barthez
|
Napisano: Sobota, 03 Czerwca 2006, 18:32:37
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 401 |
Dołączył: 5.4.2006 |
|
W manualu do AT ściągniętym z naszej, a właściwie PUFF'owej strony w jednym z działów napisane jest, że powodem np. głośnej zmiany biegów jest zbyt niska lepkość oleju w skrzyni biegów. Africę mam od niedawna i przepraszam za prawdopodobnie lamerskie pytanie, ale czy skrzynia jest smarowana tym samym olejem co silnik czy może jest to oddzielny, niezależny układ smarowania?
AT RD07A/B '96
|
|
|
PUFF
|
Napisano: Sobota, 03 Czerwca 2006, 19:33:41
|
|
|
Administrator |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1135 |
Dołączył: 16.10.2004 |
|
Uklad jest ten sam. Silnik i skrzynia smarowane jednym olejem. Zalecanym olejem przez Honde jest MOTUL. Sam uzywam tego specyfiku (model 5100 10 W40) i skrzynia nadal chodzi glosno, wiec nie w tym rzecz. Po prostu "te typy tak maja" i trzeba sie z tym pogodzic
Paweł RD 04 '92
|
|
|
Dzieju
|
Napisano: Poniedziałek, 05 Czerwca 2006, 1:06:24
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1419 |
Dołączył: 27.11.2004 |
|
Dodam że poziom oleju ma wpływ na zmiane biegów, przy wyższym ( blisko max) zmienia mi sie gorzej czyli jakoś mniej precyzyjnie. Przy poziomie normalnym ( cienka kreska) i ciut poniżej jest zdecydowanie lepiej, biegi wchodzą ciszej i dokładniej. Ja zalewam mobilem.
RD 03
|
|
|