Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Spotkania, wycieczki, zloty... >> Rajd Pustynia Bledowska - Jura krakowsko-czestochowska

  

Strony: 123>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006

Witam

W imieniu organizatorów chciałbym przekazać Wam kilka informacji logistycznych i nie tylko ...

Piątek
1. Dojazd na miejsce noclegu:
http://www.viamichelin.com/viamichelin/gbr/dyn/controller/mapPerformPage?strAddress=&strCP=&strLocation=hutki+kanki&strCountry=1743&image2.x=0&image2.y=0

Osrodek Centuria znajduje sie na bocznej drodze odchodzącej od Trasy Ogrodzieniec - Dąbrowa Górnicza. Jadąc od strony Ogrodzieńca drogą nr 790 po ok. 5-6 kilometrach jazdy dojeżdżamy do drogowskazu "Hutki-Kanki 3 km" - w lewo. Jadac ta droga dojedziemy do ośrodka Centuria (po lewej stronie drogi). Mijamy „mostek” na rzeczce i jadąc ciągle wzdłuż ogrodzenia ośrodka (luźno porozrzucane po lesie domki kampingowe) dojeżdżamy (2km od skrzyżowania) do murowanej kapliczki(po lewej) i skręcamy tuz przed nią w lewo na drogę lesno-piaszczysta. (Ignorujemy zakaz wjazdu) Jadąc wzdłuż metalowego ogrodzenia po lewej stronie wypatrujemy na przedostatniej działce z domkiem typu "Brda" zaparkowanych motocykli czy rozbitych namiotów. Kajtek powinien na Was czekać od wczesnych godzin popołudniowych.


2. Wieczorny grill . Weźcie ze sobą kiełbaskę (lub cos na grilla) i browarki...bo do sklepu daleko )
Uwaga: Sobota jest dniem wyczerpującym fizycznie, trzeba być w dobrej formie dlatego Bardzo Bardzo prosimy o zachowanie umiaru w kwestii ilości spożytych trunków. Impreza "bez hamulcow" jest przewidziana na sobotę i fajnie by było gdyby skończyło sie na paru piwkach do kolacji w piątkowy wieczór.
3. Nocleg w namiotach
Wieczorna ablucja możliwa w węźle sanitarnym w jednym z Domków
Pościeli i ręczników nie zapewnia się

Sobota
0. Pobudka sniadanie
1. 0730 Wyjazd na trasę dojazdowa (onroad) liczącą 59km (w bezpośrednie okolice Krakowa)
2. 0800 Tankowanie motocykli w miejscowości Gotkowice (na trasie Olkusz - Kraków) 15ltr + rezerwa jest ilością całkowicie wystarczająca dla AT do pokonania 60km trasy offroad i dojazdu do cywilizowanej stacji benzynowej po rajdzie
3. 0830 - 0900 Losowanie grup (5 lub 6) i rozdanie roadbookow, objaśnienia trasy
4. 0900 - 0930 Wyjazd 1 grupy (kolejne co 15 min)
5. Powrót do ośrodka około godziny 15-17
6. Kwestia obiadowa. Znów dostępny będzie grill zatem proszę być przygotowanym. Możliwa jest również wycieczka na obiad do Gospody pod zamkiem w Ogrodzieńcu (dokładnie Podzamcze) w podgrupach indywidualnych
7. Nocne Polaków rozmowy

Niedziela
1. Sprzątanie po sobie
2. Powrot do domu


Co jest przydatne w trasie offroad.

1. Mapnik na roadbook (format B5 -zeszyt) . Każdy dostanie roadbook do nawigacji i będzie można na trasie zmieniać prowadzącego.
2. Gogle lub okulary – bo się kurzy
3. Sprawny termostat i układ chłodzenia.
4. Woda - min 1,5l (będzie można dokupić na trasie)
5. Kanapki na droge lub slodycze (dla uzupełnienie energii)
6. Ograniczona do minimum ilość bagaży (kufry sa zbędne - można zgubić )
7. Polecamy wysokie buty z twarda podeszwa i ubiory z protektorami (lepiej na zimne dmuchac a Afyki lekkie nie sa)
8. Opony dowolne. Wprawdzie 90% trasy to off ale spokojnie da się przejechać na wszystkim (nie będzie raczej bardziej ślisko i mokro niż jak jechaliśmy na rekonesans.)


Zapraszamy do wspólnej zabawy – ten rajd trzeba przejechać zespołowo a nie wygrać !!!!




pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria


Ostatnio modyfikowany przez podosek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 223
Dołączył: 12.3.2006
Brzmi groznie



Do zobaczenia


wuja
RD07A '96
DRZ E '04

 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 155
Dołączył: 17.12.2005
Ciekaw jestem jak sprawdzi sie koncepcja imprezy mam pewne wątpliwości co do losowania zespołów i to ze "ten rajd trzeba przejechać zespołowo a nie wygrać". Pewnie się trochę głowiliscie uznaliście ze tak bedzie lepiej. Spoko, mi pasuje jestem elastyczny i juz nie moge się doczekać imprezy. ale....

Losowanie grup >> to nie jest moim zdanim dobry pomysł, skoro nie ważne kto wygra to przynajmniej ludzie dobraliby się tak zeby kazdy miał satysfakcję z imprezy-min. swoje tempo, przejechac czy napierdalac.

Nie ma się co oszukiwać, to właśnie współzawodnictwo i chęć zwyciestwa generuje dodatkowe emocje i późniejszą satysfakcję z tego ze dało się z siebie wszystko. Przeciez nie po to będziemy odkręcać na prostych i zapierdalac po szutrach zeby przegrać, owszem zeby sie dobrze bawić ale rajd sam z siebie to współzawodnictwo i nie ma co mydlic oczu.

Ja w kazdym badz razie mam zamiar sie wyzyc i sprawdzić się na w jeździe po piachu i zajechac crossowe opony.

see you.


Maro
 
Gość
Może trochę off topic, ale czy nie było by dobrym pomysłem zapisanie takiej off roadowej trasy jako sladu na GPS ( najbardziej popularny format garmin a model etrex to 400 złoty ). taki pilk z zapisem trasy łatwo mozna by przesłac i wykorzystać przez tych co z róznych przyczyn nie moga stawić się w wyznaczonym terminie. W trakcie prób znalezienia kilkudziesięcu km w ciekawym terenie przekonałem się że o fajna trasę jest trudno, a nie zawsze trasa dla 4x4 czy enduro jest dobta dla AT / TA . Kilka takich tras z oznczeniem stopnia trudności do pobrania na forum mogo by stanowić pomoc dla początkujących. ( takich jak ja np.). Powoil kompletuje kawałki trasy ( na ile czas i umiejętnośi pozwalaja ) efektem końcowym chętnie sie podziele.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 369
Dołączył: 26.5.2005
Witajcie podzieleam opinie kolegów. Podostek mam taka prośbe napewno ta trase zjechałeś wiele razy wiec to ze na gps-a jjeszcze nie ma opisu to nie kumam i według mnie powinienes ta trase nagrac na DVD oczywiscie z widoku kasku i na forum zamiescic . zawsze to by było łatwiej do tego opis na jakim biegu i z jakimi obrotami a po drugie po co to meczyc sie z jakimis gazetkami mogłeś wymalować na drzewach strzałki bedzie łatwiej a nie tam jakies kartki przekładać i to pewno jak znam Cie to nie co 10 km tylko co 10 m WIEC SAM UROK TAKIEGO RAJDU TO ZNALESC SAMEMU DROGE I JEJ PILNOWANIE A NIE ZE MASZYNKA CI MOWI CO MASZ ROBIĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jesli chodzi o losowanie ekipy to według mnie tez tak nie powinno byc bo jeden chce szaleć na łeb i szyje i zdobyć< 1 Puchar Africa Twin> a drugi chce sprawdzic czy da rade i poradzi sobie w takim terenie, ale ktos powiedział ze czesc z nas zna te tereny a jest ich raptem 5 osób i było by nam łatwiej (chyba ze sie dogadamy )) bo jak wylosuje Pawła z Jasła czy Adama to ja gnojek nie powiem im do roboty a nie jakies odpoczynki na plazy Bładów albo jak wylosuje Pindora to bede musiał sie do niego pasami dopinać bo tyle co on i to w terenie zapier... to moja afri nie pojedzie i do tego niema cxzasu czytać mapy koniec piepszenia spotkamy sie zobaczymy do zobaczenia


N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 38
Dołączył: 19.6.2006
Witam!!!
Nie pogniewacie się że podjade mimo braku na liście (sie za późno jorgnołem) se zdjęcie zrobić i popatrzeć chociarz...
pozdrawiam wojtek!!!
TA 91"


gg 1194640
Pozdrawiam!!!!
 
Gość
Jojna - "wiec to ze na gps-a jjeszcze nie ma opisu to nie kumam i według mnie powinienes ta trase nagrac na DVD oczywiscie z widoku kasku i na forum zamiescic . zawsze to by było łatwiej do tego opis na jakim biegu i z jakimi obrotami a po drugie po co to meczyc sie z jakimis gazetkami" nie w tym rzecz: taki GPS zapis moze się przydać dla kogoś kto pojawi się tam za miesiąc czy rok. Mnie tylo o ciekawą trasę chodzio a nie o odbieranie przyjemności pokonania mniej wprawnych .
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 147
Dołączył: 26.12.2004
To jest jakis "Afrykanski Puchar"?!?! .
To zmienia postac rzeczy,tzn.klama,klama i jeszcze raz klama -zartuje oczywiscie .
Jak dla mnie to dobieranie teamów rowniez uwazam za pomysl.
Lepiej niech sie chlopaki dobiora wedlug - ciśnienia
.
P.S. ja biore na trase ,hmm...mysle ze 0.5l wystarczy
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 369
Dołączył: 26.5.2005
Bedzie Puchar i wiele ciekawych pamiatek w tego rajdu :
np. piasek wszedzie nawet w du...
Łysy 0,5 l to napewno Ci nie starczy


N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Witam

Zaktualizowalem trase dojazdu o mape szczegolowa bezposredniej okolicy Hutki Kanki.

Gdyby ktos mim0 wsztsko mial klopoty z dotarciem na miejsce w piatek
oto tel. do Kajtka: 506-090-223

ja dolaczam w sobote i tel do mnie to 0601 943 216


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 619
Dołączył: 30.1.2005
maro:


Losowanie grup >> to nie jest moim zdanim dobry pomysł, skoro nie ważne kto wygra to przynajmniej ludzie dobraliby się tak zeby kazdy miał satysfakcję z imprezy-min. swoje tempo, przejechac czy napierdalac.



Maro to według ciebie będzie wporzo jak ja np. pojadę w ekipie z Podosem, a dodam, że tą trase przejechaliśmy już kilka razy i znamy ja prawie na pamięć. Jakie masz szanse?
Nie tędy droga………………
Moim zdaniem losowanie grup jest to optymalnym wyjściem z sytuacji. RAJD BŁĘDÓW różni się od rajdów np. samochodowych. Gdzie tam przed każdym dniem rajdu masz zapoznanie z trasą, pilot tworzy opis itd. Tutaj jest zupełnie inaczej. Wcale nie najważniejsze będzie „dzidowanie” czy jak to Łysy pisał ”cały czas klama, „ Lecz nawigacja !!! Panowie ta trasa nie biegnie drogami publicznymi, na których są znaki drogowskazy i w każdym momencie możesz spojrzeć na mapę, … Bo 90% trasy prowadzi przez lasy, pola i tutaj jedyna mapą, na którą będziesz mógł liczyć to będzie ta, którą dostaniesz na starcie (rood book) Wystarczy, że przeoczysz jeden zjazd, wjazd, podjazd nie ważne, to obudzisz się z ręka w nocniku w środku lasu. I co wtedy? Polecisz do rolnika i spytasz się „panie a jak ja dojadę do…. I pokażesz mu mapę roodbooka? To gwarantuje, że zasadzi ci widły w plery
Ten rajd ma na celu podciągnięcie techniki jazdy w terenie nauczenie się sprawnego czytania map tzw. strzałkowych, a nie dzidowanie po 160km/h. !!!!

Do piątku BRUDASY



N 50'18'12.72"
E 19'10'50.18"


Ostatnio modyfikowany przez kajetan
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 200
Dołączył: 13.1.2006
Paczka pampersów mi wystarczy czy mam pomysleć też o bardziej profesjonalnym zabezpieczeniu przed sraczką


„Nigdy nie wiesz co przyjdzie pierwsze: kolejny dzień czy następne życie.”
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 619
Dołączył: 30.1.2005
Może węgiel ? Albo "stoperon" bo tu już jest pełny profesionalizm


N 50'18'12.72"
E 19'10'50.18"
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 155
Dołączył: 17.12.2005
kajetan:

Maro to według ciebie będzie wporzo jak ja np. pojadę w ekipie z Podosem, a dodam, że tą trase przejechaliśmy już kilka razy i znamy ja prawie na pamięć. Jakie masz szanse?



Skoro nie wazne kto wygra tylko czy przejedzie (takie wasze zalozenie) to po co sie martwic o szanse ??? Gdzie tu konsekwencja ??
Z jednej strony zalozenie, ze nie chodzi o wygrana a z drugiej wymuszenie "rownych szans" hmm ?? Przeciez nikt nie bedzie mial pretensji ze szanse byly nie rowne skoro celem jest dobra zabawa.

kajetan:

Ten rajd ma na celu podciągnięcie techniki jazdy w terenie nauczenie się sprawnego czytania map tzw. strzałkowych, a nie dzidowanie po 160km/h. !!!!



Jezdzilem na kilku podobnych rajdach i wiem ze trzaba dzidowac jesli chce sie wygrac. I czaje jak to jest z czytaniem mapy i gubieniem sie, niezla zabawa i adrenalina. kwestia w tym ze kazdy ma inne tempo jazdy i inne nestawienie do niej.

Ale co tam, bedzie dobrze koniec tematu wasza decyzja, tylko chcialem naswietlic pewne kwestie..


Maro


Ostatnio modyfikowany przez maro
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Maro,

jak sie uprzesz to mozesz jechac nawet sam - chocby jutro.
Ale wydawalo nam sie ze fajnie bedzie przejechac w pomieszanych grupach - niekoniecznie wszyscy sie znaja - wiec integracja nie zaszkodzi.
Pozatym dobre rady kolegow co cos umieja do kolegow co jeszcze nie za bardzo sa naprawde pomocne - wiem po sobie.



pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Strony: 123>>

  

     Skocz do forum: