Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> F800GS BMW

  

Strony: <<123456>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 389
Dołączył: 19.1.2005
Fajne filmiki...to chyba STIG


Africa Twin-s
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 200
Dołączył: 13.1.2006
Wygląda bardzo bojowo na pierwszy rzut oka waga 178 kg na sucho , poj. 798 cm o mocy 85 KM przy 7500 obr/min, przedni zawias średnicy 45 mm o skoku 230 mm z regulacją , na przodzie 90/90/21 na tyle 150/70/17 czyli koło od dużego GS-a ( praktyczny brak ogumienia do jazdy po krzokach w tej rozmaiarówce tu akurat dali dupy ) . Możliwość wersji z ABS , zbiornik paliwa 16 litrów , V-Max 207 km/h , od 0 do 100 4 sekundy . Cena wyjściowa to 10600 euro za wersją podstawową + ewentualne akcesoria , cena z max wyposażeniem około 13000 - 13500 euro . Moto wzbudziło dość spore zainteresowanie , ale w większości byli to goście którzy robili fotki i oglądali ( co do sprzedaży to się zobaczy ) , jak dla mnie ma b.małą szanse na konkurowanie z LC8 , jedynym argumentem może być mniej zawodna mechanika ale i tak pewnie zostanie przyjęte z entuzjazmem przez użytkowników śmigiełka wyciętych z plakatu reklamowego BMW


„Nigdy nie wiesz co przyjdzie pierwsze: kolejny dzień czy następne życie.”
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
16 litrów zbiornik ....porażka...no ale jak ktoś lubi przystanki na stacjach
to czemu nie.
Reszta jak masa zawieszenie , przyśpieszenie czy prędkość właściwie może być
tylko jak to wszystko razem będzie działać ... kto to wie?
zobaczymy jak ktoś machnie np 200tyskm....
ale stylistę to mogli by wreszcie zatrudnić a nie sklejać motocykle GS z kilku innych....no chyba że jazda będzie rekompensować ...


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 62
Dołączył: 15.8.2007
Cytuję Miśka z forum trampka:

Właśnie się dowiedziałem wczoraj (info z mototargów w Mediolanie zacytowane za przedstawicielem BMW), że silniki do wszystkich mutacji F 800 będzie robić KYMCO
...czyli nawet BMW będą sklecane przez małe chińskie łapki :banghead:



Ostatnio modyfikowany przez bajrasz
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005














AFRICA TWIN IS THE BEST !!


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 66
Dołączył: 1.11.2007
No i kolejne legendy z mchu i paproci
Kymco jest bardzo porządną firmą robiącą od conajmniej 30 lat silniki i skutery dla Hondy. Nie jest to firma chińska tylko tajwańska. Proponowałbym bez znajomosci tematu nie zabierać głosu.
A ortodoksyjnych Afrykanerów zapewniam, że sa lepsze motocykle od AT ale co poradzic jak sie człowiek zakocha????


To ja.. Ryży Koń
Nie pojechałem na zlot twardzieli... żona mi nie pozwoliła
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Skoro twierdzisz ze są lepsze motocykle od AT to podaj zestawienie , dane parametry wszelkie dane na temat awaryjności , opinie użytkowników nie tylko nowych ale i wiekowych sprzętów oraz wszelkie informacje mogące pomóc w tym porównaniu , który i co ma lepszego itp.....
Owszem jeśli ktoś lubi np BMW to jeśli nawet wypuszczą badziewie to i tak będzie tym jeździł inny twierdzi że tylko Lc8 ...i kupi sobie żeby sprawdzić i polatać tym , ....... każdy ma swoje zapatrywania na jazdę.
Tylko czemu część tych "podróżnikow" po innych motocyklach wraca do AT , dlaczego mimo różnych testów i prób ze strony innych producentów Afryka mimo myśli technicznej z roku 1988 !!!(a licząc wersje Dakarową 1986) nadal daje sobie radę po 19 latach nawet z dużo nowocześniejszymi konkurentami mimo że nie jedzie 200 , nie ma 80-100KM , nie ma wtrysku...... .
Póki co od 19 lat Afryki jeżdżą i mają się całkiem dobrze i myślę że kolejne 20 lat będą sobie latały po świecie.........a konkurencja? no cóż zobaczymy co pokaże czas.
Jest takie powiedzenie są świece i jest NGK......co się potwierdza w praktyce.
Myślę że można to odnieść w pewnym sensie do Afryki.
Ale nikt nikomu nie każe jeździć Afryką ...../// "są przecież lepsze motocykle"///



RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 200
Dołączył: 13.1.2006
20 lat temu to Kymco robiło agregaty prądotwórcze i pompy a nie silniki dla Hondy . Pierwszy zajebisty skuter tej marki niejaki Dink wyszedł wiosną 1991 roku w Italii gdzie kosztował 50 % taniej niż honda Dio i jak szybko wszedł tak jeszcze szybciej zniknął z rynku ponieważ była to totalna porażka . Polska jest chyba jedynym krajem na świecie gdzie sprzedawcy Tajwanu i Chińszczyzny wbijają do głowy klientom że Kymco czy jakiś Chujosąg to licencyjne pojazdy Hondy , Panowie to jest po prostu żenada i oszustwo . Kwestię lepszości innych moto nad Africą pozostawiam bez komentarza bo jedni preferują majteczki w kropeczki a inni chodzą bez .


„Nigdy nie wiesz co przyjdzie pierwsze: kolejny dzień czy następne życie.”
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Ryży, nie wiem skąd bierzesz wiedze ale nie radził bym Ci na forum AT pisać że są lepsze motocykle niż AT

co do kymco i hondy to pierwsze słysze. wiem że Dealim kupił pare starych projektów silników od Hondy na małe pojemnosci i pakuje to do skuterów. Koledzy na takich własnie 125ccm skuterach porobili po 50 000km i dalej to to jeździ nawet bez awaryjnie w porównaniu do Kimco


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 66
Dołączył: 1.11.2007
Hehehe wsadziłem kij w mrowisko Jeden gra na fortepianie a drugiemu sie nogi pocą. Sam śmigam Afryką i wiem, że jej nie sprzedam. Ma ona wiele zalet ale ma i wady. Można ja podsumować w ten sposób: Stosunek, o przepraszam, iloraz plusów dodatnich do plusów ujemnych jest jeden z lepszych na rynku. Wszystko zależy od tego do czego ma motocykl służyć. Afryka jest w miare uniwersalna ale jest na granicy twierdzenia, że jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego. Ale na granicy. Niewątpliwa zaletą jest trwałość, ale mocy to juz jest mało. Zawieszenie wymaga poprawek. Praktycznie przydałoby się założyc Boano i Ohlinsa. W RD07 skasztanili zbiornik paliwa na maxa. System mocowania zębatki zdawczej to totalna porazka. No i tak mozna sobie wynajdywac to i owo. Ogólnie porównywanie na przykład BMW z KTM i AT jest zupełnie bez sensu... To tak jakby porównywać (bez analogii) Ciężarówkę, kombi i terenówkę. Mają kilka cech, które je łączą ale maja zupełnie inne przeznaczenie.


Ale od razu widać kto da się za swoja Afrykę poćwiartować

A co do Kymco to ... nie chce mi się z wami gadać Poszukajcie informacji i wtedy pogadamy


To ja.. Ryży Koń
Nie pojechałem na zlot twardzieli... żona mi nie pozwoliła


Ostatnio modyfikowany przez Ryzy
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 566
Dołączył: 15.2.2006
hmm zobaczymy jak to bedzie produkowane ..
najbardziej weryfikowane bedzie przez Niemiecki rynek...

Ja np. się raczej z At nie rozstnane. ewentualnie cośś dokupie ..
Tia rocznik mam 91 to i pieniedzy dobrych nie wezme .. szkoda...

jak juz piszecie ,,wierszyki" to i ja.,
jeden lubi ogórki a drugi Ogrodnika córki..


Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
http://www.warszawska347.com/kymcohistoria.html


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 62
Dołączył: 15.8.2007
rambo-plus za czujność
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 66
Dołączył: 1.11.2007
No i jednak mam rację co?



To ja.. Ryży Koń
Nie pojechałem na zlot twardzieli... żona mi nie pozwoliła
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
KYMCO zrobiło na mnie piorunujące wrażenie
Tak pięknie napisali, ile rynków podbili, jaka światowa renoma, 30 lat wspólnej produkcji z Hondą /do 1993 roku/ - pełen odlot i szacun
Ale, że człek to takie niepokorne dzieło Ojca Stworzyciela to poszukałem i znalazłem:
- w Niemczech jest cirka 500 ofert sprzedaży /zdecydowana większość ofert dealerskich czyli sprzętów nowych/ tego "cuda" w tym 60% stanowią ATV o pojemności od 50-300 cm. Najstarszy oferowany "motocykl" pochodzi z 1997 roku /pewnie dopiero wtedy ta ich "renoma" dotarła do Niemiec a za coś kole 600 EU można kupić wypasione enduro Kymco z 2004 roku /żeby Afri miała takie ceny/. Jedyny "wielkopojemnościowy" produkt/ to 500 cm w maxi skuterze o egzotycznej nazwie Xciting, który jest oferowany na motoscoucie w ilości 13 sztuk z czego większość to oferty dealerów czyli nufffki sztuki /baaaardzo popularny!!!/,
- w USA sprawa podboju rynku przedstawia się jeszcze bardziej imponująco, na dwóch stronach w tym na hameryckim ebay-u znalazłem 1 /słownie jeden/ oferowany egzemplarz tego cudu techniki, akurat szczęśliwy nabywca pozbywa się Xcitinga z 2006 roku - wiele to się nim nie nacieszył /innych motocykli marki KYMCO w ofertach hameryckich mnie się znaleźć nie udało /.
Panowie bzdur można napisać wiele a każde zestawienie, test czy dziennikarska ocena będzie subiektywna. Nie kwestionuję, że Kymco wygrało czy tam zajęło drugie miejsce w teście tylko skromnie pytam: kto?, za ile?, dla kogo? i na podstawie jakich kryteriów test przeprowadzał? Zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych można rozpisać przetarg, ustanowić fafnaście kryteriów a na koniec-jako ostatnie dopisać, że szef firmy musi nazywać się Nowak i wszyscy Kowalscy mają posprzątane a przetarg odbył się "jak najbardziej zgodnie z obowiązującym prawem".
Znalazłem sporo info o tej firmie ale dotyczą one tylko w niewielkim promilu produkcji skuterów a ostatnio ATV. Jeśli nawet przyjąć, że ktoś produkuje przez 30 lat motocykle na czyjejś tam licencji to wcale nie znaczy, że osiągnął „mistrzostwo świata” polecam produkowanego przez prawie 20 lat polskiego Poloneza lub indyjskiego Enfilda /więcej doświadczeń produkcyjnych i licencja godna /. Tajwan jest czołowym tygrysem Azji ale raczej w elektronice niż mechanice - Ja tam w te ich 800 centymetrowe silniki nie bardzo wierzę ale jak Bawaria tak zdecydowała to ich sprawa .
Generalnie to mnie ta cała sprawa kałem śmierdzi - chyba Nas ktoś w wała robi z tym silnikiem Kymco do Gs-a - obstawiam, że to PROWOKACJA

Ostatnio modyfikowany przez Pawel_z_Jasla
 
Strony: <<123456>>

  

     Skocz do forum: