Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Opony dętkowe, czy bezdętkowe

  

Strony: <<123>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 34
Dołączył: 25.7.2006
Ale jaja z tym przednim kołem. U mnie ten sam efekt co u Gizia.
Afri od siedmiu lat po kilku wymianach dętek. Na asfalt dopompowuje, w teren jak w sam raz. Dla mie niewytłumaczalne
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Pawel_z_Jasla:


Ps. Spray faktycznie nadaje się do d… choć nawet i takie jego zastosowanie może spowodować problemy natury proktologicznej


Hmm, ja mam nieco inne zdanie na temat sprajow. W tym roku juz dwa razy dojechalem do domu dzieki zaaplikowaniu tego specyfiku. Raz 20km, kolejnym razem 200. Polecam


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
A co potem zrobiłeś z dętką -
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 481
Dołączył: 4.1.2005
No Pany, sytuacja jest troche bardziej zlozona niz myslelismy... Pytanie o to jaka opone zalozyc nie jest calkiem pozbawione sensu. Wprawdzie dotyczy to na razie tylko kol 17 calowych, ale za chwile bedzie to chyba kwestia wyboru...
Te detki jednak troche waza, na wyprawe zamiast czterech mozna wziac tylko dwie jako granderezerwe...

http://www.eurochoiceimports.com/Motorcycle/tubelessKit.html


Jesli chcesz dojechać szybko - jedź sam. Jesli chcesz dojechać daleko jedź z przyjaciółmi.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 195
Dołączył: 13.1.2006
Pawel_z_Jasla:
A co potem zrobiłeś z dętką -


Woze jako zapas. Nie zawsze jest czas i warunki na wymiane lub klejenie detki. A tak zapodajesz spray i po 2 minutach znow jestes w trasie. A ze 30zl w postaci detki jestes w plecy? Coz, wygoda kosztuje...


Jej Wysokosc, RD-07
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Też kombinowałem ostatnio z oponami. Nie chciałem mieszać diagonalnych z radialnymi. Więc w grę wchodziły diagonalne. Poza tym wystarcza przecież indeks S, więc opona tańsza. A w indeksie S są tylko (albo 95% - mówimy o rozmiarach afrycznych) opony dętkowe, co również było mi na rękę, bo założyć bezdętkową na te obręcze jest bardzo trudno. No i wymiary. Czwórka ma mieć 130/90, ale założyłem 130/80. Miałem 140, na 130 motocykl zaczął skręcać. Czyli dętkowe, diagonalne, z indeksem S. Taniej się nie da :-).

A jak kto chce/musi mieć 140 z tyłu, to zaczynają się kombinacje

I mam przezajebiste tkc80, które zamykam trąc centralką o asfalt.

czuus


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
wieczny:
Też kombinowałem ostatnio z oponami. Nie chciałem mieszać diagonalnych z radialnymi. Więc w grę wchodziły diagonalne. Poza tym wystarcza przecież indeks S, więc opona tańsza. A w indeksie S są tylko (albo 95% - mówimy o rozmiarach afrycznych) opony dętkowe, co również było mi na rękę, bo założyć bezdętkową na te obręcze jest bardzo trudno. No i wymiary. Czwórka ma mieć 130/90, ale założyłem 130/80. Miałem 140, na 130 motocykl zaczął skręcać. Czyli dętkowe, diagonalne, z indeksem S. Taniej się nie da :-).

A jak kto chce/musi mieć 140 z tyłu, to zaczynają się kombinacje

I mam przezajebiste tkc80, które zamykam trąc centralką o asfalt.

czuus



wypadało by zębatke na 44 zmienic by zachować przełożenie a rd04 ma chyba 46...


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Wieczny, czemu przy 140 zaczynają się kombinacje?
Ja mam 150 i nic nie muszę kombinować.
A co do zmiany przełożenia między np.130 a 140 to jest to tyle że nie warto sobie głowy zawracać zmiana zębatki.


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 529
Dołączył: 23.12.2006
Ponieważ z tego co szukałem 140 to już są opony w większości radialne, bezdętkowe (poszukiwania zawęziłem do Metzelerów, Pirelli i Continentalów). Czyli droższe, ciężej zakładające się itd...

Na przełożeniu mi nie zależy, nie latam z prędkościami >140km/h, szczególnie na tkc80. A że obroty wyższe przy pewnych prędkościach... Różnica żadna.


Czarna RD04'91- nówka z salonu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 631
Dołączył: 30.3.2005
Opony dzielimy na:
1. Dętkowe
2. Bezdętkowe
3. Mózgowe
4. Bezoponowe - ostatnio popularne na rajdach pustynnych:
http://www.youtube.com/watch?v=ywvf_kUegu4&mode=related&search=

Zdrowia!



Nie odkryję Ameryki
Że też kocham te Afryki.
Ale dane niech mi będzie
Wał kardana mieć w napędzie... ========================
PastoR100GS
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1710
Dołączył: 11.3.2005
Pastor:
Opony dzielimy na:
Bezoponowe - ostatnio popularne na rajdach pustynnych:
http://www.youtube.com/watch?v=ywvf_kUegu4&mode=related&search=


O skubaniec ciekawe czy nasze DIDy by to zniosły


XRV 750 HRC
XL 1000 V


 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 406
Dołączył: 2.2.2007
Zeby tak do tematu wrocic, prosze, Hondzia tez potrafi ... a raczej potrafila










samul


XRV750 RD07A '02

Ostatnio modyfikowany przez samul
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 50
Dołączył: 15.7.2007
No i zmnieniłem...na bezdętkowe, bo róznicy w cenie nie było, a ewentualne możliwości modyfikacjii tak jak to widać na którymś linku zawsze są. Mam teraz nowiuśkie pachnące Michelin Anakee i się ciesze ... a z tym sprajem jeszcze, to jest sens wpryskiwania go do dętki czy nie? Załata ten specyfik dzirę choćby na kilkadziesiąt km i czy warto sobie tym w ogóle głowę zawracać, czy lepiej dętki ze sobą wozić i nie marudzić?

Pozdrawiam!!!


RD03 88 Irlandia
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 285
Dołączył: 25.11.2005
Jak mała dziórka po gwoździu to działa. Jak w Rumunii wbił mi sie gwóźdz do przybijania podków (kwadratowy w przekroju) to nie działało. Jak urwiesz wentyl jadąc na flaku to też nie działa Lepiej mieć 2 dętke.


750 Africa Twin & Suzuki Dr 350
www.mojemotocykle.prv.pl
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 15
Dołączył: 12.2.2008
Jezu pisałem posta 5 min i się skasował

Jak to jest z tymi oponami dętkowymi i bezdętkowymi.
Z kilku źdródeł słyszałem, że są marne szanse aby na odludziu samemu za pomocą łyżki zdjąć
oponę TL. Nie wspomnę o ponownym jej założeniu i napompowaniu.
Wychodzi na to ,że jeśli jedziesz tam gdzie brak serwisów wulkanizacyjnych to zawsze
zabieraj opony dętkowe.

Dzwne to troche w AT. Piszecie, że do opony bezdętkowej wsadzacie dętkę.
Jeśli to co piszę powyżej ma sens to i tak nie jesteście
w stanie sami zdjąć opony z koła więc naprawa jest niemożliwa.

Zagadnąłem o oponach bo mam problem w swoim XL1000. Wymiary koła i opon wykluczają swobodny
dobór opon dętkowych. Udało mi się tylko dobrać jedną parę i to od dwóch producentów z różnymi
bieżnikami. Dodatkowo tylnia opona jest węższa o numer.

1) Czy takie zestawienie opon jest dopuszczalne?
2) Czy można swobodnie zdjąć w polu opone bezdętkową?





Ostatnio modyfikowany przez pretor
 
Strony: <<123>>

  

     Skocz do forum: