biko_
|
Napisano: Środa, 23 Lutego 2005, 9:55:16
|
|
|
|
witam wszystkich Afrykanów. Jestem od niedawna posiadaczem AT , model RD03 z silnikiem i elektryką z Rd 04 lub 07 jeszcze nie ustaliłem. jest chłodnica oleju. Przerobiony profesjonalnie, mam pytanie jak wy widzicie taką przeróbke. Motocykl jest zarejestrowany i czeka na serwis
|
|
|
biko_
|
Napisano: Środa, 23 Lutego 2005, 10:00:33
|
|
|
|
może przeróbka to zbyt dosadne określenie, miałem naprawde okazje więc sie zdecydowałem na posiadanie tego moto. Nie wiem jak w przyszłości będzie wyglądało eksploatowanie tej afryczki. Wcześniejszy silnik 650ccm, został zajechany. Nowy pochodzi z niemiec i pali nieźle. Wydech LASER też daje rady. Alarm w aucie sie włącza samoczynnie jak odpale moto :-).
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Środa, 23 Lutego 2005, 11:36:07
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Tzn? O co Ci chodzi? Po prostu teraz masz wersje Rd04 Ona praktycznie roznila sie od 650 glownie silnikiem, elektryka i owiewkami.
Paweł RD 04 '92
|
|
|
biko_
|
Napisano: Piątek, 25 Lutego 2005, 10:07:40
|
|
|
|
no w końcu , zmniejszenie stopnia prywatności robi swoje, już myślałem że nie pogadam sobie....ale nie o tym , powiedzcie mi jak rozpoznac silnik Rd 04 od Rd 07. oczywiście tylko silnik bo reszta moto to Rd 03. Na razie nie będe ściągał zbiornika paliwa, więc może są jakieś inne cechy rozróżniające te silniki. sorki za pytanie , może są zbyt tendencyjne, ale widze tu naprawde prężnie działający mały klub Tego dzielnego "Transatlantyka" i jeszcze jedno , szukam dobrego serwisu we Wrocku, słyszałem o ul.Rakowej - że fachowcy , czy to prawda? Tego typu pytań może paść w przyszłości więcej tak więc prosze o wyrozumiałość. Pozdrowienia.
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Piątek, 25 Lutego 2005, 11:53:30
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
czesc.Te silniki " na oko " sa takie same.Silniki 650 maja zazwyczej w numeracji RD3 a 750 RD4.W RD4 wiekszosc silnikow byla lakierowana w zloty odcien(a,la magnez)-ale to nie jest regula, w RD 7 silniki sa srebrne.Nie mialem okazji zagladac do 650 ale z fiszek widze ze jest taki sam-750 jest rozwiertem,ma chlodzenie olejowe i troche inaczej(lepiej) zbudowany uklad zaplonowy-jest to charakterystyczne i poznac to mozna po lewym deklu silnika-cos w rodzaju dodatkowego dekielka-nie ma tego RD 3,Transalp,czy NTV-ale Afri RD4/7 maja.Pozatym w modelach RD4/7 zmieniono nieco obrobke i material niektorych elementow-glownie chodzi o walki rozrzadu i glowice-te elementy leca w 650(oczywiscie to nie jest wada modelowa czy pieta ahillesowa tego modelu) jest to poprostu element ktory poddaje sie w sposob normalny sile czasu i i nie jest tak legendarnie wytrzymaly jak reszta silnika.W modelach RD4/7 rozrzat jest juz takze pancerny.Pozdrawiam
|
|
|
biko_
|
Napisano: Piątek, 25 Lutego 2005, 12:55:12
|
|
|
|
dzięki serdeczne. nie dość że konkretnie to jeszcze jak szybko.
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Piątek, 25 Lutego 2005, 14:59:44
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Mam Rd04 ale silnik nie jest "zloty". Wiem ze Rd04 i Rd07 roznily sie na pewno gaznikami. Ale odroznic, bym ich nie odroznil
Paweł RD 04 '92
|
|
|
biko_
|
Napisano: Piątek, 25 Lutego 2005, 15:28:20
|
|
|
|
widze że w afryce Rd 04 i Rd 07 faktycznie nie ma prawie różnicy w budowie zewnętrznej. wiem że silnik Rd 04 ma akumulator 14 Ah a Rd 07 -12 Ah. pewnie dopiero jak otworze mu bebechy to sie dowiem. a co sądzicie o przedniej tarczy hamulcowej, daje rade. Przydały by sie jednak dwie.....
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Piątek, 25 Lutego 2005, 19:00:03
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
pewnie sie nie zgodzicie, wiem że Afri to nie sport, akle uważam że i dwie tarcze przynajmniej takie jakis są to czasami na Afri nie wystarczajace , ale to tylko moje zdanie
98' real nigaz never die
|
|
|
bartek
|
Napisano: Sobota, 26 Lutego 2005, 9:14:59
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 13 |
Dołączył: 4.7.2006 |
|
Najłatwiej - i najpewniej sprawdzisz ten silnik, jeśli z jego numerami pójdziesz do jakiegoś serwisu - tam mogą to wstukać na komputerze i od razu im się pojawią dokładne dane - który model i z którego roku.
|
|
|
robert
|
Napisano: Poniedziałek, 28 Lutego 2005, 8:55:43
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 364 |
Dołączył: 9.5.2005 |
|
Biko, co do serwisu na Rakowej to mozesz śmiało jechać. Skoro IZI nakręcił 211 tyś (to prawie jego 100% przebieg) i serwisuje się na Rakowej (możesz być pewnien) to chyba chyba jest OK?!
|
|
|
biko_
|
Napisano: Poniedziałek, 28 Lutego 2005, 12:46:22
|
|
|
|
super , dzięki za informacje. Na pewno będe na Rakowej serwisował sprzęt. i w ogóle dziękuje za zainteresowanie moim problemem. pozdrowienia dla wszystkich.....
|
|
|
robert
|
Napisano: Poniedziałek, 28 Lutego 2005, 16:41:58
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 364 |
Dołączył: 9.5.2005 |
|
Biko, jak ci pasuje to możemy się umówić na Rakowej. Też musze do nich podjechać. Tylko czekam na "normalne" warunki pogodowe.
|
|
|
biko_
|
Napisano: Wtorek, 01 Marca 2005, 9:55:23
|
|
|
|
dziękuje za propozycje ale nie moge podac jeszcze konkretnej daty , poprostu wszystko zależy od warunków finansowych. Ale poznać sie będzie trzeba.... . pozdrowienia.
|
|
|