php?option=com_mamboboard&Itemid=71&func=view&id=7017&catid=4&limit=30&limitstart=0
Nawet przyjmując, ze silniki 1200 GS sa duzo mniej wysilone od jednostek AT, to duza chyba roznica, w porownaniu do tych 250 kkm.


Milka R80GS '93 181 tkm

Ostatnio modyfikowany przez AtomeXT
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
witam, poznałem niemca w Turcji, co cały glob objechał na r80gs z przodem od r100gs. na blacie miał 312 000km. ale gosc po wszytskich kontynentach podróżuje z prędkoscią 50/60kmh wiec pewnie jedzie z 3000rpm/ mówił ze bierze do 0,5L oleju na 1000km. i pali 5L benyzny przy takich prędkosciach.

Jak sprzedawałem swojego trampka miał 108 000 na blacie. fukctycznine to nie wiadomo ile miał ale od 80 000 km na liczniku brał już 1L. lub wiecej oleju na 1000km. inny znajomy kupił trampka importowqnego z Francji z przebiegiem 94 000km i od wymiany do wymiany czyli na 6000km wlał 1,5L oleju.

Także chyba tak jak mówi Dzieju wszystko zależy co i jak to ktoś traktował. ale ja sie nie znam


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
50-60km/h ....3000obr i motor mu się nie przwrócił..... ....
to i mógł dociągnąć do 315tyskm.
Jak sobie sprawie kiedyś prawie nowkę Afrykę z symbolicznym przebiegiem to
spróbuję zrobić nią 300tyskm. Tylko czy zdążę w tym życiu?


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
no tak tylko po co tak ja moze za rok sprawdze czy dl650 umie pływać i czy zrobi 100 k km. ale ciii...


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 230
Dołączył: 1.12.2006
Prędkości 50-60 km/h na wysokich biegach chyba nie sprzyjają żywotności silnika. Troche to dla niego męczące przecież. Katowanie to nie zawsze wysokie obroty, nie?


Milka R80GS '93 181 tkm
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Oczywiście, 50-60 to ok 2500obr...... w rzędówce to od bidy jakoś działa ,
ale w V-ce to katowanie silnika.
Owszem w 07 jest to rozwiązane większymi masami wirujacymi generalnie praca jest zdecydowanie równiejsza niż w 03 gdzie przy obr 2500 czuć w tyłku praktycznie każdy zapłon w cylindrze.
Moim zdaniem minimalna prędkość równej i spokojnej pracy silnika to 80km/h.
Oczywiście da się zejść i na 70 ale jest to już u mnie pogranicze kultury pracy.
(w 07 można zejść i na 60) dlatego na 5-ce nie jeżdżę poniżej 75-80 ( co bym się nie przewrócił oczywiście).


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
ja po wieetniej jeździe w służbie Caritasu umiem już zejść nawet do 70 kmh na prostej, a nawet na winklach !!!


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Coooo nawet na winklach tylko 70 !!!! ...i to bez bocznych kółek????
To chyba nie możliwe


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
na kolano!!! sam wódz Zibiano mnie uczył


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
ja? przecie jam mistrz prostej jestem
chyba, że do mnie pijesz

ps. apropo, dopoki bedzie grzeczna bedzie jezdzila i przegieg 200 mysle ze realny spokojnie




98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 323
Dołączył: 16.5.2005
Rambo, a co Ty tu ściemniasz o ....cos jak dl 650?- co Ci tam po dyni chodzi, znudziła sie africa?



Rd07A '02
N 51º 52’57,12’’
E 21º 41’15,90’’
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
nie znudziła, ale jak puknie jej stówka to opylam, i kupuje albo 99/00 stroma 650 04/05.


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: