koks
|
Napisano: Sobota, 22 Października 2005, 20:06:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 189 |
Dołączył: 15.9.2005 |
|
bede Was gnebil z tym dzialem dla transalpa na tym forum do upadlego a jak nie zrobicie tego dla transalpowcow ktorzy sa jakby nie mowic bezdomnie na polskim internecie to jak zobacze goscia na afryce na mojej drodze to... i nie ma zlituj sie
Transalpowcy calej polski nie dajmy sie stlamsic Afrykanom!!!!
|
|
|
Thomas
|
Napisano: Niedziela, 23 Października 2005, 20:05:56
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 30 |
Dołączył: 4.6.2005 |
|
koks: | Transalp jest bardziej uniwersalny niz afryka i mniej awaryjny. |
Niiieeee, no, weźcie go! Koks, ty normalnie grzebiesz w bombie! Miałeś kiedyś Afrysię? Skąd takie stwierdzenie?
|
|
|
koks
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Października 2005, 12:17:14
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 189 |
Dołączył: 15.9.2005 |
|
bo mam trampka i wiem co mowie 1
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Października 2005, 13:23:37
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
koks mial na mysli chyba ze trampek bardziej uniewrsalny jest, bo lzejszy i nizszy. nawet laki na nich smigaja. a mniej awaryjny bo tez prostszy od afryczki, wiec mniej sie psuja od AT
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
rambo
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Października 2005, 15:28:55
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
chodziło mi ze laski na trampkach śmigaja, bo na afryczce kurde jeszcze nie widzialem
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
mateo
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Października 2005, 19:45:54
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 146 |
Dołączył: 3.10.2005 |
|
No a ja już taką parę widziałem. On na GS 650 a ona na Africe. I nawet obstawialiśmy że pojadą odwrotnie, ale nie!! Ona nawet kombinezon miała pod kolor AT
Szerokich winkli RD07 93'
|
|
|
guzziboy
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Października 2005, 20:43:16
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 340 |
Dołączył: 31.10.2004 |
|
O kurcze jakie ostre gadki w tym temacie.Koks nie obraz Sie, inni posiadacze Trampkow tez niech nie maja mi za zle tych slow, Trampi moze i jest super uniwersalny, niezniszczalny i w ogule, ale ja jadac nim czuje sie jak na koreanskiej podrobce Afryki...Mysle ze kiedys i Transalpowicze z naszej stronki przesiadol Sie wreszcie na AT-warto.
|
|
|
zibiano
|
Napisano: Poniedziałek, 24 Października 2005, 21:25:24
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 826 |
Dołączył: 18.10.2004 |
|
hehehhe, na ostro idzie, chyba bede sledził ten temat mnie tam trampki sie podobają i nie mam nic przeciw, czasami nawet bym sie takim wehikulem bryknął choc mam innego bicykla pozdrawiam !! p e a c e czarni bracia
98' real nigaz never die
|
|
|
koks
|
Napisano: Wtorek, 25 Października 2005, 3:37:46
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 189 |
Dołączył: 15.9.2005 |
|
AT b. mi sie podoba tylko ciezkie to krowsko jak cholera - zeby ja odchudzili jak gs1200 i dolozyli ze 100cc to by byl fajniejszy
|
|
|
Pawel_z_Jasla
|
Napisano: Wtorek, 25 Października 2005, 8:48:25
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 960 |
Dołączył: 13.11.2004 |
|
Koksik odrobinke pokory - rozumiem, że nigdy nie miałeś AT więc nie bardzo kumam dlaczego masz o niej takie negatywne zdanie. Poprzednim moim motorkiem /o czym już kilka razy pisałem/ był własnie Trampek, którym zrobiłek kilkadziesiat tysiaków /nigdy mnie nie zawiódł i złego słowa o nim nie powiem choć oczywiście moduł mi w nim padł/. Powiem ci trzy rzeczy: 1. co do wagi to przesadzasz róznica nie jest wcale taka ogromna, 2. awaryjność to też bajka - do Afri też nie zagladam i mam wrażenie, że np. na gorszej jakości paliwo jest bardziej odporna /w Trampku strzeliło mi spieka na wydechowym po rumuńsko-mołdawsko-ukraińskim paliwie/, 3. To co pisze Guzzi też jest po cześci prawdą - Afri jest na 100% stabilniejsza i sztywniejsza przy wiekszym obciążeniu np. w szybko pokonywanych łukach i, że tak powiem bardziej "metalowa" niż "plastikowa". Co do BMW to jest znana zasada wynikająca z tego skrótu /Będziesz Miał Wydatki/ - motorek niemal bezawartyjny tylko skrzynia, sprzegło, reakcja na otwarcie przepustnicy /Kajtek wie co mówie bo na Foluszu testował boksera/ i ta CENA - POWODZENIA I UDANEJ PRACY NAD DZIAŁEM TRANSALP Ps. Pełny RESPECT dla Transalpa ale to że ty w środku bomby grzebiesz to jest jednak prawda - - strzelisz se samobuja jak kibic Legi Warszawa w klubowym szaliku i sektorze Wisły Kraków -
|
|
|
kajetan
|
Napisano: Wtorek, 25 Października 2005, 10:12:54
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 619 |
Dołączył: 30.1.2005 |
|
Ja wiem,ze jesteś w swoim TA ale to wcale nie znaczy ,że masz krytykować Afri . To ,ze ktoś pisze ,że według niego AFRI jest lepsza od trampa ,to nie bierze sie to z nieba tylko zazwyczaj z doświadczenia i ujeżdzania kiedyś trampka (Paweł z Jasła) A co ty mozesz powiedzieć o AT ? Tak więc wyluzuj i szanuj nas pośiadaczy AT. Pzdr.
Ps. Grzebanie w bombie jest dośc ryzykowne
N 50'18'12.72" E 19'10'50.18"
Ostatnio modyfikowany przez kajetan
|
|
|
jarek
|
Napisano: Wtorek, 25 Października 2005, 13:34:48
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 323 |
Dołączył: 16.5.2005 |
|
święte słowa w Kajtkowym ps.ie- bez obrazy dla transalpowców- ale otwarte walenie w AT na forum AT to zakrawa na .... koks, ty się po prostu wystawiasz....zwróć uwagę, że pozostali trapidriverzy nie opluwają AT... ps. a swoją drogą pomyślcie , jak musiał wyglądać Paweł Jasielski na Trapie...pzdr, jarek 1
Rd07A '02 N 51º 52’57,12’’ E 21º 41’15,90’’
|
|
|
Pawel_z_Jasla
|
Napisano: Wtorek, 25 Października 2005, 14:41:39
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 960 |
Dołączył: 13.11.2004 |
|
A to złosliwa bestia z tego Jareczka - a jak miałem wyglądać - jak koń na dżokeju albo słoń na rowerze ale teraz odkąd pomykam Afri wszystkie moje, czasem to sie aż ogonić nie moge i wtedy wystarczy że kask zdejme i cała pryska -mam nadzieje, że Koks podejmie "samokrytykę" i sie na Nas nie obrazi - Londyn-halo Londyn.
|
|
|
rambo
|
Napisano: Wtorek, 25 Października 2005, 16:22:57
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 1710 |
Dołączył: 11.3.2005 |
|
jak dla mnie to tresc waszych wypowiedzi pod tym postem jest najgłupsza z całego forum odkąd tu jestem. protestuje dla mnie czy dla Pawła z Jasła zalety i wady obu motorów są oczywiste, niewiem kto jeszcze mial prezyjemnosć użytkować oby tych motocykle, ale najeżdzanie z jednej strony na TA a zdrugiej na AT to jakaś paranoja. to jak by brat na brata z nożem... moim skromnym subiektywnym zdaniem, oba są bardzo dobre acz o troche odmiennym dla mnie zastosowaniu. ośmiele sie nawet stwierdzić ze ludzie dosiadający At i TA sa z goła na tyle do siebie podobni jak obie maszyny. wszystkich użytkowników Transalpa i Afrika twin jakich znam to spoko goście są. indywidualiści, z charakterem, nieugieci w walce, ot taki to typ człowieka zatem chciałbym aby spór został zakończony!
PS: Koks, ty prowodyrze jeden! bo to od ciebie sie zaczelo, jak masz jakis problem z TA to pisz dalej pod tym tytulem(w co zainwest...) chętnie podziele sie z Toba moja opinia, pomoge w kwesti technicznej choc niektorzy uwarzaja że mam problemy z podstawową techniką motocyklową zatem PEACE 1
XRV 750 HRC XL 1000 V
|
|
|
robifire
|
Napisano: Środa, 26 Października 2005, 8:54:41
|
|
|
Zarejestrowany |
|
|
|
Ilość wiadomości: 325 |
Dołączył: 26.5.2005 |
|
Widze, ze Rambo rozbroil wszystkie miny i bomby... Ale wrocmy do tematu Warto zamontowac w maszynie licznik elektroniczny typu rowerowego pod watunkiem, ze wskazuje predkosci powyzej 99 km/h. Bedzie to taki maly i raczej bezawaryjny tripmaster. Ja juz taki sobie sprawilem po przygodach licznikowych ostatnich wakacji. Spisuje sie wzorowo chociaz nie jestem pewien jak go ustawic - czy ma wskazywac predkosci i dlugosc identyczna jak motocyklowy? Czy moze ustawic zgodnie z zaleceniami producenta licznika? Wiem z przeprowadzonych prob, ze wskazania sa rozne. Ma ktos z tym doswiadczenie?
RobiFire Transalp '98 DT 125 '97 Zmienilem nr telefonu!
|
|
|