Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> Czy umarła mi pompa paliwowa?

  

Strony: 12>>
Administrator
Ilość wiadomości: 106
Dołączył: 25.5.2006
Witam,
wczoraj wioząc po raz pierwszy moją śliczną, Krasula zrobiła taki myk jakby jej brakło paliwa, mimo tego, że na tripie było tylko 220km od tankowania. Przełączenie na rezerwę nic nie dało, moto zgasło Dopchałem Ją do stacji, zatankowałem do pełna i dupa. Kręci ale nie pali. Wyjąłem pompę paliwową z tą gumką z ramy i jebłem delikatnie kilka razy o ramę. Z rozpaczy zakręciłem kilka razy i o dziwo moto zagadało. Dziś przejechałem parę kilometrów i było ok. Panowie, czy dojadę dziś do Gdańska? Mam przejechane 39 tys., a na Wybrzeże 300. Ruszę na pewno ale co zrobić jak Krasula powie mi "nie"?


AT RD07 99
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Omin pompe - i miej pelno w baku - grawitacyjnie benzynka daje rade splynac na czas do gaznika. (jak w trampku)
I zamow sobie pompe Mikuni w African Queens


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Administrator
Ilość wiadomości: 106
Dołączył: 25.5.2006
Nie wiesz jaką wewnętrzną średnicę mają przewody paliwowe? I czy wystarczy rurka z tworzywa (to chyba igielit) czy trzeba stalową łączkę zrobić? Nie chciałbym stać się fireballem po drodze


AT RD07 99
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 14.5.2006
Normalne - zawiesil ci sie styk elektryczny w pompie. To sie moze powtorzyc. A wlasciwie napewno sie powtorzy...


RD04 '90
Junak Wciąż Żywy ;-)
Wałbrzych
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Dzis na trasie AT zrobila niespodziewanie buuu i stanela. Mialem niedawno problemy z regulatorem, wstawilem nowy oraz nowy aku wiec podejrzenia padly na pompe. Zdjalem wezyk wychodzacy z pompy i zakrecilem rozrusznikiem. Paliwo nie wyplywalo. Zdjalem wiec wezyk doprowadzajacy wahe i polaczylem oba nasuwajac je na nasadke "8" 1/4 cala . Po tym myku AT zapalila natychmiast. Zadowolony z siebie natychmiast ruszylem, zapominajac o odlaczeniu zasilania do pompy Wiec na pewno pojdzie juz do kosza. Awaria przydazyla sie 140km od tankowania, przejechalem bez pompy kolejne 30km, max jechalem 120km/h i nie zauwazylem zadnych niepokojacych objawow typu przerywanie, szarpanie itp.

Teraz oddaje sie poszukiwaniom pompy. Z tego co wyczytalem na forum pasuja na pewno od: XTZ CBR, ZX9, Od czego jeszcze ?


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 406
Dołączył: 2.2.2007
Wyrazy wspolczucia!

Ale ale ! Nie wyrzucajcie chlopaki tych "zwalonych" pomp. Tu jakas praca wre nad technika ozywiania, ok?

samul


XRV750 RD07A '02
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
uniknąć tych niespodzianek można w prosty sposób. przed sezonem zajżeć do pompy i ocenić jej stan. o pompie powiedziane było już chyba wszystko wystarczy poczytać.


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
podosek:

I zamow sobie pompe Mikuni w African Queens


Odszczekuje! Moja padla wiec zeby nie bylo ze namawiam,


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 264
Dołączył: 14.1.2006
Hej Podos padła Ci podciśnieniowa pompa???


Africa Twin RD07A CZARNULKA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
Umarla, a i owszem.


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 97
Dołączył: 4.7.2007
Ludzie nie zakladajcie pomp mikuni w afri bo bedziecie zalowali, one co chwile szwankuja a w wysokich gorach to juz horror , lepiej naprawic i zmodyfikowac orginal (wstawic diody) .
Krym byl warty wypadu : http://home.tiscali.de/hrecords/attractions.html

Ostatnio modyfikowany przez dj_1
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 24
Dołączył: 28.2.2008
czy zamiast tego mechanicznego styku nie da sie tej pompy popedzic prosta elektroniką ?
Z tego co wiem to pompa dostaje zasilanie ze sterownika ktory dostaje impulsy zaplonowe.
Moze mi ktos da jakies linki gdzie ta pompe mozna dokladnie obejrzec
na fotach , bo mi sie swojej nie chce wyciagac .
Czy zawsze awaria tej pompy to wypalony styk czy bywaja inne awarie wewnetrzne.
Mysle ze ukladzik elektroniczny da sie zrobic bez problemu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 391
Dołączył: 6.2.2006
na stronie gównej jest napisane, pokazane jak to zrobione.


http://www.klanol.neostrada.pl
XLV01 , XRV 07
 
Zarejestrowany
" />
Ilość wiadomości: 356
Dołączył: 8.1.2007
Trzeba przede wszystkim przeczyścić styki pompy bo się przypalają (mi też tak zrobiły). Przy ewentualnej wymianie można spokojnie pakować pompy od Hondy Deauville i CBR F3 - są te same, co w AT. Na allegro jest trochę rozbitków Deauville na części, więc się jakaś pompa na pewno znajdzie.


AT RD07 '98
 
Zarejestrowany
" />
Ilość wiadomości: 356
Dołączył: 8.1.2007
A, pospieszyłem się i niedokładnie - oczywiście od CBR 600F3.


AT RD07 '98
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: