Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Inne tematy >> F800GS BMW

  

Strony: <<123456>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Ale co Wam powiem to Wam powiem... Po AT w tym motocyklu będzie się miało niedosyt jeśli chodzi o oświetlenie drogi nocą. Bo co taka lampka sobie może... Dwie duże, okrągłe lampy to jest jednak moc.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 66
Dołączył: 1.11.2007
Obawiam się że możesz być w mylnym błędzie co do oświetlenia ale czas pokaże. Ja twierdzę ze odbłyśnik wielopolowy bedzie lepiej się sprawdzał. Tak cos mi się wydaje, że ta lampa jest montowana również w maszynach mogących latać 2zł 20gr a tam dobrze jest widziać co sie dzieje przed motocyklem. A BMW... no cóz... konkurencja powinna zacząć trzęść gaciami. Oczywiście jedynie cena może odstręczac od tego motocykla. W sumie to chyba Niemcy popatrzyli wstecz i połączyli doświadczenia AT i Supertenery. Jedyna rzecz jaka mi przeszkadza to brak osłony silnika od przodu/dołu. To może być bolesne. Poza tym... rewela.


To ja.. Ryży Koń
Nie pojechałem na zlot twardzieli... żona mi nie pozwoliła
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
POniewaz sie nudze wrzucam kilka innych zdjatek, ktore dadza poglad na gieesa.







Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 572
Dołączył: 2.3.2006
Przyznam że na pierwszy rzut oka bardzo podoba mi się ten motocykl. A dalej poczekam na wasze opinie oraz na możliwość zobaczenia go "na żywo" ... a co do gmoli, osłony silnika, handbarów i innych ważnych elementów to myślę, że firmy akcesoryjne się tym zajmą. Może nawet samo BMW. To tak jak w projektowaniu - jeśli podstawa jest OK to i dodatki można dopasować.

Dzięki za informacje może kiedyś i w H coś ruszy


szczęśliwy... Zakochany... MĄŻ...

Ostatnio modyfikowany przez szymek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 401
Dołączył: 5.4.2006
jak patrzę na osłonę silnika i ten wydech to długiego życia mu nie wróżę...


AT RD07A/B '96
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
baaardzo fajnie sie to prezentuje. tylko brak to skutecznej z AT osłony przed wiatrem i deszczem


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 853
Dołączył: 11.1.2006
bardzo fajny motocykl, nie powiem - podoba mi sie. Jak bym mial zmienic - to bym rozwazal ten.

Zauwazalna wada to szerokosc zadka - znowu nie zostawiajaca miejsca na kufry o szerokosci nieprzekraczajacej szerokosc autobusu. Ale pozostale parametry i widok narazie nia 5kę (zwlaszcza przy nowym trampku...)

Stawiam 12 tys euro.


pozdrawiam Podos, '03 RD07A
Moja Galeria


Ostatnio modyfikowany przez podosek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 433
Dołączył: 21.4.2005
Niby fajny ale u nas na rynku bedzie mial ciezki czas ten motor.

Raz, ze drogi bedzie. Dwa, ze potrzeba go jeszcze sporo wyposazyc aby w pole ruszyc.

Zobaczymy, moze go w PL beda produkowac jak MANa...


QrczaQ, كَلِمَة نِدَاء في التِّليفُون سَمَّى فــــعــــــــل
N 46 14'42.94" E6 01'38.10"
www.flickr.com/photos/qrczaq
http://qrczaq.blogspot.com/
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 126
Dołączył: 18.9.2005
Mr QQ
MANa to fakt robią w Polsce ale tylko dla rynków wschodzacych czyli mówiąć po polsku takie maszyny co to nie spełniaja norm obowiazujacy w w UE

Popatrzcie na ceny F800 S i ST nie są tak kosmiczne jak w przypadku boxerów pędzonych kardanem .
MMA



RD04 >>> RD07A
Warszawa
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Mnie tam się BARDZO podoba tym szczególniej, że jest to chyba pierwsze moto, które po Afri poszło we właściwym kierunku /w przeciwieństwie do wiadra, sromów i innych gadżeciarskich pseudo-enduro/. Kilka rozwiązań jest chyba szczególnie ciekawych. O ile mnie wzrok nie myli to zawias przedni wygląda bardzo solidnie /ponoć jest w pełni regulowany/ a tył też ma po prawej stronie magiczne pokrętło – może być ciekawie. Mam tylko nadzieję, że katalizator będzie w cywilizowany sposób do pominięcia i wyjeb… a cała reszta w tym osłona silnika z prawdziwego zdarzenia i szerokość ze skrzynkami da się jakoś „obejść”. Moim zdaniem 5+ /w skali 6-stopniowej/, „5” – za motocykl a „+” za /mam nadzieję/ zmobilizowanie innych producentów w tym i Hondy do podjęcia „rękawicy”.

