Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> w co warto zainwestowac w Transalpa???

  

Strony: <<123>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 189
Dołączył: 15.9.2005
bede Was gnebil z tym dzialem dla transalpa na tym forum do upadlego
a jak nie zrobicie tego dla transalpowcow ktorzy sa jakby nie mowic bezdomnie na polskim internecie to jak zobacze goscia na afryce na mojej drodze to... i nie ma zlituj sie

Transalpowcy calej polski nie dajmy sie stlamsic Afrykanom!!!!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 30
Dołączył: 4.6.2005
koks:
Transalp jest bardziej uniwersalny niz afryka i mniej awaryjny.


Niiieeee, no, weźcie go! Koks, ty normalnie grzebiesz w bombie!
Miałeś kiedyś Afrysię? Skąd takie stwierdzenie?
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 189
Dołączył: 15.9.2005
bo mam trampka i wiem co mowie 1
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
koks mial na mysli chyba ze trampek bardziej uniewrsalny jest, bo lzejszy i nizszy. nawet laki na nich smigaja. a mniej awaryjny bo tez prostszy od afryczki, wiec mniej sie psuja od AT


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
chodziło mi ze laski na trampkach śmigaja, bo na afryczce kurde jeszcze nie widzialem


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 146
Dołączył: 3.10.2005
No a ja już taką parę widziałem. On na GS 650 a ona na Africe. I nawet obstawialiśmy że pojadą odwrotnie, ale nie!!
Ona nawet kombinezon miała pod kolor AT


Szerokich winkli RD07 93'
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
O kurcze jakie ostre gadki w tym temacie.Koks nie obraz Sie, inni posiadacze Trampkow tez niech nie maja mi za zle tych slow, Trampi moze i jest super uniwersalny, niezniszczalny i w ogule, ale ja jadac nim czuje sie jak na koreanskiej podrobce Afryki...Mysle ze kiedys i Transalpowicze z naszej stronki przesiadol Sie wreszcie na AT-warto.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
hehehhe, na ostro idzie, chyba bede sledził ten temat
mnie tam trampki sie podobają i nie mam nic przeciw, czasami nawet bym sie takim wehikulem bryknął choc mam innego bicykla
pozdrawiam !!
p e a c e czarni bracia




98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 189
Dołączył: 15.9.2005
AT b. mi sie podoba tylko ciezkie to krowsko jak cholera - zeby ja odchudzili jak gs1200 i dolozyli ze 100cc to by byl fajniejszy
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Koksik odrobinke pokory - rozumiem, że nigdy nie miałeś AT więc nie bardzo kumam dlaczego masz o niej takie negatywne zdanie. Poprzednim moim motorkiem /o czym już kilka razy pisałem/ był własnie Trampek, którym zrobiłek kilkadziesiat tysiaków /nigdy mnie nie zawiódł i złego słowa o nim nie powiem choć oczywiście moduł mi w nim padł/. Powiem ci trzy rzeczy:
1. co do wagi to przesadzasz róznica nie jest wcale taka ogromna,
2. awaryjność to też bajka - do Afri też nie zagladam i mam wrażenie, że np. na gorszej jakości paliwo jest bardziej odporna /w Trampku strzeliło mi spieka na wydechowym po rumuńsko-mołdawsko-ukraińskim paliwie/,
3. To co pisze Guzzi też jest po cześci prawdą - Afri jest na 100% stabilniejsza i sztywniejsza przy wiekszym obciążeniu np. w szybko pokonywanych łukach i, że tak powiem bardziej "metalowa" niż "plastikowa".
Co do BMW to jest znana zasada wynikająca z tego skrótu /Będziesz Miał Wydatki/ - motorek niemal bezawartyjny tylko skrzynia, sprzegło, reakcja na otwarcie przepustnicy /Kajtek wie co mówie bo na Foluszu testował boksera/ i ta CENA -
POWODZENIA I UDANEJ PRACY NAD DZIAŁEM TRANSALP
Ps.
Pełny RESPECT dla Transalpa ale to że ty w środku bomby grzebiesz to jest jednak prawda - - strzelisz se samobuja jak kibic Legi Warszawa w klubowym szaliku i sektorze Wisły Kraków -
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 619
Dołączył: 30.1.2005

Ja wiem,ze jesteś w swoim TA ale to wcale nie znaczy ,że masz krytykować Afri .
To ,ze ktoś pisze ,że według niego AFRI jest lepsza od trampa ,to nie bierze sie to z nieba tylko zazwyczaj z doświadczenia i ujeżdzania kiedyś trampka (Paweł z Jasła)
A co ty mozesz powiedzieć o AT ?
Tak więc wyluzuj i szanuj nas pośiadaczy AT.
Pzdr.


Ps. Grzebanie w bombie jest dośc ryzykowne


N 50'18'12.72"
E 19'10'50.18"


Ostatnio modyfikowany przez kajetan
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 323
Dołączył: 16.5.2005
święte słowa w Kajtkowym ps.ie- bez obrazy dla transalpowców- ale otwarte walenie w AT na forum AT to zakrawa na .... koks, ty się po prostu wystawiasz....zwróć uwagę, że pozostali trapidriverzy nie opluwają AT...
ps. a swoją drogą pomyślcie , jak musiał wyglądać Paweł Jasielski na Trapie...pzdr, jarek 1


Rd07A '02
N 51º 52’57,12’’
E 21º 41’15,90’’
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
A to złosliwa bestia z tego Jareczka - a jak miałem wyglądać - jak koń na dżokeju albo słoń na rowerze ale teraz odkąd pomykam Afri wszystkie moje, czasem to sie aż ogonić nie moge i wtedy wystarczy że kask zdejme i cała pryska -mam nadzieje, że Koks podejmie "samokrytykę" i sie na Nas nie obrazi - Londyn-halo Londyn.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
jak dla mnie to tresc waszych wypowiedzi pod tym postem jest najgłupsza z całego forum odkąd tu jestem. protestuje dla mnie czy dla Pawła z Jasła zalety i wady obu motorów są oczywiste, niewiem kto jeszcze mial prezyjemnosć użytkować oby tych motocykle, ale najeżdzanie z jednej strony na TA a zdrugiej na AT to jakaś paranoja. to jak by brat na brata z nożem...
moim skromnym subiektywnym zdaniem, oba są bardzo dobre acz o troche odmiennym dla mnie zastosowaniu. ośmiele sie nawet stwierdzić ze ludzie dosiadający At i TA sa z goła na tyle do siebie podobni jak obie maszyny. wszystkich użytkowników Transalpa i Afrika twin jakich znam to spoko goście są. indywidualiści, z charakterem, nieugieci w walce, ot taki to typ człowieka zatem chciałbym aby spór został zakończony!

PS: Koks, ty prowodyrze jeden! bo to od ciebie sie zaczelo, jak masz jakis problem z TA to pisz dalej pod tym tytulem(w co zainwest...) chętnie podziele sie z Toba moja opinia, pomoge w kwesti technicznej choc niektorzy uwarzaja że mam problemy z podstawową techniką motocyklową zatem PEACE 1


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 325
Dołączył: 26.5.2005
Widze, ze Rambo rozbroil wszystkie miny i bomby...
Ale wrocmy do tematu
Warto zamontowac w maszynie licznik elektroniczny typu rowerowego pod watunkiem, ze wskazuje predkosci powyzej 99 km/h. Bedzie to taki maly i raczej bezawaryjny tripmaster. Ja juz taki sobie sprawilem po przygodach licznikowych ostatnich wakacji. Spisuje sie wzorowo chociaz nie jestem pewien jak go ustawic - czy ma wskazywac predkosci i dlugosc identyczna jak motocyklowy? Czy moze ustawic zgodnie z zaleceniami producenta licznika? Wiem z przeprowadzonych prob, ze wskazania sa rozne.
Ma ktos z tym doswiadczenie?


RobiFire
Transalp '98
DT 125 '97
Zmienilem nr telefonu!
 
Strony: <<123>>

  

     Skocz do forum: