Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Akcesoria i części >> Szyby MGG

  

Strony: <<12345>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Heheh ja nie wiem jaka mam ale nie jest zle mam ok.172cm chybai jakos zyjeale kondolencje dla tych wysokichZ ta ,,szyba" dobra sprawa jak by slonce swiecilo mozna rolety...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 323
Dołączył: 16.5.2005
Hej , Zibiano, rzeczywiście mój pomiar był "na oko" , przed chwilą schodziłem do garażu, po dokładnym pomiarze nowa szybka ma 7,5 cm więcej niż oryginalna


Rd07A '02
N 51º 52’57,12’’
E 21º 41’15,90’’
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
7,5 moze byc malo, ja obecnie przy standartowej mam turbulencje na poziomie barkow juz jak sie dobrze wyprostuje . Robert kupil tez na ksztalt Five Stara i mówil o jakis 15 cm wyzszej? pisal tez o wersji kanadyjskiej - taka ma, a Ty jaką Jarek? tez kanadyjkę



98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 323
Dołączył: 16.5.2005
nie wiem jakie mają inni, ja swoją zamawiałem w MGG Olsztyn- do wyboru były tylo przyciemniane ( mniej lub bardziej ), facio , z którym gadałem /via tel/ powiedział, że szyb są zrobione na wzór kanadyjskiej Five Star, po prostu zadzwoń do nich , tel jest na ich stronie mgg@motocykle.org, albo może Ci od razu podam: 501/856 156 lub 507/167 891 a na stronce można dostać spis wszystkich szyb razem z cennikiem


Rd07A '02
N 51º 52’57,12’’
E 21º 41’15,90’’
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 364
Dołączył: 9.5.2005
No ja też mam Five Stara wersję kanadyjską. Ale jest wyższa niż 7,5 cm. Przy standardowej szybie (tak mi się wydaje że miałem standardową) i wzroście 185 pęd powietrza miałem na głowie a nie na klacie. Garbaty nie jestem
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Czesc Chlopaki.Odnosnie szyb to wtrace swoje 3 grosze.Wysoka szyba bardzo przeszkadza przy podjezdzaniu pod wieksze wzniesienia i w nawet lekkim terenie moze "wybic zeby".Szeroka szyba zkolei powoduje ze przy 8 dychacz za ciezarowka Maszynka lapie nieprzyjemny zygzak.Oczywiscie nikt nie jedzie dluzej niz kilka sekund za ciezarowka ,ale to zjawisko wystepuje tez przy wiekszych predkosciach przy wachlowych powiewach wietru.Ja mam oryginalna i nie sprawia mi ona zadnych problemow.Mam 178 cm wzrostu i jestem generalnie gruby tagze teoretycznie powinienem bardziej marudzic.Czy to zima czy deszcz ,140 czy 160 km/h-nie ma problemu.Duza szyba wytwarza takze duze podcisnienie i zasysa wszystko z okolicy owiewki w miejsce wlewu paliwa.Z tego co czytam glowni zainteresowani wymiana jezdza na RD 3 i RD 4.Moze tam wieje bardziej?Ja mam RD 7 i do 180 cm kazdemu odradzam wymiane szyby na wyzsza-szczegulnie jesli czasami chce sforsowac jakis pagurek.Niektore motocykle maja czesto nieoryginalne szyby takze trzeba sie przyjzec juz przy kupnie i nawet nie zdajemy sobie sprawy.Czesto wcale nie dzialaja lepiej a sa po prostu kilkokrotnie tanszym zamiennikiem oryginalu- po jakiejs stluczce.Pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Witam - czyli mam Guzzi rozumieć że w RD07 raczej nie wymieniał byś szyby. Muszę to w takim razie przemyśleć bo zamówiłem u kolesia przywiezienie szyby z Francji /miałem taką francuską - ale nazwy nie pamiętam w Trampku i była super/ ale mam jeszcze czas na odwołanie zamówionka. Aha, co do tej ofertu na allegro to wyglada mi to na zwykły mechaniczny "mapnik rolkowy" lub bardziej po chłopsku plan trasy /fachowej nazwy nie znam ale takie sprytne mechanizmy widziałem kilkakrotnie w KTM u swojego mechanika, on przygotowuje takie ekstremalne endurki do zawodów amatorkich chłopakom z małopolski i podkarpacia/.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Wiesz co Pawel nie moge znalesc zdjecia z Twoja Afri z garazu ktore mi kiedys przyslales-ale nie wiem czy w Twojej maszynce juz nie ma wymienionej szybki-oryginalna jest Mitsubishi i ma kalczukowa obwodke zapobiegajaca wyszczerbianiu.Wiesz generalnie te wysokie szyby ludzie montuja ale zazwyczaj z powodu wysokiego wzrostu,ale ponizej 180 cm to naprawde nie widze sensu.Pozatym tak jak mowilem nie zawsze jest z tymi szybami tak wspaniale-moze mniej wieje ale strumien podcisnienia potrafi odbijac sie od tylnego kufra i pchac Cie do przodu-albo powiewy pukaja nas w kask od tylu.Najgorsze jest jednak to ze przy podjezdzie jest naprawde nieprzyjemnie.Czytalem gdzies kiedys ze mozna na asfalt zakladac wysoka a w teren niska-czyli albo sie zdecydowac w domu albo wozic ze soba szybe na zmiane!!!!-paranoja.Przeciesz to nie jest motocykl ktory wiezie sie na lawecie na poligon i mloci sie w blocie-tylko jedziemy asfaltowka i w pewnym momencie zachaczamy sobie o lasek-noi co?Wyciagamy srubokret i zmieniamy szybe!?!?!?Model RD7A ma troszke inna owiewke niz RD7 i tam jest dysza-w okolicach laczenia owiewki z szyba.Honda celowo nie wprowadzila wyzszej szyby tylko uspokoila przeplyw powietrza wlasnie montujac ta dysze-tak aby czesc wiatru szla wewnetrzna strona szyby i to powoduje zdezenie sie tych dwoch warstw powietrza-co w sumie uspakaja caly przeplyw.Widzialem kiedys takie szyby nie wiem jakiej firmy ale byly wysokie i mialy wlasnie dysze-wiem tylko ze kosztowaly ok 500 zl.Wlasciciele starszych afryk maja powody do nazekania-szczegulnie model RD3 ma bardzo niska szybe-ale przez to jest bardziej terenowy.Troche mi sie przedluzyl ten wywod-pozdrawiam
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 340
Dołączył: 31.10.2004
Pawel-sorry ale szybke masz oryginalna-znalazlem foto.A odnosnie tego niby gpsu to napewno jest to ksiazka drogowa-i w duecie z prawdziwym GPS jest przydatna - glownie w rajdach oczywiscie.Ciekawe jest to ze obudowa jest podobna do oryginalnego tripmastera.Cos dla maniakow...
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Mam pytanko moze juz bylo rozwiazane ale nie uwaznie przeczytalem wiec pytam jeszcze raz jaka jest szyba w modelu rd04?? ja mam chyba orginal i naprawde nie ma zadnego problemu!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Dzieki Guzzi , w zasadzie juz zdecydowałem i jutro odwołam zamówienie.Przetestuje jazde z oryginałem choć wzrost mam troszke powyżej 180 cm., w ostatecznosci zawsze szybe w ciagu dwóch tygodni sprowadze nawet w środku sezonu. Co do tego GPS to na 100% jest to fajna i przydatna zabawka ale kasa mnie trzyma a sam "mapnik drogowy" czy jak to się nazywa to mam jego uboższą wersje w torbie na bak i narazie wystarczała mi ona we wszystkich wyjazdach.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Chciałem dobrze a wyszło do dupy , koleś już do Francji pojechał przedwczoraj a komóry nie odbiera /oszczędny widać ale wcale mu się nie dziwie/. Trudno będę miał dwie szybki, które jak pisze Guzzi trzeba będzie wymieniać w zależności od typu trasy .
Dobrze, że choć szyba ma kosztować niewiele bo inaczej marnie by było .
POZDRAWIAM !!!
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 407
Dołączył: 31.3.2005
Panowie, potrzebuję info na temat wysokości szybki. Mam króciótką RD03, gość mi oferuje dorabianą ale jest wydaje mi się bardzo wysoka. Boję się że przy dużym naporze wiatru mogą nie wytrzymać owiewki z przodu... Czy taki wariant jest możliwy? Jaką macie najwyższą szybkę gdzie nie trzeba dodatkowo wzmacniać sztywności owiewki? Czy mieliście taki problem czy ja tu coś wymyślam?


AT'90/750 MIX + k-750 + IFA BK350
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 364
Dołączył: 9.5.2005
Mam szybę z MGG, ponoć kopia Five Star. Jest wyższa od standardowej o jakieś 13 cm i troszkę szersza. Nie wzmacniałem stelaża w ogóle, otwory montażowe pasowały jak ulał (na początku myślałem że są do kitu). Nic nie trzeszczy i nie wygina, nawet przy 150 km/h. Nie ma tylko obówdki jak przy oryginale.
W którym miejscu czujesz napór powietrza? Bo jak na wysokości klaty, to nie wiem czy jest sens wymieniać na wyższą. Napór przeniesie się w okolice głowy a wtedy będzie mało ciekawie.
Poczytaj co kiedyś Guzi napisał.
Acha, mam RD04, i nie wiem jaka jest szyba przy RD03.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 884
Dołączył: 5.12.2004
Witajcie ja mam szybke Givi.NIe wiem jaki model ale jest suuuper naprawde.Ale moj ojciec juz gada ze mosi wymienic sobie bo strasznie wieje i jak sie przejechalem na jego rd03 a ma orginal szybke to sie przerazilem ze tak zle moze byc To nawet juz przy 90 nie da sie jechac bez zamknietej szybki w kasku bo oddychac sie nie daTragedia!!Kondolencje!!
 
Strony: <<12345>>

  

     Skocz do forum: