Misza
|
Napisano: Sobota, 22 Marca 2008, 0:02:26
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 74 |
Dołączył: 15.5.2007 |
|
Taka sprawa...
Założyłem nowy zestawik w składzie łańcuch RK X-ring 124 ogniwa fabrycznie zakuty + zębatki JT ze standardową ilością zębów i na mimośrodzie od razu wszedł mi 20 ząbek. Normalne toto? Czy może coś popieprzone?
Dodam, że łańcuch ma taki luz, że gdy motocykl stoi na bocznej stopce, nieobciążony, łańcuch nie dotyka dolnego ślizgacza, lecz też nie jest napięty zbyt mocno.
Zgłupłem trochu
-AT RD07, `93 -CB750 SevenFifty
Real adventure starts where road ends...
|
|
|
dj_1
|
Napisano: Sobota, 22 Marca 2008, 7:12:41
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 97 |
Dołączył: 4.7.2007 |
|
A jaki chcialbys miec ? 20 to orginal przy nowej Twin.
Ostatnio modyfikowany przez dj_1
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Sobota, 22 Marca 2008, 8:45:05
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
No nie tak do końca 20 dołek to norma fabryczna. Ostatnio regulowałem w 07 i jest na 16 dołku ...po 11tyskm.
RD 03
|
|
|
Misza
|
Napisano: Sobota, 22 Marca 2008, 10:04:40
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 74 |
Dołączył: 15.5.2007 |
|
dj_1: | A jaki chcialbys miec ? 20 to orginal przy nowej Twin. |
Nowej Afryczki nie mam zdecydowanie Dzięki za odp W sumie 20 dołek to aż 20 pozostałych do końca .
-AT RD07, `93 -CB750 SevenFifty
Real adventure starts where road ends...
|
|
|
wieczny
|
Napisano: Sobota, 22 Marca 2008, 12:00:31
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 529 |
Dołączył: 23.12.2006 |
|
Ja po zamontownaiu DID'a 525V8 124, przełożenia seryjne mam na starcie 10ty ząbek.
Czarna RD04'91- nówka z salonu.
|
|
|
motormaniak
|
Napisano: Sobota, 22 Marca 2008, 12:30:38
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 285 |
Dołączył: 25.11.2005 |
|
przy zębatce 46 jest około 10 , przy zębatce 45 zaczynasz z okolic 20- norma. pozdr
750 Africa Twin & Suzuki Dr 350 www.mojemotocykle.prv.pl
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Sobota, 22 Marca 2008, 18:00:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Dzieju: | No nie tak do końca 20 dołek to norma fabryczna. Ostatnio regulowałem w 07 i jest na 16 dołku ...po 11tyskm. |
a to ciekawe podany przykład był na 45 zębach tylnych. czyli mimo 45 musiał zacząć z 10-go skoro po 11tyskm miał 16.
RD 03
Ostatnio modyfikowany przez Dzieju
|
|
|
Misza
|
Napisano: Sobota, 22 Marca 2008, 22:00:58
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 74 |
Dołączył: 15.5.2007 |
|
Dzieju: | Dzieju: | No nie tak do końca 20 dołek to norma fabryczna. Ostatnio regulowałem w 07 i jest na 16 dołku ...po 11tyskm. |
a to ciekawe podany przykład był na 45 zębach tylnych. czyli mimo 45 musiał zacząć z 10-go skoro po 11tyskm miał 16. |
A na pewno było standardowe przełożenie? Przecież nie problem założyć większą zębatkę do RD07...
-AT RD07, `93 -CB750 SevenFifty
Real adventure starts where road ends...
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Marca 2008, 11:50:36
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
No i sprawdzone. Przełożenie jak pisałem oryginalne 16/45 , obecnie jest na 17dołku po dokładnie 11800km. Czyli jako nowy napęd zapewne wystartował z okolic 10-12dołka.
RD 03
|
|
|
Misza
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Marca 2008, 16:35:28
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 74 |
Dołączył: 15.5.2007 |
|
Więc to może być ta różnica żywotności DIDa i RK? Różnica w startowej pozycji regulatora...
-AT RD07, `93 -CB750 SevenFifty
Real adventure starts where road ends...
|
|
|
motormaniak
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Marca 2008, 18:43:27
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 285 |
Dołączył: 25.11.2005 |
|
nie sądze żeby była taka możliwość....
750 Africa Twin & Suzuki Dr 350 www.mojemotocykle.prv.pl
|
|
|