Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> gasnie przy hamowaniu

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
motorek mi gasnie jak wlacze sprzeglo w czasie hamowania z wiekszej predkosci (130- 140) tematu nie ma jak hamuje silnikiem,od razu wspomne ze trzy dni wczesniej robilem synchro gaznikow. problemy mi sie zaczely po awarii (zapiaszczeniu) w bledowie,
z gory dzieki za wskazowki
wielce poirytowany- kropek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 433
Dołączył: 21.4.2005
Mus zatankowac!


QrczaQ, كَلِمَة نِدَاء في التِّليفُون سَمَّى فــــعــــــــل
N 46 14'42.94" E6 01'38.10"
www.flickr.com/photos/qrczaq
http://qrczaq.blogspot.com/
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 526
Dołączył: 21.12.2004
nie włączać sprzęgła w czasie hamowania, najlepiej nie wcale hamować przecież nie po to się rozpędzałeś aby hamować


Robert "Izi" Africa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Hahaha, jak to było...."tylko tchórze hamują".......


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
Kropek,
Grzebales cos z natsawami skladu mieszanki (piloty mam na mysli)?
tak wyglada jak by ci sie zalewal, sporbuj moze ustawic ubozsza mieszanka na jalowym.

w dalszej kolejnosci mozna sie zastanowic nad zaowrkami iglicowymi.

Przerabialem podobne problemy w gsxf, przy za bogatej mieszance zalewal sie po chwiloje jezdzie zzamknietym gazem.


wuja
RD07A '96
DRZ E '04

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
dzieki wuja- w takim razie kto mi powie w ktora strone krecic tym zaworem zeby mieszanka byla ubozsza??
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
w lewo


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
Nie wiem jak to jest w AT ale w 90 % wspolczesnych gaznikow sruby skladu mieszanki reguluja przeplyw paliwa (a nie powietrza jak to było za czasow Junakow, WSK, itp. ) wiec krecac w lewo czyli wykrecajac wkret wzbogaca się mieszanke.


Kropek,

Krecisz wkretem do regulacji skladu, nie zadnym zaworkiem



wuja
RD07A '96
DRZ E '04

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
kropek:
motorek mi gasnie jak wlacze sprzeglo w czasie hamowania z wiekszej predkosci (130- 140) tematu nie ma jak hamuje silnikiem,od razu wspomne ze trzy dni wczesniej robilem synchro gaznikow. problemy mi sie zaczely po awarii (zapiaszczeniu) w bledowie,
z gory dzieki za wskazowki
wielce poirytowany- kropek

Heh... Kropku, a sam robiłeś to synchro, czy zlecałeś? Jesli zlecałeś, to szybko szoruj do magika który to popełnił z reklamacjami. Jeśli Sam robiłeś, to nie musze Ci mówić że każda zabawa ze śrubkami mieszanki wiąże się z koniecznością ponownej synchronizacji gaźnikuff...
Przed tą zabawą jeszcze zdałoby się sprawdzić poziom paliwa w komorach pływakowych.
Acha - i jeszcze zwróć uwagę czy aby na pewno linki ssania wracają w 100% i nie są podwieszone od tego piachu. Mojemu kumplowi wielce znamienita i renomowana firma z Wrocka zrobiła synchro gaźników, z których jeden miał stale otwarte ssanie bo linka się zatrzymała
No i tak to. Niech Moc Będzie Z Tobą
Zdrowia!


Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 155
Dołączył: 17.12.2005
Tak jak napisal Izi, przy hamowaniu nie wciska sie sprzegla, przynajmniej ja nie widze sensu. Ale w ten sposob przynajmniej wykryles ze cos jest nie tak.

A z Pastorem to sie nie zgodze, ze kazde pokrecenie srubkami to synchro. Jesli podregulujesz tylko sruby od skladu mieszanki na biegu jalowym to watpie zeby mialo to jakis widoczny wplyw na podcisneinie w kolektorach ssacych. Tym bardziej, ze jak pisze Wuja srubki te reguluja doplyw paliwa a nie powietrza, proporcie paliwa do powietrza sa znacznie mniejsze i wplyw zwiekszonego lub zmniejszonego doplywu paliwa jest znikomy na calkowite podcisnienie.

Nie sprawdzalem w praktyce tej teori ze krecenie tymi srubkami nie ma wplywu na podcisnienie, chyba ze ktos sprawdzal i wie na pewno.

A z doswiadczenia wiem, ze ustawienie podcisnienia wcale nie ma takiego olbrzymiego znaczenia szczegolnie w dwucylindrowym silniku. Kiedys czyscilem gazniki, nie mialem wakuometrow i ustawilem podcisneinie na oko (wlasciwie na sluch, zeby silnik rowno pracowal). potem wyregulowalem na wakuometry i nie zauwazylem zeby cos sie zmienilo w pracy i osiagach silnika. Wazniejsze jest ustawienie poziomu paliwa, iglic, czyszczenie i czysty filtr.

Niewatpliwie ktos kto grzebal w gaznikach cos spierniczyl i niech to teraz poprawi. Sprawa jest prosta, wszystko jest w serwisowce i pokoleii!!: wyczyscic, sprawdzic czy plywaki nie dziurawe, membrany nie dziurawe. ustawic jak w serwisowce iglice, poziom paliwa, sruby od wolnych. Potem synchro i musi smigac.


Maro
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
odkad posiadam pojazd na dwoch kolach to moja noga nigdy w zadnym z serwisow nie postala (to za duzo kosztuje- nerwow!!!) synchro mi robil gosc ktory sie zna a za to recze. robil mi i lysemu. problemy sie zaczely juz przed synchronizacja i myslalem ze sa zwiazane z zasyfieniem gaznikow. przed synchro je czyscilem i widocznie to nie wystarczy.
maro: ja tez w 99% nie dotykam sprzegla przy hamowaniu, ale takie zachowanie moto odbiega od normy i trzeba to poprawic!
wielkie dzieki za pochylenie sie nad tematem- biedny lysy znowu mu bede trul dupe o pomoc
dam znac co bylo ,ale jesli kots ma jeszcze jakies pomysly to piszcie
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 155
Dołączył: 17.12.2005
Kropek sam czysciles, pewnie wykreciles srubki od wolnych obrotow. Musza one byc wkrecone a wlasciwie odkrecone o okreslona ilosc obrotow. Jesli nie zwrociles na to uwagi to wkrec te sruby na maxa i wykrec o iles tam obrotow(nie wiem ile w AT). Moze to wystarczy i nie bedziesz musial nikomu truc dupy. poprubuj sam.

Po Bledowie i tym dziurawym tuningowym filtrze powietrza twoje gazniki wymagaly gruntownego czyszczenia


Maro
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
maro: "porzadnego czyszczenia" to malo powiedziane- wydmuchalem z airboxa cos kolo 0,5 kg piachu
a teraz kto mio powie ile dokladnie mam wykrecic te srubki- nie pamietam ze sjakichs dotykalem ale kto wie. lysy cos wykrecal w swojej rd 03 o 2,75 obrotu- w rd 04 mam tyle samo wykrecic???
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
Kropek LENIWCU* 1,5 obrotu


*dane serwisowe na stronie glownej


wuja
RD07A '96
DRZ E '04

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 298
Dołączył: 28.5.2005
juz sobie sprawdzilem ale dzieks za info, i nie leniwcu, tylko chcilem sprawdzic 3 ktos mnie slucha
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: