Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> miękki hamulec z przodu

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
Jak w temacie...
co może być tego przyczyną?
Przy hamulcach nic nie grzebałem. Czy powodem może być stary niewymieniany jeszcze płyn?
Czy może to wina gumowych, oryginalnych przewodów?
A tak przy okazji jakie są zalety wymiany przewodów na te w stalowym oplocie? Jakie ceny? Czy końcówki są dostarczane w komplecie czy trzeba samemu zaciskać?
Szukałem na forum ale niewiele jest, albo nie potrafię wyszukiwarki używać?


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
ano różnica w stalówkach jest nie powiem !! sam nie posiadam ale wiem ze chlopaki zakladali sami sobie i to tylko wtedy koszt przewodow, o zaciskach nie pisali, wróca z weekendu to napisza pewnie
mój hamulujec mam wrazenie ze tez po długiej jezdzie robi sie "miekki" i prawde mowiac mogłby byc lepszy
pozdro750


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
ja tam wielkim znawca nie jestem, ale przy dluzszej jezdzie w taka pogode (goraco) i czestym uzywaniem ham. moze sie plyn zagotowac i wtedy dziala, jakby niedzialal
glowa do gory- zawsze mozna jakas kotwice na lince do motoru przywiazana wozic ze soba
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 3.1.2006
powitać więc nawiązując do tematu stare przewody gumowe mają to do siebie że po pewnym okresie użytkowania poprostu puchną przy hamowaniu czyli ciśnieni z pompy jest wytracane (nie jest przekazane na tłoczki )tylko na ten puchnący przewód,czyli i hamulce już nie te a czy różnica na stalówce jest oj jest i to spora ja w trampku zmieniłem na stalówkę i jest to niebo a ziemia do tego doszedł płyn hamulcowy tzw.DOT 5.1 znaczy ma wyszszą temp.wrzenia niż popularny DOT 4 a co do kosztów przewodów to temat rzeka ja za przewód LUCASA do trampka płaciłem 195 zeta chłopaki z forum do afryczek po super upustach pana Holana płacili cosik koło 230 zeta chyba nich mie ktoś poprawi jak cenę pomiliłem za dwie sztuki tylko z długościami mieli problemy ale naprawdę warto wydać tą kasę klamkę hamulca wtedy tylko dotykasz lekko i jest git a jak się mylę to nich ktoś mnie poprawi pozdrawiam


co za popieprzony kraj ale za to ja cy ludzie fajni !!!!!!1
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 41
Dołączył: 22.6.2006
ostatnio przez niedopatrzenie doprowadzilem swoja pompke do takiego stanu, ze zassala gumke w zbiorniczku plynu hamulcowego. Dolanie plynu i odpowietrzenie na niewiele sie zdalo. Orientowalem sie w cenach stalowych przewodow i taka impreza wedlug moich informacji kosztuje okolo160 zl do przedniego hamulca RD03 i zestaw regeneracyjny do pompki kolo 60 zl


http://picasaweb.google.com/DaroLtd454
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 364
Dołączył: 9.5.2005
RD 03 ma jedną tarcze, więc jest jeden przewód. Ja zmieniłem na "holanowskie" stalówki i lekko się zdzwiłem jakością hamowania. Działały tak samo jak na starych gumowych przewodach.
Za poradą Iziego zakupiłem zestaw naprawczy do pompy hamulcowej i (wielkie Izi) teraz czuć że jest lepiej.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
Panowie!
juz któryś raz widzę cenę 160zł. Tylko skąd wy je bierzecie?!
Z tego co patrzę w sklepach po 160 można kupić ...ale jeden przewód... a z tego co sie orientuję potrzebne są 3: po jednym do zacisków i jeden od pompy do trójnika.... Czyli za komplet dobrze ponad 300zł...
Bo chyba nie ma sensu wymiana dolnych przewodów a ten od pompy zostaje?
Chyba że się mylę to mnie poprawcie


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 3.1.2006
barthez co do ceny przewodów ham. to była na forum taka akcja przewody rozprowadzał pan HOLAN CENOWO COŚ KOŁO 230-250ZETA za dwa plus końcówki firmy nijakiej Goodrige czy u jakoś tak bardziej firmowe kosztują ok 170-190 zeta za szt.widziałem te holanowskie żadna rewelka Olek Motocykle sprzedaje takie przewody na metry końcówki też można dokupić i jest taniej a co do tyłu to bym się dobrze zastanowił z wymianą przewodu chyba że jest popękany czy cóś w tym stylu tylny hamulec używamy raczej w niewielkim stopniu bo czy na stalówce czy na gumowym to i tak koło dęba staje przy lekkim naciśnięciu hebla pozdrawiam


co za popieprzony kraj ale za to ja cy ludzie fajni !!!!!!1
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 364
Dołączył: 9.5.2005
barthez:
Panowie!
juz któryś raz widzę cenę 160zł. Tylko skąd wy je bierzecie?!
Z tego co patrzę w sklepach po 160 można kupić ...ale jeden przewód... a z tego co sie orientuję potrzebne są 3: po jednym do zacisków i jeden od pompy do trójnika....


Po co 3? 2 wystraczą. Od zacisku bezpośrednio to rozdzielacza, który jest wkręcony w pompę.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
U Olka z tego co widzę raczej nie wychodzi taniej, bo też ok 370zł... (liczę 2mb przewodu, + 6 końcówek)

Robert,
z tymi dwoma to chyba nie rozumiem: mówisz o wkręceniu trójnika / rozdzielacza bezpośrednio w pompę???



AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 3.1.2006
barthez chodzi oto że przewody idą bezpośrednio z zacisków do pompy i dlatego wystarczają tylko dwie sztuki tylko śruba mocująca przy pompie powinna być dłuszsza ot takie to proste


co za popieprzony kraj ale za to ja cy ludzie fajni !!!!!!1
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 3.10.2005
Zgadzam się z przedmówcą. dwa przewody i dłuższa śruba mocująca. A tyłu bym nie ruszał bo strasnie łatwo sie blokuje.
Powodzenia


Szerokich winkli RD07 93'
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 364
Dołączył: 9.5.2005
Brthez, tak jak Łapa i Mateo napisali. Jak chcesz wyśle Ci fotę jak to to wygląda.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
Najtaniej jest tak: jeden dlugi z pompy do prawego zacisku +drugi krotki z prawego do lewego zacisku. Liczba koncowek ta sama ale jak sie kupuje przewod na metry to wychodzi korzystniej.
No i moim zdaniem estetyczniej.


wuja
RD07A '96
DRZ E '04

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
Doooobra, doooobra, już wam wierzę

Robert,
jeżeli to nie będzie dla Ciebie problem to faktycznie poproszę zdjęcia (btx@o2.pl), szczególnie tej dłuższej śruby przy pompie

A jeżeli chodzi o tył, to nawet o tym nie myślałem, bo tak jak mówicie, wydaje mi się, że nie ma sensu.


AT RD07A/B '96
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: