Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> ZABEZPIECZENIE PRZED KRADZIEZA.

  

Strony: <<12
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 264
Dołączył: 14.1.2006
W Allianzie masz stawkę za AC poniżej 10% i rzeczywiście działa. Kiedy latem miałem stłuczkę na moto, bez problemu wypłacili mi odszkodowanie zgodne z wyceną z serwisu. Tak że polecam to rozwiązanie
P.S.
parę dni temu napisałem odpowiedź na tego posta i... poszła się je....
chyba serio oprogramowanie naszego forum już ledwo zipie skoro gubi posty


Africa Twin RD07A CZARNULKA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 97
Dołączył: 4.7.2007
U nas (de) sie to nazywa teilkasko czyli polowakasko jest to na kradziez , pozar i zwierzyne . cena mala mam to juz 8 lat czyli od poczatku afryki.

Przypominam o konkursie na zjadacza Kilometrow 2008 (z nagrodami za udzial tez) tu Linka na Konkurs : http://www.gratis-forum.de/forum/index.html?fnr=91595&enr=689547&show1=1&modus=1&Konkurs_dla_Motocyklistow_.html . Mamy juz 3 uczestnikow jak narazie Afryka gora.


Ostatnio modyfikowany przez dj_1
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 28
Dołączył: 31.12.2007
Czy ktos z Panstwa orientuje sie moze, czy blokada na tarcze XENA XN18 bedzie pasowala do Afri? Chodzi mi o to, ze ta blokada ma bolec "fi 18mm" i nie wiem, czy w tarczy Afryki jest otwor wystarczajacych rozmiarow? Czy jest ktos na tyle uczynny i kolezenski, ze moglby sprawdzic jakiej wielkosci otwory sa w naszych tarczach ? Przeczytalem , ze blokada idealnie pasuje do duzych motocykli, no a Afryka to chyba DUZA SZTUKA !? Pojutrze ide kupic, wiec sprawa raczej pilna ! DZIEKUJE ZA POMOC !!!


Nawet tysiackilometrowa podroz zaczyna sie od malego kroku. (przyslowie chinskie)
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 39
Dołączył: 22.11.2007
ja mam XENA XN 15 z bolcem zdaje sie fi 14mm wchodzi prawie na styk i cos mi sie nie widzi zeby bolec 18 pasowal..
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 115
Dołączył: 26.10.2007
kurcze....z tą xeną to dziwna sprawa, ja wiem ze najporządniejsza na rynku podobno jest, ale ta blokada coś świruje...mam drugą, nie wiem jakie to modele były, wiem że wszystkie oscylowały w granicach 200zł. pierwsza po roku przestała działać całkowicie, drugą mam teraz, i...zmienię baterie na nowe, a ta przy trząśnięciu czasem nie działa, czasem włącza się sama, a czasem włącza się po ściągnięciu z moto!!!!! a do tego jeśli nakryjesz dłonią te dziurki pod którą jest syrena...mało co ją słychać!!! tak że chyba alarm to dość dobry sposób, i porządny łańcuch! zwłaszcza że alarmy mają zazwyczaj jakiś wbudowany akumlator/baterie. odłaczasz akumlator od moto...i dupa...wyje dalej:-) ciężko stwierdzić co lepsze, ale łańcuch i alarm dałby rade:-)


WSK125 '85,Jawa CZ350'89, Dniepr MT11-650'92,Kawasaki GT 750'89,Suzuki DR350SHCsupermoto'94,Suzuki SV650'99,Honda CX500'78,Honda VTR1000F'97,Africa Twin RD07'93...mam nadzieje na długo
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 28
Dołączył: 31.12.2007
No to juz nie wiem ? Zdecydowalem sie kupic lancuch OXFORD PATRIOT CHAIN, 12mm grube ogniwa, odporny na spraj i szlifierki, 1,5 metra dlugosci, jakies dziwne systemy zamykania, itp. Dalej nie wiem co z ta blokada, no bo tez slyszalem, ze XENA to sie lubi nawet na tarczy zablokowac i wtedy dupa zbita na maxa !!! Jeszcze mam do wyboru ABUS DETECTO 8000 , ABUS VICTORY 68 X-PLUS lub OXFORD ALARM DISC LOCK. Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tej materii?


Nawet tysiackilometrowa podroz zaczyna sie od malego kroku. (przyslowie chinskie)
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 39
Dołączył: 22.11.2007
ja mialem na poczatku problemy z XENA do poki nie obczailem, ze na koncu tego bolca jest taki prostokacik.
czesto przy otwieraniu bolec zachaczal tym prostokacikiem o tarcze i wydawalo sie ze blokada sie nie chce otworzyc. wystarczylo obejrzec dobrze cale ustrojstwo i teraz otwieram ja jednym ruchem.

a co do alarmu, to w instrukcji stoi namazane ze czulosc czujnikow ruchu zalezy od polozenia blokady na tarczy, a takze od tego na ktorej tarczy zalozysz, jesli motocykl jest przechylony. pisza, ze trzeba sobie poexperymentowac.
zasadniczo im nizej jest blokada - czyli bardziej w pionie sobie 'zwisa' tym mniejsza czulosc alarmu.

w koncu to 'Intelligent Security'
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 11
Dołączył: 21.9.2007
No u mnie Xena tez swirowala ale bylo to spowodowane albo slabymi bateriami albo zabrudzeniem czy zamoczeniem elementu uaktywniajacego alarm. Wystarczylo przeczyscic i bylo git.
Xeny uzywalem w poprzednim moto teraz w afri i nigdy nie mialem problemow z zalozeniem i sciagnieciem, no moze raz jak przymrozek zlapal
A co do lancucha to mam oxforda monstera 2m przydatny jest taki dlugi jak do jakiegos drzewa sie przypina czy z innymi moto.

Ostatnio modyfikowany przez Adamo
 
Strony: <<12

  

     Skocz do forum: