Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> pytanie o zawieche

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 204
Dołączył: 4.8.2006
zastanawiam sie nad kupnem rocznika 98 i wiem ze najprawdopodobniej nie ma pompowanego zawieszenia z przodu nie wiem jak z tyłu

czy ktos by mi mógł poradzic czy kupić nowszy motor czy lepiej z przedziału 93-96 zakładajac ze maja ten sam przebieg i stan techniczny jest podobny

ps. czy po 96r jest regulacja tylnego zawieszeniapo nie licząc scisku spręzyny.

dzięki za cenne uwagi zostało mi jesze troche czasu do nowego sezonu więc bede pytał jeszcze na bierząco . THX


nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 3
Dołączył: 24.10.2006
Stare wino jest dobre ale nie motocykl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
Ci co maja regulację przedniego zawieszenia czy czesto z niego korzystają ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ?? bo ja nie bardzo
co do regulacji tylnego wydaje mi sie ze regulacja w rocznikach sie nie zmianiła. ale niech posiadacze nowszych sie wypowiedzą

pozdrawiam


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
i to pisze gosc ( Zibiano) który ma Afryką która ma nawet zaworek do dopompowaywania powietrzem w tylnim amorze.

do 95 jest z tyłu zbiorniczek z gazem i kurek ktory reguluje dostep gazu do amora w 3 stopniach. od 96 nie ma juz nic.


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 204
Dołączył: 4.8.2006
poniewaz jestem przeważnie mocno w drodze obładowany powinno mi sie przydać ale czy aby na pewno . jak duza jest ta rególacja i czy sie sprawdza ale bardzo zaciekawiła mnie teoraia o winie chodz tak jak mówie teoretycznie zakładam ze ma ten sam przebieg


nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
niektórzy jeżdża na przykład kolorem albo rocznikiem 1

co do tej regulacji, to przód fucktycznie jest według mnie mniej istotny. raz wyregulować i śmigać. tył... no przydaje sie przy nagłej zmnianie obciażenia motocykla. generalnie wraz z napieciem spreżyny mozna uzyskać kilka różnych opcji pracy tylnego zawieszenia regulojąc dostep gazu. dla mnie optymalne ustawienie to spreżyna mocno naciagnieta, i bez gazu w amorze. czyli tak jak w rocznikacg po 96


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 204
Dołączył: 4.8.2006
regulacja oczywiscie u zamkniete


nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
i to pisze gosc ( Zibiano) który ma Afryką która ma nawet zaworek do dopompowaywania powietrzem w tylnim amorze.

taaa? gdzie ?



98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Niestety cywilizacja dopadła również i Afryki.
Począwszy od dzikuski z czarnego lądu RD03, która to najbardziej przypominała model wyczynowy, poprzez nieznacznie zmienioną 04, dalej już bardziej ucywilizowaną 07, aż do całkowicie udomowionej 07a.
Myślę że Japończycy mogli zachować pewne elementy z 03 i 04 do końca produkcji. Z całą pewnością pozostawić zbiornik 25 ltr , czujniki poziomu paliwa zamiast kranika,
zaworki w zawieszeniu i pojemnik kompresyjny przy tylnym, szerszą kanapę
...to w połączeniu ze zmianą mapy zapłonu czy gaźników od 96 (07a) dało by poprostu Afrykę z pełnym wyposażeniem dostępnym we wszystkich modelach.
Niby Afryka do 95 ma stosunkowo dobre wyposażenie (choć już trochę okrojone) więc jest dobrą propozycją, ale chcąc kupić moto na parę lat to chyba jednak lepiej jak najnowszą.
Ale to rzecz gustu , chęci ,potrzeb i kasy.



RD 03

Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: