Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> śruba nie puszcza

  

Strony: 1
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 171
Dołączył: 12.1.2005
Zabrałem się za wymianę klocków hamulcowych i wiele nie zrobiłem. Są przykręcone takim bolcem-śrubą z łbem na śrubokręt płaski. Jest jakoś zapieczona bo nie mogę jej ruszyć, z 6-kątną nie byłoby problemu. Polewałem płynem hamulcowym, WD40 i nic. A jak będę za mocno kręcił to tylko pogorsze sytuację i zniszczę łeb i nic już nie zrobię. Ma ktoś pomysła jak się do tego zabrać?



Transalp '96 i ETZ 250
http://www.mzrider.republika.pl gg: 1722416 ; skype: mzrider
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 14.5.2006
Przede wszystkim to porzadny srubokret, przystosowany do tego akurat łba śruby i z porzadnego materialu (a nie jakies g... z marketu za 2,99 )
A jak bedzie tragicznie, to zaopatrz sie w srubokret udarowy...
Jeszcze jeden sposob - napierasz z calych sil srubokretem na srubę i obracasz srubokretem przy pomocy klucza nastawnego.


RD04 '90
Junak Wciąż Żywy ;-)
Wałbrzych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 129
Dołączył: 5.3.2006
Siemano!!! proponuje wykręcić cały zacisk z wachacza(lagi) i dopiero zacząć walczyć,podstawa to dobry śrubokręt i dobre oparcie dla zacisku podczas odkręcania (kiedy zaciski jest przykręcony do lagi cieżko użyć siły,chyba żeby położyć moto) dlatego proponuje zdjąć zacisk-bedzie łatwiej,a przy okazji można ocenić stan szpilek mocujących zaciski.Przy przykręcaniu zacisku do lagi (wachacza) koniecznie loctite na szpilki -zapobiega odkręcaniu się śrub.
Co do tych małych płskich koreczków kontrujących to proponuje po ich wykręceniu rowki podpiłować pilniczkiem i zeszlifować ew. uszkodzenia powstałe w nich podczas odkęcania, i nie dokrecać ich zbyt mocno-żeby na przyszłość uniknąć tego problemu
powodzenia
siemano


N53o 03.728" E021o 36.273"

...los zawsze sprzyja tym którzy stawiają mu czoła...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 407
Dołączył: 31.3.2005
Jak bedziesz składał to posmaruj tego knypka pastą miedzianą. Następnym razem odkręcisz małym srubokrętem...


AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Te nypeliki przysłaniające bolce na ampula- wczoraj miałem ten sam problem - u mnie są już mocno zmasakrowane. Przyłozyłem śrobokręt do kantu tego nypeka i młoteczkiem go.... Poszły bez problemów


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 325
Dołączył: 26.5.2005
Dobra rada:
Kazda oporna srube przed odkreceniem pierdyknac mlotkem - byle nie zniszczyc - moze byc przez inny metalowy element. Kuracja wstrzasowa przewaznie dziala. Podobnie przeciez dziala udar.



RobiFire
Transalp '98
DT 125 '97
Zmienilem nr telefonu!


Ostatnio modyfikowany przez robifire
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
wd40, dobry śrubokręt, młotek i ..........u mnie puściły


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 636
Dołączył: 2.1.2006
terapia wstrząsowa młoteczkiem i proponuję Coca Colę, musi puścić. Coca Cola jest dobra na wszystkie zardzewiałe i zapieczone sprawy.


XRV 750 RD07A
XL1000VA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 171
Dołączył: 12.1.2005
giziu:
terapia wstrząsowa młoteczkiem i proponuję Coca Colę, musi puścić. Coca Cola jest dobra na wszystkie zardzewiałe i zapieczone sprawy.


I do czeszczenia z kamienia muszli klozetowej. Dobrze, że nie piję tego siwństwa
Dzięki za porady, biorę sie do roboty


Transalp '96 i ETZ 250
http://www.mzrider.republika.pl gg: 1722416 ; skype: mzrider
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
A jak już wszystkie metody zawiodą........ C-4


RD 03
 
Strony: 1

  

     Skocz do forum: