Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Opony dętkowe, czy bezdętkowe

  

Strony: <<123
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
chinol:
najprawdopodobniej spowodowane to jest ciemnymi siłami mocy

u mnie zawsze pomagała wymiana zaworka w detce moze wymień jeszcze raz wentyl.



Te siły mocy to wasze chińskie dętki. Kupta se normalne firmowe i będziecie
mili ciśnienie jak trza. Mnie jakoś nie chce schodzić. Ino że ni mom ani jednej chińskiej. Nawet po zimie nie schodzi luft.. Tak to .
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
Artur_ntv:
Pawel_z_Jasla:
A co potem zrobiłeś z dętką -


Woze jako zapas. Nie zawsze jest czas i warunki na wymiane lub klejenie detki. A tak zapodajesz spray i po 2 minutach znow jestes w trasie. A ze 30zl w postaci detki jestes w plecy? Coz, wygoda kosztuje...


Jakoś mnie nigdy ten spray nie pomógł. Za to raz mi wybuch
Spray jest do dupy i konieC. Nie róbta ludziom wody z muzga.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
Pretor napisał
"Zagadnąłem o oponach bo mam problem w swoim XL1000. Wymiary koła i opon wykluczają swobodny
dobór opon dętkowych. Udało mi się tylko dobrać jedną parę i to od dwóch producentów z różnymi
bieżnikami. Dodatkowo tylnia opona jest węższa o numer.

1) Czy takie zestawienie opon jest dopuszczalne?
2) Czy można swobodnie zdjąć w polu opone bezdętkową?"


Takie zestawienie opon niedopusczalne. Luknij na indeks prędkości
Pozatym trzymanie na asfalcie inne. Oponka dobra do
600 ccm

Oponę bezdętkową łatwo się nie zdejmie ale da rady. Woziłem do tego
dwa młotki. Najpierw zrobiłem pięć razy koło w garażu, żeby sobie krzywdy w
drodze nie zrobić. Po co Ci taka guma do Wiadra. Przecież to kloc i do błota się nie nadaje.

W drogę czyli podróż dookoła świata bez wozów serwisowych -najlepiej obuć
w opony dętkowe felgi przystosowane do opon bezdętkowych
czy jakoś tak
- chodzi o wiadro.

Ostatnio modyfikowany przez Franek
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 15
Dołączył: 12.2.2008
GS 1200 ADV tyż kloc i świat okrąża.
A co to kostki tylko do błota ????

Zobacz na drogi jakie mnie czekają. Lepiej pomysleć o dobrej gumie

http://www.hondavaradero.pl/mambo2/images/forum/mongolia/Mongolia_drogi.wmv
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
pretor:
GS 1200 ADV tyż kloc i świat okrąża.


1 słyszę szczerze mówiac, chyba że na filmikach made by BMW


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 264
Dołączył: 14.1.2006
EEEEE no Rambo, przesadzasz....
jak se weźmiesz razem z BMW 1200ADV, na wyprawę jakąś małą SCANIĘ, z kilkoma komputerami, wałami, zawiasami itp itd (od Be eM We of course)to na pewno świat okrążysz


Africa Twin RD07A CZARNULKA
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 369
Dołączył: 26.5.2005
W jednym temacie aż 5 wątków ciekawie. Giziu i Paweł z Masła wiecie dlaczego uchodzi ? Musicie sprawdzić swoją wagę. Te biedne dętki nie dają rady takiej masy powozić i to dlatego im sie uchodzi dla takich jak wy to tylko musy!!!
Jak ten wątek czyta Izi to w Kletnie konkurs bedzie zmiana detki tylnego koła opony bezdętkowej.



N30 43.140 W4 31.884
Marzenia trzeba realizować a nie odkładać !!!!!!!!!!
komar-wsk3-wsk4-junak-DrBig-Transalp-Magna- Africa RD07-Africa RD07A-Africa RD07A
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
JOJNA:
W jednym temacie aż 5 wątków ciekawie. Giziu i Paweł z Masła wiecie dlaczego uchodzi ? Musicie sprawdzić swoją wagę. Te biedne dętki nie dają rady takiej masy powozić i to dlatego im sie uchodzi dla takich jak wy to tylko musy!!!
Jak ten wątek czyta Izi to w Kletnie konkurs bedzie zmiana detki tylnego koła opony bezdętkowej.


hihi dobre
proponuję do tego wiadro
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Jojna słusznie prawi schudłem kilka kilo i mnie nie schodzi ale motur mam tera lżejszy bo w kołach, znaczy w tych dętkach azot


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 15
Dołączył: 12.2.2008
Franek:

Takie zestawienie opon niedopusczalne. Luknij na indeks prędkości
Pozatym trzymanie na asfalcie inne. Oponka dobra do
600 ccm


Akurat bardziej mnie interesuje index wytrzymałości opony który akurat pasuje do tych wymaganych przez Viadro. Index prędkości do 130 jak dlamnie wystarczający.
Franek pisałem przecież, że opony mi potrzebne na Mogolię a tam asfaltu raczej nie ma. Ja osobiście powyżej 130 na tych kamulcach latać nie będę.

Jest jeszcze jedna opcja. Kpl Karoo ale wtedy tył będzie dentkowy a przóc bezdentkowy
Są jakieś statystyki którą gumę częsciej się łapie


Ostatnio modyfikowany przez pretor
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 308
Dołączył: 27.3.2006
pretor:
Franek:

Takie zestawienie opon niedopusczalne. Luknij na indeks prędkości
Pozatym trzymanie na asfalcie inne. Oponka dobra do
600 ccm


Akurat bardziej mnie interesuje index wytrzymałości opony który akurat pasuje do tych wymaganych przez Viadro. Index prędkości do 130 jak dlamnie wystarczający.
Franek pisałem przecież, że opony mi potrzebne na Mogolię a tam asfaltu raczej nie ma. Ja osobiście powyżej 130 na tych kamulcach latać nie będę.

Jest jeszcze jedna opcja. Kpl Karoo ale wtedy tył będzie dentkowy a przóc bezdentkowy
Są jakieś statystyki którą gumę częsciej się łapie




Nie wszystkie posty czytam. Tak wyrywkowo bo bym osiwiał.
Luknij jeszcze na nośność. O ile pamiętam ( ale nie jestem pewien) czerwony pasek to kross a zielony to enduro. Głowy i ptaka nie połozę jednak na pniu..
Wyszukaj sobie normalne opony endurowe dętkowe i zapakuj
w Wiadro dętki.
Tam gdzie nie ma dróg zazwyczaj podczas deszczu jest straszne błoto.
Jeżdziłeś Wiadrem w błocie i do tego obładowanym?
Proponuję obuć Wiadro w gumy załadować to co masz mieć w Mongolii
i przejechać się znacznie bliżej. Wiosenny wypad na drogi ukraińskich karpat uczyni z Ciebie mistrza. Oczywiście unikaj asfaltów.
Reczę ,że na Mongolię polecisz prostym i wytrzymałym Xt 600.

Miałem z kumplami niezłą frajdę a byłem DRZ 400 a nie klocem
Pozdrawiam
 
Strony: <<123

  

     Skocz do forum: