chinol
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 15:16:49
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 204 |
Dołączył: 4.8.2006 |
|
zastanawiam sie nad kupnem rocznika 98 i wiem ze najprawdopodobniej nie ma pompowanego zawieszenia z przodu nie wiem jak z tyłu
czy ktos by mi mógł poradzic czy kupić nowszy motor czy lepiej z przedziału 93-96 zakładajac ze maja ten sam przebieg i stan techniczny jest podobny
ps. czy po 96r jest regulacja tylnego zawieszeniapo nie licząc scisku spręzyny.
dzięki za cenne uwagi zostało mi jesze troche czasu do nowego sezonu więc bede pytał jeszcze na bierząco . THX
nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
|
|
|
randal
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 16:33:06
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 3 |
Dołączył: 24.10.2006 |
|
Stare wino jest dobre ale nie motocykl
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 16:36:52
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
Ci co maja regulację przedniego zawieszenia czy czesto z niego korzystają ? ? ? ? ? ?? ? ? ? ?? bo ja nie bardzo co do regulacji tylnego wydaje mi sie ze regulacja w rocznikach sie nie zmianiła. ale niech posiadacze nowszych sie wypowiedzą
pozdrawiam
98' real nigaz never die
|
|
|
rambo
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 17:06:37
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
i to pisze gosc ( Zibiano) który ma Afryką która ma nawet zaworek do dopompowaywania powietrzem w tylnim amorze.
do 95 jest z tyłu zbiorniczek z gazem i kurek ktory reguluje dostep gazu do amora w 3 stopniach. od 96 nie ma juz nic.
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
chinol
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 17:56:22
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 204 |
Dołączył: 4.8.2006 |
|
poniewaz jestem przeważnie mocno w drodze obładowany powinno mi sie przydać ale czy aby na pewno . jak duza jest ta rególacja i czy sie sprawdza ale bardzo zaciekawiła mnie teoraia o winie chodz tak jak mówie teoretycznie zakładam ze ma ten sam przebieg
nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
|
|
|
rambo
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 18:25:44
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
niektórzy jeżdża na przykład kolorem albo rocznikiem 1
co do tej regulacji, to przód fucktycznie jest według mnie mniej istotny. raz wyregulować i śmigać. tył... no przydaje sie przy nagłej zmnianie obciażenia motocykla. generalnie wraz z napieciem spreżyny mozna uzyskać kilka różnych opcji pracy tylnego zawieszenia regulojąc dostep gazu. dla mnie optymalne ustawienie to spreżyna mocno naciagnieta, i bez gazu w amorze. czyli tak jak w rocznikacg po 96
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
chinol
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 19:02:49
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 204 |
Dołączył: 4.8.2006 |
|
regulacja oczywiscie u zamkniete
nie puszczone bąki lecą do głowy i tak rodzą sie posrane pomysły
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 22:28:34
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
i to pisze gosc ( Zibiano) który ma Afryką która ma nawet zaworek do dopompowaywania powietrzem w tylnim amorze.
taaa? gdzie ?
98' real nigaz never die
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Niedziela, 05 Listopada 2006, 22:49:05
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Niestety cywilizacja dopadła również i Afryki. Począwszy od dzikuski z czarnego lądu RD03, która to najbardziej przypominała model wyczynowy, poprzez nieznacznie zmienioną 04, dalej już bardziej ucywilizowaną 07, aż do całkowicie udomowionej 07a. Myślę że Japończycy mogli zachować pewne elementy z 03 i 04 do końca produkcji. Z całą pewnością pozostawić zbiornik 25 ltr , czujniki poziomu paliwa zamiast kranika, zaworki w zawieszeniu i pojemnik kompresyjny przy tylnym, szerszą kanapę ...to w połączeniu ze zmianą mapy zapłonu czy gaźników od 96 (07a) dało by poprostu Afrykę z pełnym wyposażeniem dostępnym we wszystkich modelach. Niby Afryka do 95 ma stosunkowo dobre wyposażenie (choć już trochę okrojone) więc jest dobrą propozycją, ale chcąc kupić moto na parę lat to chyba jednak lepiej jak najnowszą. Ale to rzecz gustu , chęci ,potrzeb i kasy.
RD 03
Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
|
|
|