Pawel_z_Jasla
|
Napisano: Niedziela, 26 Listopada 2006, 17:19:17
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 960 |
Dołączył: 13.11.2004 |
|
Witam - Panowie i Panie kto z was testował na RD07 czy RD07a oponke ciut węższą niźli zaleca producent czyli 130/80-17. Mam możliwość kupna takiej nufki stuki i sie "kiwam" lub hjak kto woli zastanawiam jak to będzie się jeździło. Teoretycznie to w tyrrenie pewnie lepiej a na asfalcie to ch.. wie ale jak to jest w praktyce??? - ktoś ma wiedze to niech się nią podzieli - Ja latałem do tej pory na 140 i 150 gdzie praktycznie róznicy nie odczuwałem ale akuratnie ten Michałek T63, który mogę zapodać jest w podanym na początku postu rozmiarze - POZDRAWIAM /z góry thenk"s za info/
|
|
|
Baster
|
Napisano: Niedziela, 26 Listopada 2006, 20:44:51
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 204 |
Dołączył: 3.2.2006 |
|
Witam Założyłem w mojej RD04 Metzelera Saharę 130/80/17 (poprzednia 140/80/17) i powiem że w terenie jeżdzi się dużo lepiej.Na asfalcie nie widzę różnicy.Zmiana jest dosyć spora zwłaszcza w luźniejszym piachu...dupa tak mocno nie tańczy.
AT RD04
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 27 Listopada 2006, 0:49:53
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
można by wymienić zębatke na 44 z tyłu przy oponie 130/80R17. ale jak to ma byc w "teren" to chyba bedzie lepiej na krótszym przełożeniu
BMW w GS650 zakłada fabrycznie 130/80 na felge 3" czyli taka jak w afri, wiec wszystko ok powinno byc
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|