Ps.
Puszku drogi mnie tam nigdy do głowy by nie przyszło złego słowa o AT powiedzieć ale nieraz pokląłem sobie solidnie przy stawianiu czy wyciąganiu z błota królowej – może ten „rotax” będzie choć z 20 kg. lżejszy a i dodatkowe 25 KM też w terenie nie zaszkodzi
Czekam na kolejne dane techniczne szczególnie na wagę, skoki zawieszeń i autonomie "paliwową".
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 371
Dołączył: 30.3.2005
Jestem mocno zaciekawiony tym czyms Jesli tylko cena bedzie gdies w okolicach Varadero to ma duze szanse pojawic sie w moim garazu w przyslym roku,
Pozyjemy, zobaczymy

Cement

PS: To wlasciwie pierwsza reklama na moja AT, ktorej musze sie z zalem pozbyc z racji okreslonych w czesci "UWAGA, SKRADZIONO", wiec jesli jest ktos juz zainteresowany, to zapraszam do kontaku mailowego


RD07 ´94 kocie oczy - PERŁA PUSTYNI ... byla

Bratislava, Slovensko
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 566
Dołączył: 15.2.2006
No ładne ale Gutek jakoś mi sie bardziej podoba...

Ale zakłdam ,że ta 800 bedzie zdeka wieksza od 650 gS. ..

a na Takim 650GS to wygladam jak na rowerku BOBO...

Także propocjonalen moto do wzrostu 180 cm..//

tak mi się wydaje/..


Sprzedam RD04 91r. czas na coś nowszego... Już nie sprzedaje co stare to jare,
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 193
Dołączył: 21.7.2006
rambo:
baaardzo fajnie sie to prezentuje. tylko brak to skutecznej z AT osłony przed wiatrem i deszczem

Co prawda to prawda. Oj najeżdziłem sie w zeszłym tygodniu różnymi moto i jeżeli chodzi o osłonę przed wiatrem (ostatnio bardzo zimnym) to Afryczka ma najlepszą.


Prowadź motocykl tak, jak byś chciał żeby to robiły twoje dzieci...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 111
Dołączył: 13.11.2006
sambor1965:
Czuje, ze nim dlugo i daleko pojezdze...


szczerze Ci tego Sambor zycze ale jesli to moto ma byc w podobny sposob naszpikowane elektronika jak 1200GS to zapomnij o wypadach typu Pamir highway czy Himalaje. ja na 1200GS zrobilem co prawda dopiero 13tys km ale juz widze ze jedyne co samodzielnie mozna przy takim sprzecie zrobic to wymiana plynow, filtrow, swiec, klockow i naprawy opon. Nie ma takiej opcji zeby jakikolwiek zepsuty podzespol zamienic na nieoryginalny lub po "partyzancku" gdzies tam naprawic 3 tys km. nad poziomem morza, 8 tys km od najblizszego ASO. Doswiadczylem tego na wlasnej skorze bo moto juz raz mnie zawiodlo (awaria elektroniki - nienaprawialne samodzielnie) i szczescie w nieszczesciu ze stalo sie to pod Bukaresztem gdzie jest ASO BMW ale 2 dni wakacji mialem w plecy. Z tego co widze na zdjeciach to 800GS jest narazony na ta sama usterke. Chodzi o elektroniczny immobilizer EWS.

sambor1965:
... Ale Afryka nie jest na sprzedaz


I slusznie. Ja - kiblujac bezczynnie 2 dni w Bukareszcie - utwierdzilem sie w przekonaniu ze dobrze zrobilem nie sprzedajac AT. GS nie jest motocyklem do zwiedzania malocywilizowanych stron swiata. Wbrew temu co o nim sadze - to pozatym jest to rewelacyjna maszyna i jezdzi mi sie nia wysmienicie ale mozna sobie nia pojechac np. na Nordkapp, skad w razie czego sciagnie cie laweta do Oslo w ramach gwarancji ale juz w Biszkeku to bylby problem tym bardziej dla mnie to wazne bo preferuje podroze solo
800GS zapowiada sie super. 85KM mocy, 21 cali kolo przod, i chyba calkiem fajna zawiecha. Od wtryskow nie ma odwrotu jak to gdzies tam Pastor napisal ale wszystkie inne rozwiazania oparte na elektronice w globtrotterskim motocyklu to POMYŁKA. Oby ten sprzet taki nie byl - to wtedy zamienie 12GS na niego (jak raty splace - heh)



AT RD07 & CBR600F & 12GS - nie gryza sie

nowe gg: 2597944, stare zepsulo sie


Ostatnio modyfikowany przez kamaz
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
kamaz:
[GS nie jest motocyklem do zwiedzania malocywilizowanych stron swiata.

Nic dodać, nic ująć
No i zapewniam Cię, że Sambor zdaje sobie z tego sprawę
Zdrowia



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Strony: <<123456>>

  

     Skocz do forum: