Niezalogowany [ Logowanie | Rejestracja | Użytkownicy | Szukaj ]
Africa Twin >> Problemy techniczne >> RD 03

  

Strony: 12>>
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 33
Dołączył: 30.11.2004
Cześć.
Niedługo kupuję RD 03.Na co należy zwrócić uwagę kupując ten model?Motor nie był raczej katowany ,ale ma już swoje lata .
Pozdrawiam .


Bzyk po prostu.
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Na pewno silniczek to sprawa najwazniejsza.
Na rozgrzanym silniku nie powinny dochodzic z niego zadne stuki (tym bradziej w okolicach glowic). poza tym nie powinien dymic na blekitno. Oznaczaloby to w najlepszym wypadku wymiane uszczelniaczy albo pierscieni. Sprawa "zdrowego" silnika jest o tyle wazna, ze Honda nie przewiduje nadwymiarow (np. w przypadku walu).


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 33
Dołączył: 30.11.2004
Dzięki PUFF.
Jeszcze nie odpalałem ,ale według sprzedającego (znajomy) nie dymi.
I jeszce pytanko,przy jakim przebiegu należy obawiać sie znacznego zużycia silnika?Mowa oczywiście o motorze nie katowanym w terenie ,i raczej zadbanym.


Bzyk po prostu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 826
Dołączył: 18.10.2004
witaj, motocykle te osiagaja bez wiekszych problemów 100 tyś, a jezeli mowa o rd03 także, wiemy, że jest to jednostka napędowa zbliżona do transalpa a ta takze smiga i po 200 tyś. trzeba obejrzec, posłuchać, silnik to serce motocykla, ale jest cała masa elentów na które trzeba uważać. powodzenia i polecam się w razie czego


98'
real nigaz never die
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
Cześć BZYK-u , ja przelatałem dwa sezony RD 03 (10000km), troche też dłubnołem w niej.
Jak byś chciał pogadać to daj znać.


RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 33
Dołączył: 30.11.2004
Cześć.No to ,i ja już mam AT.Stan niezły ,ale niestety trochę połamane plastiki .Z klejeniem spoko.Lutownica ,ABS ,trochę drutu ,i idzie .Mam natomiast pytanie.Czym zastąpić szpachlę ,bo ta pewnie popęka ?Albo czym ,innym, wypełnić szczeliny ,na zewnętrznej stronie owiewek?
Oczywiście pytań będzie sporo ,ale nie wszystko na raz .
Na razie szpachla ,albo coś takiego ?Czyli co ?
Narazie i pozdrawiam .



Bzyk po prostu.
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
Nigdy sie tym nie bawilem, ale mysle, ze odpowiedni moglby byc miekki plastik. Taki nagrzewany pistolecik, gdzie po nacisnieciu spustu wyplywa plynna masa. Masa jest raczej miekka i sprezysta wiec nie powinna pekac. Cena urzadzonka: ok 10 zl.


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 33
Dołączył: 30.11.2004
Pistolecik?Hmm ,może i jest to jakiś pomysł... Przejadę przez jakieś ,,obi" albo coś takiego ,i zobaczymy .Może zda egzamin.


Bzyk po prostu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 960
Dołączył: 13.11.2004
Witam !!!
Jest też coś takiego jak szpachla z włóknem szklanym /ta dobra powinna być w kolrze zielonym/, nigdy jej do owiewek nie testowałem bo na szczęście takiej potrzeby nie było ale naprawiałem tym plastikowego Renault Espace i zdawało egzamin. Powinieneś to dostać w każdym sklepie z lakierami samochodowymi /Glazurit, Sickens itp./, po wyschnięciu troszke ciężko się obrabia ale jest naprawdę mocna /samo wykończenie poleć cieniutko szpachlówką bo inaczej te włoski z włókna szlag cie trafi/.
Powodzenia
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 33
Dołączył: 30.11.2004
Cześć !
Na plastiki ,chyba mam sposób.Zasypię szczeliny opiłkami ABS-u ,tradycyjnie lutownica ,i na to dopiero szpachla natryskowa.Mam nadzieję ,ze zda egzamin.
Natomiast ,teraz z innej beczki.Gdzie ,można znaleźć schemat lampek kontrolnych (RD03) ? A może ktoś ma...



Bzyk po prostu.
 
Administrator
Ilość wiadomości: 1135
Dołączył: 16.10.2004
B_Z_Y_K, jesli chodzi o lampki, to maja troche inne ulozenie niz w pozniejszych modelach, ale podlaczanie jest takie samo. Rysuneczek pogladowy jest w fiszkach w download'zie. Mam nadzieje ze cos pomoglem.


Paweł
RD 04 '92
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 33
Dołączył: 30.11.2004
Dzięki! Mam już to co chciałem .
Z plastikami zrobiłem tak jak napisałem.Czyli wsypałem opiłki ABS-u ,i stopiłem lutownicą .Wyginałem ,i nie puszczało .Czyli chyba OK .


Bzyk po prostu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 1419
Dołączył: 27.11.2004
B_z_y_k_u, mam pytanie co do twardości zawieszenia w Twojej 03 , czy jest twardsze niż w 750-ach i o ile (wyraźnie czy trochę) a może porównywalne.
chodzi o przód i tył.
Jeśli ewentualnie jechałeś 750-ką to będziesz miał dobre porównanie.
Pozdrawiam



RD 03
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 33
Dołączył: 30.11.2004
Niestety Dzieju nie mogę Ci odpowiedzieć 100%-owo na Twoje pytanie.W mojej AT mam przód od nowszego modelu .Ale wydaje mi się ,że tył jest tak samo twardy jak jak w nowszych Afrykach ,natomiast co do przodu,to przecież już od modelu RD04 ,można sobie ,,napompować" amorki na taką twardość jak się ma ochotę .
Wiem ,ze Krzysiek (z tego forum) jeździł na kilku modelach AT ,i może jak przeczyta ten post to się wypowie ?


Bzyk po prostu.
 
Zarejestrowany
Ilość wiadomości: 33
Dołączył: 30.11.2004
Dzieju,Zibiano!!! Dopiero teraz odkryłem ,ze mam od Was wiadomości wow .Dzięki za chęci .Kupiłem już swoją AT , i pewnie dopiero teraz ,zacznę zawalać forum .A moto ,które kupiłem znam już od dwóch lat ,więc raczej nie ma w nim niespodzianek .
Jeszcze raz dzięki i przy okazji!!!!!!!!


Bzyk po prostu.
 
Strony: 12>>

  

     Skocz do forum: