Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> oznaczenia łańcucha napędowego

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
Czy może mi ktoś wyjaśnić oznaczenia łańcuchów DID?
Czytałem w archiwum i jedni piszą że mają DID 525, inni DID V8, a na moim jest napisane DID 525 V8.
Napisałem do gościa z allegro, a ten odpisał mi, że nie ma DID 525 V8..... to znaczy że mam łańcuch widmo???????

Druga sprawa: jak rozkuć łańcuch (i potem oczywiście zakuć spowrotem) nie mając specjalistycznych narzędzi?


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
http://www.motor-land.com.pl/files/pdf/01motorland_katalog_DID.pdf
Tu masz troche o DIDach. V8 to moze byc jakies stare oznaczenie (co tylko dobrze swiadczy o tych lancuchach skoro przezyl tyle ze juz zmienili oznaczenia )

W tym pdfie masz podane jaki jest montowany jako stock i zamienniki.
Gdzie kupujesz lancuch ? - ja kupilem niedawno 520ZVM w dobrej cenie tutaj:
www.motopasja.eu


wuja
RD07A '96
DRZ E '04



Ostatnio modyfikowany przez wuja
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 171
Dołączył: 12.1.2005
Kilka informacji na temat zmiany i konserwacji łańcucha znajdziesz tutaj:
http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1684416.html
Warto przeczytać, jest tam też odp na temat rozpięcia i spięcia łańcucha,


Transalp '96 i ETZ 250
http://www.mzrider.republika.pl gg: 1722416 ; skype: mzrider
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 526
Dołączył: 21.12.2004
po co zakuwać łańcuch "zpowrotem" ?
nie lepiej założyć nowy


Robert "Izi" Africa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
Izi:
po co zakuwać łańcuch "zpowrotem" ?
nie lepiej założyć nowy


może i lepiej, ale nie w moim przypadku. Stan łańcucha jest bardzo dobry, praktycznie jak nowy, ale poprzedni właściciel Afri to jakiś burak i jak zmieniał tylną zębatkę to załażył tak małą - 40 zębów, że musiał skrócić łańcuch, bo regulacji brakowało...
Dał mi dodatkowe ogniwo i mówi: masz - może ci się kiedyś przyda Podziękowałem nawet bo nie byłem świadomy...

Teraz chcę oryginalne przełożenie a tu dupa! Łańcuch tak sztywny, że strach na moto siadać


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
v8 to x-ring, (chyba nawet wzmacniany) styka na ok 25 000km w TA i AT.

moge pomóc załatwic ci kilka ogniw na sztuki. ale połoczenie ich z starym lepiej zlecic komus kto ma do tego odpowiednia zakuware


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
Rambo,
napisz mi jakiś namiar na siebie, bo nie mogę cię znaleźć w spisie użytkowników...


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
skuteczny@tlen.pl


koszt okolo 2zł za ogniwo. ustaliłem ze v8 to wzmacniany O-ring a nie X-ring jak pisalem wczesniej. sorry

PS: policz ile masz ogniw,! powinno być 124


XRV 750 HRC
XL 1000 V




Ostatnio modyfikowany przez rambo
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: